Gå til innhold

Kunne de gjort de samme arbeidsoppgavene i 30 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært nødvendig for deg med mye variasjon for å holde ut så lenge?

Kunne du drevet en kafé sammen med din ektefeller i så mange år, uten at du hadde blitt lei🤔

Anonymkode: e5549...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri. Jeg hadde blitt luta, drita lei. Jeg må bytte jobb minst hvert 10. år tror jeg.

Anonymkode: 2a7be...8c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Må ha variasjon i løpet av uka. 

Anonymkode: 23b2e...296

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Ja ingen problem. Spesielt om det hadde vært noe jeg har hatt eierskap i.

Skrevet

Hva er samme? Jeg gjør det samme hvert år, men siden jeg gjør det med nye mennesker så blir det likevel forskjellig hver gang. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, kunne fint ha gjort det. Er interessert i å endre på rutiner og driver stadig endringsarbeid, så det hadde ikke gjort meg noenting:-)

Anonymkode: c3af2...5be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det samme i 20 år. Er journalist, så menneskene er jo forskjellige, men arbeidsoppgavene er jo de samme. Har ingen planer om å jobbe som noe annet noen gang. 

Anonymkode: 975a8...ea1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet med det samme i 10 år og trives mye bedre nå enn da jeg startet. Nå har jeg mer erfaring, gjør en bedre jobb og føler meg mer trygg på det jeg gjør.  Jeg får mer glede av å gjøre en god jobb enn å føle utfordringer.

Anonymkode: 66757...a15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir lei etter 2 år. Byttet jobb for 1 år siden og er allerede lei. Har begynt å kikke etter ny jobb.

Jobben er et evig mas. Kravene blir større og større. Får mer og mer arbeidsoppgaver som det stod ingenting om i kontrakten . Nå sitter jeg å må ta unna jobb etter arbeidstid. Jobber fullt, men blir fort 6 til 7 timer ekstra i uken.

Og arbeidsgiver putter enda mer oppgaver på meg for han tror jeg har lite å gjøre 🥵

Anonymkode: 8252f...3d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir lei etter 2 år. Byttet jobb for 1 år siden og er allerede lei. Har begynt å kikke etter ny jobb.

Jobben er et evig mas. Kravene blir større og større. Får mer og mer arbeidsoppgaver som det stod ingenting om i kontrakten . Nå sitter jeg å må ta unna jobb etter arbeidstid. Jobber fullt, men blir fort 6 til 7 timer ekstra i uken.

Og arbeidsgiver putter enda mer oppgaver på meg for han tror jeg har lite å gjøre 🥵

Anonymkode: 8252f...3d2

Hvilken bransje er dette om jeg kan spørre?

Anonymkode: 2a7be...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...