AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Europa (utenom Norge), Asia, Afrika, Sør-Amerika, Nord-Amerika, Australia (her får det bli by)? Og hvorfor? Anonymkode: 48561...2f1 1
Gjest Linny111 Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Europa: Skottland, for her bor jeg Asia: Japan. Har vært der mange ganger, og hadde vært gøy å bo der en stund, men ikke for alltid. Verdens beste mat, synes jeg, og det er alltid noe å gjøre. Det eneste kravet måtte vært å slippe jobbpresset der borte. Det er også en del andre ting jeg hadde hatt problemer med. Mange sosiale regler og krav, så det er nok best å være der som turist. Afrika: Her har jeg ikke så mye erfaring. Jeg har hørt at Rwanda er fint. Jeg kjenner også noen som bor i Kenya, og det er visst helt nydelig med fantastisk natur og dyreliv. Sør-Amerika: Jeg har alltid sagt at jeg vil pensjonere meg i Uruguay. Biff, hasj og flotte strender 😂 Nord-Amerika: Det hadde vært gøy å bo i New York en stund, bare for å oppleve det. Typen er musiker og jeg jobber fra data hjemmefra, så vi lekte med tanken på å ta tre måneder før korona, men vi får se. Australia: Bondi Beach. Var der på bursdagen min for noen år siden, og hele området rundt er nydelig. Jeg fikk bare en god selvfølelse av å være der. Jeg er veldig fornøyd med å bo i Skottland altså. Jeg skulle ønske jeg kunne bodd noen av disse stedene en stund, men jeg har heldigvis tid og penger til å reise når verden åpner opp igjen.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Danmark. Argentina. Canada. Egypt. Laos. Australia (verdensdelen der Australia ligger heter Oseania)
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Hellas, Thailand (har bodd der), Sør-Afrika, California, Sydney Anonymkode: 06ef4...b34 1
Sola de Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Europa: Frankrike, Danmark eller Island Oseania: New Zealand Asia: Vietnam eller Kambodsja Afrika: Tanzania Sør- Amerika: Brasil Nord- Amerika: USA 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Sverige, new zealand, Kina, Tanzania, Costa Rica, Canada Anonymkode: dcf98...173 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Europa: Sveits eller England Sør-Amerika: Argentina Nord-Amerika: Canada Afrika: Botswana Asia: India Oceania: New Zealand Alle steder kunne jeg fått jobb og klart meg med språk jeg kan, det politiske klimaet er greit nok, fin natur, noe å gjøre, mye å se, mat å leve med. Anonymkode: 67273...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Europa (utenom Norge), Asia, Afrika, Sør-Amerika, Nord-Amerika, Australia (her får det bli by)? Og hvorfor? Anonymkode: 48561...2f1 Europa: Portugal (ri hester) Asia: India (yoga) Afrika: Namibia (ørken) Sør-Amerika: Brasil (kampsport, men helst ikke akkurat nå...) Nord-Amerika: Sør-California (kampsport) Australia: Perth (bare fordi) eller Melbourne (kampsport) Anonymkode: 013e1...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Europa (utenom Norge), Asia, Afrika, Sør-Amerika, Nord-Amerika, Australia (her får det bli by)? Og hvorfor? Anonymkode: 48561...2f1 Europa: Sverige, mye pga. bedre svangerskapspermisjon enn Norge. Og ellers god standar på mye. Asia: Japan. Jeg hadde ikke scoret veldig bra, men der er det nødvendig med helsesjekk når man er rundt 30 år. Da sjekkes alt! Og ellers vider de høyt teknologiske, og som er interessant sted å bo. Afrika: Sør-Afrika. Hvorfor, for ... jeg kan lite om hele kontinentet, men vet at det er store byer der. Jeg liker ikke varme, og tror ikke dette er et av de varmeste stedene. Sør-Amerika: kan veldig lite om hele kontinentet. Men jeg hater varme, og det måtte vært noen av de kaldere områdene. Men er dårlig på geografi akkurat der, så skal ikke nevne noen land 😅 Nord-Amerika: Canada. De har mer lik «free public healthcare» som vi har i Norge. Der har man råd til å bli syk 😅 Australia - antar at du mener verdensdelen Oseania: New Zealand virker som et bra land. Kan ikke mye om det, men de tok koronaen seriøst og «utryddet» det ganske godt med en stor lockdown tidlig. Anonymkode: ebdf9...7f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Afrika: Namibia Sør-Amerika: Barbados Nord-Amerika: California Oceania: New Zealand Asia: Bali Europa: Danmark Anonymkode: 44164...9df
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Afrika: Namibia. Trygt sted å oppholde seg og med variert og vakker natur Sør-Amerika: Barbados. Tropisk klima og sandstrender Nord-Amerika: California. Varmt og vestlig. Oceania: New Zealand. Fantastisk natur, trygt Asia: Bali. Tropisk klima og sandstrender Europa: Danmark. Trygt og ikke for ulikt kulturelt men mer åpne til det meste. Anonymkode: 44164...9df Glemte å skrive hvorfor, har korrigert nå. P.S. valgene mine forutsetter at jeg har mer en nok cash til å leve bra. Anonymkode: 44164...9df
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Tyskland Canada Singapore New Zealand Chile Tanzania Dere som svarer California, det er ikke et land. Anonymkode: 7efa8...07c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 Europa: England Asia: Libanon Afrika: Mosambik Sør-Amerika: Argentina Nord-Amerika: Sør-statene i USA Oseania: Papua New Guinea Det hadde vært en drøm å få bo et år hver i så ulike kulturer. Er heldig og bodd i mange svært forskjellige land fra før, men.... åh, savner å reise! Anonymkode: 126b3...7de 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Sverige Hawaii (USA) Taiwan Costa Rica New Zealand Seychellene Anonymkode: 2365f...d1e
Khadira Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 Asia: Jordan Europa: Italia Afrika: Tanzania Sør-Amerika: Brasil Nord-Amerika: USA Oseania: New Zealand 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 Afrika- Seychellene, fordi tropisk paradis og øyliv. Europa- Portugal, liker landet og maten, og stort sett fint vær gjennom hele året. Skulle lært meg å surfe. Oseania- New Zealand. Tror det er et trygt land som kan minne litt om Norge, pluss at jeg har hørt at det ikke finnes slanger der(Australia er utelukket pga det😅). Sør Amerika- Argentina. Kjekke menn, fotball, stort og variert land. Skulle lært meg å danse og snakke spansk! Nord Amerika- Usa, nærmere bestemt på Hawaii. Igjen øyliv. Det ser jo aldeles magisk ut der! Skulle ha surfet der også. Asia- Filippinene. Øyliv nok en gang. Trives best isolert i et tropisk paradis Anonymkode: 81324...403 2
tussi84 Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 Europa: Danmark, Tyskland, Spania, Storbritannia, Østerrike, Sveits. Nord Amerika : USA, Canada Sør Amerika: Brasil eller Chile Asia: Japan, Kina Afrika: Egypt Oasiana: Australia, New Zealand
Hulderen Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 Europa: Island pga den fantastiske naturen der. Sør-Amerika: Argentina Nord-Amerika: Canada. Mest fordi jeg ikke vil til USA 😂 Afrika: Sør-Afrika. Har hørt mye bra om det landet. Asia: Vietnam. De har vært så dyktige til å slå ned Korona. Oceania: Adelaide i Australia. En fin liten by.
tånegla Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 Sett at jeg ikke trengte å bekymre meg for økonomi, tror jeg listen ville sett ut slik som dette. Europa: Monte Negro, vakker natur, god mat og fine folk. Nord Amerika: Canada, de virker mer oppegående en USA borgere. Sør Amerika: Belize, vakkert land, tempo som passer meg. Litt i overkant mye kriminalitet men det gjelder å menge seg med de rette folka, da blir ikke det noe problem. Asia: Har aldri vært fan av ØstAsiatiske land, så da måtte det blitt ett av Stan landene fra tidligere Sovjet kanskje? Eller Armenia. Australia, mer nøyaktig Melbourne. Fordi jeg har gode venner som bor der.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 Europa: England eller Skottland Asia: Singapore Afrika: Seychellene Sør-Amerika: Bolivia Nord-Amerika: canada Oseania: Australia Anonymkode: 3683c...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå