AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Noen som har brukt antibiotika for å bli gravid? ser fler har fått sterk kur fra klinikken i Hellas men fler leger her har også fått prøve.. Anonymkode: 0d583...850
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Hvordan mener du antibiotika gjør deg gravid? Hvis en lege skriver ut antibiotika når det ikke er indikasjon, bør denne legen meldes inn. Det fører til resistensutvikling, og da vil ikke antibiotika hjelpe når man faktisk trenger det. Anonymkode: 04488...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Jeg gikk på en heftig antibiotikakur grunnet en infeksjon syklusen forut for den jeg ble gravid med andremann i. Hadde prøvepause mens kuren pågikk. Hadde prøvd halvhjertet i 3-4 måneder. Om det var tilfeldig eller ikke vil man jo ikke få svar på. Antibiotikakuren var avsluttet ca to uker før eggløsning. Anonymkode: 9c11f...39d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gikk på en heftig antibiotikakur grunnet en infeksjon syklusen forut for den jeg ble gravid med andremann i. Hadde prøvepause mens kuren pågikk. Hadde prøvd halvhjertet i 3-4 måneder. Om det var tilfeldig eller ikke vil man jo ikke få svar på. Antibiotikakuren var avsluttet ca to uker før eggløsning. Anonymkode: 9c11f...39d Ikke sant.. ser jo fler som har denne erfaringen.. Anonymkode: 0d583...850
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 IKKE GJØR DET! Antibiotika ødelegger tarmfloraen, og kan føre til mageproblemer, psykiske problemer og dårligere immunforsvar. Man får lettere urinveisinfeksjon, og forskning viser at kreftpasienter responderer dårligere på cellegift etter antibiotikakur. Antibiotikaen dreper alt, både skadelige bakterier og gode bakterier. Den kan utrydde stammer av god bakterier HELT, og du får de aldri tilbake. STYR UNNA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå