norw Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 La oss si at Pfizer, Moderna, Johnson & Johnson (gadd ikke å søke opp hva den heter) og Sputnik V er alternativene og så vet du ikke hvilken du får, sier du ja til vaksine?
Gjest Optimo Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Sputnik blir ikke tilgjengelig her før den er godt dokumentert (russerne tok noen snarveier akkurat der da de startet vaksinering ...). Så lenge den blir gjennomgått, godkjent og vurdert som sikker har jeg ingen motforestillinger.
Rosabløff Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Kondisen min har blitt merkbart dårligere i det siste, men kanskje Sputnik kan gi noen spenstige bidrag til formen? Russerne er gode på å medisinere idrettsutøvere. Kanskje noe av det samme teknologien er brukt? Fra spøk til alvor. Jeg er skeptisk, men tar den dersom EU og Norge godkjenner den. Stoler da på at den er trygg. 2
Gjest LadyTrouble Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Nei. Jeg er lei av at Russland hele tiden gjør seg til en trussel for verdensfreden med sin militære aktivitet og ville prinsipielt boikottet en vaksine som er derfra.
Wilma89 Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Uten å ha satt meg veldig inn i det så kjenner jeg at jeg har litt trua på den. Skikkelig underdog som alle lo av på grunn av navnet, men som kanskje til syvende og sist viser seg å være den beste? I don’t know, men godkjennes den i Norge er den i hvert fall et alternativ. Den før AZ🙈 3
Fruen92 Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Nå har fått første dosen av Pfizer, men hadde nok vært litt avventende til Sputnik, ja.
Marihønepøne Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Jeg hadde sagt ja hvis jeg fikk Sputnik, ja. Hvis jeg måtte svare ja til en av dem uten å få vite hvilken, hadde jeg takket nei. 1
Hatsumomo Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Guile skrev (5 timer siden): Sputnik blir ikke tilgjengelig her før den er godt dokumentert (russerne tok noen snarveier akkurat der da de startet vaksinering ...). Så lenge den blir gjennomgått, godkjent og vurdert som sikker har jeg ingen motforestillinger. Samme her.
Jullen Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Dersom det registreres noen alvorlige bivirkninger av Sputnik vaksinen, får vi neppe høre om dem😶
Marihønepøne Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 Jullen skrev (6 timer siden): Dersom det registreres noen alvorlige bivirkninger av Sputnik vaksinen, får vi neppe høre om dem😶 Det gjelder jo beviselig andre vaksiner også, så jeg ser ikke helt hvor forskjellen ligger.
GrønnNellik68 Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 (endret) Jeg har vært imot å vaksinere meg men ser jo at det vil gå mot vaksine pass for å få leve ett normalt liv igjen så jeg kommer til å tak åkke om hvilken vaksine som tilbys. Har faktisk mer tiltro til Russland enn USA men det er nå meg. Regjeringa vinner over meg for at jeg skal få beholde min frihet og menneskerettigheter..Det er eneste grunnen til jeg kommer til å ta den dritten. Endret 5. april 2021 av Bente1234
Elhaym Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 Ja, det er den jeg helst vil ha:) tenker ta den i hjemlandet mitt når jeg er ferdig med å være gravid 🤗
brainstorm Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 Ja, jeg vil takke ja til alle vaksiner som blir godkjent i Norge. 1
Anbefalte innlegg