Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker i Oslo som har denne inne? Gjerne i begge størrelser, og farge lysbrun. Var innom citybag på byporten, men de var helt utsolgt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vil jeg og ha!!

Synes Friis er ganske flinke på å lage kopier. ;)

Chloé:

Friis:

Skrevet

Håper ikke du tar det ille opp men jeg legegr inn noen bilder i denne tråden, Vils så gjerne ha enten den lilla eller den hvite vesken, og den hvite klokken..

Noen som har sett det i Oslo/Akershus? :)

Denne vesken?

Den store hvite her.

eller den hvite klokken i midten :)

Skrevet (endret)

Friis er ute på kopitur igjen, ser jeg. I vår var det Mulberry Roxanne som var forbildet, denne gangen er det Chloé Paddington som kopieres. Veska er fin, det er ikke det, men ville heller ha kjøpt noe som er Friis egen design. De er jo ikke helt borte på området. Det undrer meg forresten litt at de tør bruke ordet "Mulberry" i markedsføringen av Roxannekopien sin - rart ikke noen har tatt affære der. Syns også Friis har stive priser når det meste de lager er skai. Har fortalt i en annen tråd om Friisbeltet mitt som gikk i oppløsning etter to ukers snill bruk (enda jeg ikke slo Zevs med det eller noen ting... :ler:). Så jeg har altså gitt opp Friis.

PS Lillesky - det bildet du har av en Chloéveske er vel også en kopi, av det slaget som selges på ioffer og ebay? Chloé ville aldri ha publisert slike fotografier av veskene sine. Forskjellen mellom disse østenkopiene og Friiskopiene er at østenkopiene er laget i ordentlig skinn, og ofte er av god kvalitet. De lages ved at produsenten spretter opp en originalveske og kopierer den til punkt og prikke, og koster i overkant av en tusenlapp. Men kopi er altså kopi.

Endret av hera
Skrevet
Håper ikke du tar det ille opp men jeg legegr inn noen bilder i denne tråden, Vils så gjerne ha enten den lilla eller den hvite vesken, og den hvite klokken..

Noen som har sett det i Oslo/Akershus? :)

Denne vesken?

Den store hvite her.

eller den hvite klokken i midten :)

Den lilla vesken var knallfin. Vet du hvilket merke den er?

Den hvite klokken ser ut som noe ala det Axcent lager. Slike klokker får du kjøpt hos de aller fleste urmakerne.

Skrevet
Den vil jeg og ha!!

Synes Friis er ganske flinke på å lage kopier. ;)

Chloé:

Friis:

Kom inn en som lignet veldig på denne på Cubus i dag. :)

Skrevet

På Natacha (ellerno) på Liertoppen har de Key Bagen fra Friis, i lysebrun. var der nettopp og den stod i hylla der, tror den kosta 599,-

Skrevet
Den lilla vesken var knallfin. Vet du hvilket merke den er?

Den hvite klokken ser ut som noe ala det Axcent lager. Slike klokker får du kjøpt hos de aller fleste urmakerne.

Glemte jo å skrive det, men alt dette er fra Friis. Så det på hjemmesiden deres.. :) Har KJEMPElyst på den lilla vesken.

Gjest En høstnatt
Skrevet

Vet dere om det finnes noen nettbutikker som fører Key Bag?

Får ikke tak i så mange her jeg bor dessverre :(

Skrevet

Dette vil ikke hjelpe deg noe særlig nå dessverre, da det ser ut til at veska er utsolgt. Men i mai kjøpte jeg en veske med hengelås inspirert av stilen til Kate Moss fra www.asos.com.

Skvatt når jeg så chloe paddington veska for min er ganske så lik! :overrasket:

Det hender seg de tar inn mer hvis noe selger bra, så det kan jo hende veska dukker opp der igjen..

Skrevet

den veska har jeg!! den friis key veska- eller hva den heter.. kjøpte min i københavn, men så den på ski storsenter her om dagen :o)

Skrevet
Vet dere om det finnes noen nettbutikker som fører Key Bag?

Får ikke tak i så mange her jeg bor dessverre :(

Kommer i løpet av noen uker i flg Nbags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...