Gå til innhold

Blir kåtere av å fantasere om at samboeren er en annen når vi har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har den erfaringen? 

Føles ikke helt bra ut, men han er heldigvis ikke tankeleser 🙈 Er det et dårlig tegn, at jeg blir kåtere når jeg fantaserer sånn? For ordens skyld; nei, kommer ikke til å bryte ut bare for å "prøve" med noen andre 😬

Anonymkode: fbaff...b0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et dårlig tegn.

Anonymkode: f336e...47a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger ja. Men hele tiden? Nei. 

Anonymkode: 638ae...31e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å få med at det er bare i perioder, og lenge mellom hver periode at det er sånn. En vesentlig detalj som ikke kom med 🙈

Ts

Skrevet

Alle som har holdt sammen en stund tenker på andre nå og da :) De som ikke gjør det er asexuelle eller lyver

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (26 minutter siden):

Alle som har holdt sammen en stund tenker på andre nå og da :) De som ikke gjør det er asexuelle eller lyver

Og de som generaliserer må leve uten sex. 

Anonymkode: d8e2e...457

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og de som generaliserer må leve uten sex. 

Ha,ha, egentlig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

TS, hvilke egenskaper har de(n) andre som ikke din partner har, som gjør at du tenker på dem?

Anonymkode: bc3ba...a5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS, hvilke egenskaper har de(n) andre som ikke din partner har, som gjør at du tenker på dem?

Anonymkode: bc3ba...a5a

Det er rent "overfladisk" tenning, eller hva man skal kalle det. Det er rett og slett bare utseendebasert. Jeg har aldri fantasert om noen i omgangskretsen som jeg kjenner eller personer jeg av ulike grunner har jevnlig kontakt med. 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glemte å få med at det er bare i perioder, og lenge mellom hver periode at det er sånn. En vesentlig detalj som ikke kom med 🙈

Ts

Eggløsning?

Anonymkode: 5c02e...536

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med menn gjør det hele tiden så skjønner ikke problemet med at du skal gjøre det også. 

Anonymkode: 5c49d...ed9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det mye og ser ikke problemet. Så lenge det ikke er hver gang.

Anonymkode: 41cf0...ad4

• Liker 1
Skrevet

Hvem er det du fantaserer om? En kjendis du aldri har møtt, eller en kollega eller venn?

AnonymBruker
Skrevet

Helt naturlig å fantasere om andre enn sin partner av og til.

Anonymkode: f8472...27a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Regner med menn gjør det hele tiden så skjønner ikke problemet med at du skal gjøre det også. 

Anonymkode: 5c49d...ed9

Det sier jo litt om hva slags menn man velger seg da, eller hva slags syn man har på menn.

Ikke rart man fantaserer om noe bedre..

Hvorfor ikke heller finne seg noe bedre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt naturlig å fantasere om andre enn sin partner av og til.

Anonymkode: f8472...27a

Helt naturlig å ikke gjøre det også. Finn heller en bra partner!

• Liker 3
Skrevet

Både menn og damer gjør dette fra tid til annen. (ikke absolutt alle) 

Enda vanligere er faktisk å fantasere om å se partneren med noen andre mens man har sex. 

Fantasi når det kommer sex tror jeg er viktig for å holde toppen av lysten i gang. 

Men, hvorfor ikke fortelle din partner? 

Både fruen og jeg hadde det sånn, vi fortalte ikke. Så en dag på henne initiativ, så begynte vi å dele sexuelle fantasier. Og må bare si wow, en helt ny verden åpnet seg. Vi har mere sex, våtere sex, kåtere sex og mer morsom sex sammen. Og hvis en mann eller dame blir sjalu på fantasier, så kan det hende (ikke sikkert) att man er med feil parnet sexuellt. 

Mann 36

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
tjuva skrev (1 time siden):

Fantasi når det kommer sex tror jeg er viktig for å holde toppen av lysten i gang. 

Men, hvorfor ikke fortelle din partner? 

Jeg fantaserer ofte om en tredje person som har sex med oss mens vi har sex. Andre ganger kan jeg fantasere om at vi er på swingersklubb.

I går -etter at vi hadde sex- snakket vi om denne tredje personen. Vi ga ham ansikt og kropp og vi snakket om hans personlighet og hva han liker å gjøre med oss og hvor vi skal komme i kontakt med han. Vi snakket også om hvor vi skal reise på swingersklubb når koronarestriksjonene løftes.

Etterpå hadde vi mere sex.

Jeg ELSKER denne kvinnen.

Skrevet
11 minutter siden, Alterego666 said:

Jeg fantaserer ofte om en tredje person som har sex med oss mens vi har sex. Andre ganger kan jeg fantasere om at vi er på swingersklubb. 

Blir jo ikke bedre enn når man har en partner man kan dele alt med. Inkludert fantasier. 

Jeg tror att fantasier som holdes for seg selv. Er mer hemmende enn frigjørende når det kommer til stykket. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
tjuva skrev (1 time siden):

Jeg tror att fantasier som holdes for seg selv. Er mer hemmende enn frigjørende når det kommer til stykket. 

Jeg er enig. Åpenhet er deilig frigjørende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...