AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Mannen klarte ikke å levere to jenter, og jeg er så utrolig bitter på han og sjalu på de som klarer å få to eller flere jenter. De har på en måte lyktes på en ekstrem måte, og vil i tillegg ha søsken som blir nære og gode venninner livet ut. Føler jeg har mislyktes totalt med et barn av hvert kjønn. Noen som har klart å komme videre fra det? Hvordan legger man vekk en drøm som aldri vil bli realisert? Anonymkode: 6e98f...8bf
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Seriøst? Jeg har to søstre og vi har aldri vært akkurat bestevenninner, mye krangling i barndommen osv. jeg har en gutt og en jente og ville aldri byttet mot to jenter. Gutten har uendelig mye bra egenskaper. Anonymkode: 23792...42c 14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Hmm. Prøve på en sistemann? Så får du to kompiser eller to venninner?? Neida. Jeg bare tuller. Jeg var ikke nær min søster under oppveksten, men veldig nær min bror. (Jeg er kvinne). Noen ganger blir ikke livet slik vi har tenkt oss. Det går nok bra. Anonymkode: dfcfe...d19 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 4. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen klarte ikke å levere to jenter, og jeg er så utrolig bitter på han og sjalu på de som klarer å få to eller flere jenter. De har på en måte lyktes på en ekstrem måte, og vil i tillegg ha søsken som blir nære og gode venninner livet ut. Føler jeg har mislyktes totalt med et barn av hvert kjønn. Noen som har klart å komme videre fra det? Hvordan legger man vekk en drøm som aldri vil bli realisert? Anonymkode: 6e98f...8bf Gjør et litt bedre forsøk på å bli tatt seriøst da. Anonymkode: 44b57...a5e 54
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Bitter på mannen? Ehh.. Han kan jo ikke styre dette. Like lite som du. Anonymkode: dfcfe...d19 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Nære venninner? 😂😂 Har en søster og en bror. Er veldig god venn med bror min. Han er en topp kar! Søstra mi er..... ikke helt der Anonymkode: 949cf...4cc 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Jobb med deg selv. Oppsøk hjelp hvis du ikke klarer det Anonymkode: fe7cd...27a 10
TinaChristina Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Jeg har to jenter, 4 år imellom de. Krangler som et hælvete. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Jeg har ei søster og vi kranglet som fy hele barndommen gjennom! Var alltid misunnelig på venninna som hadde et så nært forhold til broren sin. Jenter er drama!! Anonymkode: 5202e...232 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 Skaff hjelp.. til deg selv. Har du friske barn så har du vunnet i lotteriet faktisk. Anonymkode: 99f12...e54 16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Jeg har fire jenter og fy faen for et leven. Ikke noe å være sjalu på 🤣 Anonymkode: a94e5...e92 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 Vi er to søstre og vi har knapt nok kontakt i dag, begge er i tredveårene. Vi har aldri vært nære venner overhodet, verken som barn eller som voksne. Anonymkode: 35283...dc6 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Jeg har to jenter. To års mellomrom. De krangler så det flyr ting mellom veggene her. De går fysisk løs på hverandre i tillegg til munnhuggeri. Jeg finner bunker med hår som er blitt dratt ut, de har blåmerker, kloremerker og tannavtrykk over kroppen etter ei skikkelig runde. De er helt ekstreme. Det er veldig rart, for mannen og jeg krangler aldri og har aldri vært fysiske. Men disse to jentene, altså... Vi angrer iblant på at vi fikk to, men vi vet ikke hvem av de vi helst skulle ha beholdt. Selv vokste jeg opp med tre brødre... To av de yngste krangla konstant. Han eldste var veldig på å gi meg juling. Jeg var veldig nær den som var nærmest meg i alder. Den dag i dag har vi alle et ok forhold oss imellom. Veldig god stemning når vi møtes, men vi møtes ikke mer enn noen få ganger i året (utenom bursdager og jul). Man vet aldri om barna vil gå overens, uavhengig av kjønn. Jeg er spent på om mine jenter vil gå overens i voksen alder. Anonymkode: 8166f...b03 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 Jeg har ei venninne som har ei søster og de har aldri vært venner. Når jeg tenker meg om så er de fleste søstre jeg kjenner ikke særlig gode venner, kommer kun på 2 som er det men der er aldersforskjellen veldig stor. Anonymkode: bc5f2...365
Gjest Chroma Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gjør et litt bedre forsøk på å bli tatt seriøst da. Anonymkode: 44b57...a5e Enig.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Selv om jeg syns dette var litt flåsete skrevet så føler jeg også det sånn. Har en av hver og skylle helst ønske det var to jenter. Ofte blir søstre venninner og generelt tettere enn gutt og jente. Jeg er faktisk litt trist pga dette men har aldri sagt det til noen og elsker selvsagt begge like mye. Men en slags sorg pga søskenbåndet som ikke vil bli slik som to jenter eller to gutter vill hatt det. Anonymkode: 3be29...c06
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 18.41): Mannen klarte ikke å levere to jenter, og jeg er så utrolig bitter på han og sjalu på de som klarer å få to eller flere jenter. De har på en måte lyktes på en ekstrem måte, og vil i tillegg ha søsken som blir nære og gode venninner livet ut. Føler jeg har mislyktes totalt med et barn av hvert kjønn. Noen som har klart å komme videre fra det? Hvordan legger man vekk en drøm som aldri vil bli realisert? Anonymkode: 6e98f...8bf Så du har en jente og en gutt? Det har vi og og de er gode venner og finner på mye i lag opp igjennom. Om det hadde vært 2jenter er ikke sikkert de hadde hatt like bra bånd.. Det vet du aldri!Vær glad for det du har!!Stakkars barnet ditt om du viser det eller han føler det.. Anonymkode: 86832...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 Hvordan kan du være så sikker på at to jenter vil bli perlevenner? Jeg har toeggede tvillingjenter. De er MEGET forskjellige, og det har vært mye krangling. De kranglet høylytt på barneskolen, på ungdomsskolen ble de heldigvis skilt. Det har faktisk vært så ille at den ene har sagt at hun har følt seg mobba av den andre. Til slutt måtte vi ta tak i problemet vha helsesøster. Da den umulige av dem gikk inn på rommet til søstera og nærmest overfalt henne. Heldigvis bedre nå, som de er nesten voksne. Mine døtre er kanskje noe ekstreme, men hvis du ser deg rundt er det plenty trøblete søsterforhold rundt omkring. Synes du er kjempeheldig som har en av hver, det er jo topp. Mye heller det enn flere tenåringsjenter. Grøss. Anonymkode: 2f3cc...d7e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå