Gå til innhold

Slikking etter tissing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en het kveld med dama så måtte hu pisse mens jeg slikket henne. Når hu kom tilbake fra doen så fant jeg ut at jeg virkelig ville slikke henne mer rett etter at hu hadde pissa. Det tente meg at hu akkurat hadde pissa. Det var første gang og etter det så vil jeg at hu skal pisse rett før jeg slikker henne.

Det her er helt nytt for meg, jeg har aldri hatt lyst til å gjøre det før, jeg har aldri engang tenkt over det før, jeg vil IKKE ha en golden shower, pissing rett før sex har alltid vært en turn-off for meg, men det at hun akkurat har vært på do og at smaken og kanskje en dråpe eller to sitter igjen tenner meg plutselig.

Jeg er 32 år og det å få en ny "interesse" nå er litt rart, spesielt siden det er noe jeg ikke engang har tenkt på før. Jeg har fortalt det til dama og hun gjør det for meg, men blir litt flau.

Er det rart? Hva synes dere om det?

Anonymkode: 07183...6c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får noe av det samma på ons, såkalt diskofitte

Anonymkode: a429a...040

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Får noe av det samma på ons, såkalt diskofitte

Anonymkode: a429a...040

Veldig fint for deg, men det svarte ikke på spørsmålene mine:)

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var første gang og etter det så vil jeg at hu skal pisse rett før jeg slikker henne.

Akkurat dette synes jeg er litt rart. Så fantastisk stor forskjell er det ikke, men det blir ikke mindre hot nei. Det er opphissende å gjøre henne "ren".

AnonymBruker
Skrevet

Den lille forskjellen er nok grunnen til at jeg liker det. Jeg elsker å slikke fitta hennes og kanskje det er som du skriver at jeg vil gjøre henne "ren". 

AnonymBruker
Skrevet

Kinky! Dette er en sterk fantasi hos meg, nemlig å slikke kona rett etter at hun har tisset, uten at hun har tørket seg. Du er heldig som har ei dame som viser deg den tilliten og lar deg få utføre dette. Har et par ganger i livet slikket ei tissevåt fitte, og drømmer om det igjen. Et par spørsmål: Hvordan går det til når dette skjer? Er det slik at hun ikke tørker seg, og kommer "nytisset", våt og klar til deg i senga? Eller spør du først? Hva får hun ut av dette? M55+

Anonymkode: 04c32...93b

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke veldig rart, det er en relativt normal fetish, både å det du beskriver, og det å dra den noe lenger. Ulike former for wetsex er utbredt, og dette blir en veldig light-variant som nok vekker litt ekstra hos deg. Om dere begge er med, så eksperimenter litt og finn ut mer ut av hva det går i! 

Enjoy ❤️ 

Anonymkode: c6dc2...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...