Gå til innhold

Vestby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Absurdah skrev (2 minutter siden):

Jeg var også ungdom for 15-20 år siden :)

Drev aldri med dop selv, men var veldig vanlig. Kan ha blitt bedre på disse årene.... Håper jeg. 

Pepperstad er jo noen km fra Vestby, men er ikke så langt om man sykler.

Kanskje vi kjenner hverandre. 😅 Jeg tror som sagt dette med dop handler om hvem man omgikkes med og om man hadde fritidsaktiviteter og holdt seg til dem gjennom ungdomsårene. Tror det i stor grad gjelder i dag og - uavhengig av hvor man bor. Men tilbud og bruk av dop eksisterer, absolutt. 

Anonymkode: d1c4a...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kanskje vi kjenner hverandre. 😅 Jeg tror som sagt dette med dop handler om hvem man omgikkes med og om man hadde fritidsaktiviteter og holdt seg til dem gjennom ungdomsårene. Tror det i stor grad gjelder i dag og - uavhengig av hvor man bor. Men tilbud og bruk av dop eksisterer, absolutt. 

Det kan hende vi gjør 😄 Hvilket år er du født? Fritidsaktiviteter og foreldre som er «der» tror jeg er svært viktig. 

AnonymBruker
Skrevet
Absurdah skrev (1 time siden):

Det kan hende vi gjør 😄 Hvilket år er du født? Fritidsaktiviteter og foreldre som er «der» tror jeg er svært viktig. 

Er 88-modell. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når barna er 8mnd og 2 år har dere god tid til å ruste dem godt, og være tilstedeværende foresatte. Det var en del rus da jeg var ungdom der og, men jeg opplevde det ikke som noe press. Men det er klart man burde ha gjort seg opp noen tanker før man stod i situasjonen. Som man bør alle andre steder. I de "rette miljøene" i Tønsberg er det også rus tilgjengelig.

Anonymkode: 99c8f...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...