Anon70 Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Hei! Januar 2021 sluttet jeg helt på prevensjon, helt siden da har mensen kommet til korrekt tid! Igår var jeg 1 dag forsinket og bestemte meg for og ta en test bare for og sjekke. Brukte en clearblue test. Har også hatt øme bryst i det siste,Testen så negativ ut så jeg kastet den og tenke ikke så my mer over det men idag da jeg skulle kasta søppla på badet la jeg merke til testen igjen og tok en kjapp tit. Da la jeg merke til en strek jeg ikke så igår. Streken er nesten ikke synlig og ikke en komplett strek heller. Kan dette være at den er posetiv?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Ville ikke tolket denne som positiv, nei, men det kn jo være at du er gravid likevel. Ville tatt en ny Anonymkode: de6d3...18b
Anon70 Skrevet 4. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2021 Ok! Takker så mye for svar! Da blir det ny test om noen dager om mensen ikke dukker opp 😁
Løverinne Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Du må teste på nytt med morgen urinen, den der ser defekt ut. Kan hende det blir positivt neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå