AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Så lenge vi har bodd sammen så har han prioritert seg selv, jeg har omtrent ikke fått sove en hel natt siden vi fikk barn. En hel dag til mine hobbyer kunne jeg bare glemme, han prioriterte kun seg selv. Etter det er slutt så vil han ha en natt i uken og annen hver helg. Så blir jeg usikker på om han faktisk takler det fordi jeg aldri har sett at han er der mer enn noen timer av gangen. Jeg spurte han hvorfor han er mer tilstedet nå enn før og han ville ikke svare på det. Så sa jeg at hadde jeg visst at barnet får mer tid med deg om vi ikke er sammen så hadde jeg gjort det slutt mye tidligere. Han ble bare sint og sa at etter brudd må han jo, men i mitt hodet så må han jo uavhengig av brudd. Hva er grunnen til slikt? Nei, jeg finnes ikke kontrollerende heller. Anonymkode: d1497...e79 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Før brudd så fikk han vel omgås barnet hele dagen, selv om han slapp unna ansvaret. Nå må han pådra seg ansvaret for å se barna sine. Anonymkode: f1b8f...df4 16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Som om du bryr deg. Du kasta han ut. Anonymkode: 2bd7d...432
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Før brudd så fikk han vel omgås barnet hele dagen, selv om han slapp unna ansvaret. Nå må han pådra seg ansvaret for å se barna sine. Anonymkode: f1b8f...df4 Han fikk det, men han tok ikke muligheten. Han var heller på jobb, med venner, hobbyer, etc. Han brukte maks 20 min med barnet per dag. Han nektet å ta med barnet på ting, skifte bleier eller annet. Anonymkode: d1497...e79 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som om du bryr deg. Du kasta han ut. Anonymkode: 2bd7d...432 Nei, vi ble helt enige om brudd. Jeg har forsøkt alt jeg kan for at han skal ønske å bruke tid med barnet sitt. Anonymkode: d1497...e79
Gjest Smeltemann Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Må være fint at pappa'n tar seg av barnet. Skjønner ikke at du klager.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Som nevnt i første svar: han må påta seg ansvar for å se ungene nå. Ser for meg at ved en fordeling senere så er det veldig vanskelig å få til en god avtale senere når de "proffe" ser en far som ikke har vilje i lillefingeren til å gjøre noe som helst for ungene sine. Føler meg i den gruppa jeg og. Bor med en som synes det var viktigere med runkerom/ungkarsbås enn barnerom......... Anonymkode: 7e9c4...028 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Kun fordi han ikke vil betale deg fullt barnebidrag Anonymkode: 31c84...1cf 13
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Smeltemann skrev (9 minutter siden): Må være fint at pappa'n tar seg av barnet. Skjønner ikke at du klager. Jeg syns det er slemt at han etterlot alt ansvar til meg så lenge vi bodde sammen. Anonymkode: d1497...e79 20
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kun fordi han ikke vil betale deg fullt barnebidrag Anonymkode: 31c84...1cf Vi har en annen type avtale enn en fast sum, så jeg tviler på at det handler om penger. Forstår bare ikke hvordan han gir faen i å bruke tid med barnet når vi bor sammen. Jeg er også litt redd for at han lover å stille opp masse, men at det ikke skjer i lengden. Derfor jeg søker litt svar. Anonymkode: d1497...e79 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som om du bryr deg. Du kasta han ut. Anonymkode: 2bd7d...432 Nei det var han som ikke brydde seg. På en måte var det han som slo opp med henne gjennom oppførselen sin. Anonymkode: 11a96...63a 13
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det var han som ikke brydde seg. På en måte var det han som slo opp med henne gjennom oppførselen sin. Anonymkode: 11a96...63a Det er veldig sant. Så om jeg hadde vist at det var dette som skulle til for at han skulle bruke tid med barnet, så hadde jeg gjort det slutt tidligere. Anonymkode: d1497...e79 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 1. Fordi han må nå 2. Fordi han våknet og innså hvor lite han stilte opp før Anonymkode: 71931...eb9 6
Gjest Smeltemann Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg syns det er slemt at han etterlot alt ansvar til meg så lenge vi bodde sammen. Anonymkode: d1497...e79 Positivet her er jo at han tar ansvar nå. Det skal ofte et brudd til for at noen forandrer seg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg syns det er slemt at han etterlot alt ansvar til meg så lenge vi bodde sammen. Anonymkode: d1497...e79 Nei. Det er fordi du tillot ham å gi blaffen mens dere bodde sammen. Du sier at du gjorde alt. Hvorfor gjorde du alt? Anonymkode: 7fd74...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 Kanskje han vil vise overfor eventuelle nye damer at dette er noe han mestrer (tror han)? Anonymkode: a3636...05c 5
Hr. Aktiv Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 I damers hode er de ikke kontrollerende. Lurer litt på om mannen ser på det med samme syn? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 Det var vel sånn som det er hos de aller fleste, at du tok styringen og bestemte alt vedr barnet. Nå kan han ta styringen selv og være far på egne premisser. Anonymkode: 8bde1...7f9 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 Smeltemann skrev (59 minutter siden): Må være fint at pappa'n tar seg av barnet. Skjønner ikke at du klager. En natt og annen hver helg er IKKE å ta seg av barnet sitt. Å ta seg av barnet er å være mann nok til å ta seg av barn, hus, familie og kanskje til og med (hold deg fast!) partneren sin også i hverdagen på lik linje som forventes kvinner. Anonymkode: 2a1e3...b9b 14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 Min eks hadde aldri hatt en våkennatt, såvidt vært alene med barnet. Han klagde bare over at alt var kaos etter vi fikk barn, var aldri fred å få hjemme lengre 🤷♀️ Da vi gjorde det slutt (etter 12 år sammen, han var utro) før barnet var 1 år var han plutselig gira på samvær og overnatting. Så jeg får mye mer avlastning som skilt enn som gift. Jeg tror han gjør det fordi samfunnet forventer at far har samvær. Anonymkode: 8cb4a...592 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå