Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ved OUL eller tidligere fikk beskjed om at det var to i magen? Var det da noe som gjorde at dere skjønte enkelte andre symptomer? Feks ekstrem trøtthet, større mage tidligere osv?

Anonymkode: c2270...db1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite det kjempe tidlig, 

Det som kanskje var tidlig tegn var ekstrem kvalme (slik at jeg gråt og ikke følte jeg kom til å overleve) og mage tidlig.

Anonymkode: fdcc5...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Visste det fra uke 5. Fikk kvalme, ekstrem trøtthet og strekkesmerter i livmoren fra uke 3+.

Anonymkode: 2235a...322

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på å dø av kvalme. Fant det derfor ut i uke 6

Anonymkode: b47b7...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mage i uke 8 og det var ikke gass. Hadde diare og spiste lite så det var ikke oppblåsthet. Skjønte at her er det noe som ikke stemmer. Jeg var også ekstremt utmattet og hadde mye ligamentsmerter. Testene mine var også unormalt sterke. Fikk 2-3 på min første digitale i uke 4-5 og 3 dager etterpå var den 3+. 

Ble engstelig å tok en blodprøve og ultralyd. Tvillinger 🙈 ble ikke sjokkert. 

Anonymkode: d7fac...a04

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite det i uke 7. Hadde masse "menssmerter" og ligamentsmerter nesten gjennom hele svangerskapet, men ekstremt de tre første månedene. Fikk også mage tidlig. 

Det var de eneste symptomene på tvillinger jeg hadde. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt og helt normalt trøtt, tror egentlig jeg var mindre trøtt enn jeg vet andre har vært.

Det kom mange andre ting senere i svangerskapet da.

Anonymkode: 6316c...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...