AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Nylig en laaaaaaang periode med hakking på uføre, og nå starter de igjen med hakking på aspbergere... Anonymkode: 09906...799 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Går alltid i loop. Men er alltid de samme idiotene som spammer ned og troller. Vedkommende tror nok ingen forstår det er samme personer. Men veldig lett å se mellom linjene, skrivestil og psykiske problemer. Anonymkode: 1e2a8...8e5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Går alltid i loop. Men er alltid de samme idiotene som spammer ned og troller. Vedkommende tror nok ingen forstår det er samme personer. Men veldig lett å se mellom linjene, skrivestil og psykiske problemer. Anonymkode: 1e2a8...8e5 Klart det. Du er jo skriftgransker, lege og psykolog. Anonymkode: dd9d5...481
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Dette er min tråd. Det er min første tråd om dette, og jeg har ikke noe oppheng i Asperger, ufør eller psykiske problemer. Jeg har ikke hakket på noen med Asperger, jeg snakker om en person jeg kjenner med det. Anonymkode: 1337d...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå