AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #21 Skrevet 4. april 2021 Jeg er enig i at "norsk" standard taco er litt harry. Samt den norske 80’talls langpanne pizzaen. Slikt serveres ikke hos oss. Men pizza og taco trenger ikke være slik. Og foruten enkelte familiemedlemmer av gamle garden, kjenner jeg ingen som spiser dette. Her serveres taco med hjemmelaget mais tortillas, hjemmelaget guacamole og pico de gallo. Mango og lime dressing er selvsagt på bordet. Er dette harry for deg? Av pizza er det klassisk italiensk stekt i pizzaovn. Buffalo Mozzarella, balsamicomarinert sjampinjong, scampi, marinert kylling.... topping kan variere i det uendelige. Er dette harry?🤔 Mulig det er du som er litt harry, om du tenker så snevert. Anonymkode: e2d47...312 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #22 Skrevet 4. april 2021 Dere dikter opp tolkninger i hodene deres om at jeg liksom betrakter dem fra avstand og dere vet jo ingenting om jeg faktisk MÅ omgås disse her. Noe jeg faktisk MÅ. Hvorfor skulle jeg gidde å liksom se inn vinduet til folk og registrere hva de spiser? Nei, gidder ikke å gi mer info bare for at dere skal liksom få hele bildet. Bare blir litt skuffet, det er så kjedelig mat. Anonymkode: 1e20e...42d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #23 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere dikter opp tolkninger i hodene deres om at jeg liksom betrakter dem fra avstand og dere vet jo ingenting om jeg faktisk MÅ omgås disse her. Noe jeg faktisk MÅ. Hvorfor skulle jeg gidde å liksom se inn vinduet til folk og registrere hva de spiser? Nei, gidder ikke å gi mer info bare for at dere skal liksom få hele bildet. Bare blir litt skuffet, det er så kjedelig mat. Anonymkode: 1e20e...42d Men du står da fritt til å lage hva du vil, eller eier du ikke evnen til å røre sammen du vil ha? Anonymkode: 25f76...621 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #24 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er enig i at "norsk" standard taco er litt harry. Samt den norske 80’talls langpanne pizzaen. Slikt serveres ikke hos oss. Men pizza og taco trenger ikke være slik. Og foruten enkelte familiemedlemmer av gamle garden, kjenner jeg ingen som spiser dette. Her serveres taco med hjemmelaget mais tortillas, hjemmelaget guacamole og pico de gallo. Mango og lime dressing er selvsagt på bordet. Er dette harry for deg? Av pizza er det klassisk italiensk stekt i pizzaovn. Buffalo Mozzarella, balsamicomarinert sjampinjong, scampi, marinert kylling.... topping kan variere i det uendelige. Er dette harry?🤔 Mulig det er du som er litt harry, om du tenker så snevert. Anonymkode: e2d47...312 Spiste langpannepizza med kjøttdeig og tomatsaus her om dagen. Det smakte fortreffelig. Anonymkode: dc56a...b93 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #25 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da tenker jeg på taco, pizza, fajitas, hamburger, pølsemat, nudler. Bearnaisesaus til pommes frites. Det er altså kvinner. Mister jo litt troen på menneskeheten av dette her. Anonymkode: 1e20e...42d Huff... for et trist liv du må ha. Anonymkode: df70a...08b 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #26 Skrevet 4. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Men du står da fritt til å lage hva du vil, eller eier du ikke evnen til å røre sammen du vil ha? Anonymkode: 25f76...621 Jeg skrev at jeg ikke ønsket å utbrodere mer, men jo, jeg lager mat selv. MYE MAT. Er lov å fylle igjen enkelte hull selv, du trenger sikkert informasjon om at folk driter også, for ellers må du lansere for dem at de skal drite. Anonymkode: 1e20e...42d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #27 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Majones er eneste akseptable saus/dip. Anonymkode: 493ec...10f Ketchup, bernaisesaus, gjerne ferdig chilibernaise på boks. Anonymkode: dc56a...b93
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #28 Skrevet 4. april 2021 Ts er harry og et slag i trynet for menneskeheten. Anonymkode: 1edc3...00a 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #29 Skrevet 4. april 2021 Kvinner må få lov å spise det de vil, det er ikke bare menns rett til å spise. Stopp kvinnehatet. Anonymkode: 1edc3...00a 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #30 Skrevet 4. april 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er enig i at "norsk" standard taco er litt harry. Samt den norske 80’talls langpanne pizzaen. Slikt serveres ikke hos oss. Men pizza og taco trenger ikke være slik. Og foruten enkelte familiemedlemmer av gamle garden, kjenner jeg ingen som spiser dette. Her serveres taco med hjemmelaget mais tortillas, hjemmelaget guacamole og pico de gallo. Mango og lime dressing er selvsagt på bordet. Er dette harry for deg? Av pizza er det klassisk italiensk stekt i pizzaovn. Buffalo Mozzarella, balsamicomarinert sjampinjong, scampi, marinert kylling.... topping kan variere i det uendelige. Er dette harry?🤔 Mulig det er du som er litt harry, om du tenker så snevert. Anonymkode: e2d47...312 Er det harry at jeg blir flau på dine vegne? Tenk å måtte trekke frem mango og limedressingen og de balsamicomarinerte sjampinjongene sine og søke bekreftelse på at de ikke er harry 🤦♀️ Selv spiser jeg det jeg liker. Jeg kan også finne på å variere mellom å ha håret i midtskill og sideskill. Fordi jeg LIKER det, og ikke kunne bry meg mindre om hva antiharrybrigaden på KG mener. Anonymkode: c4b7f...b2c 24
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #31 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da tenker jeg på taco, pizza, fajitas, hamburger, pølsemat, nudler. Bearnaisesaus til pommes frites. Det er altså kvinner. Mister jo litt troen på menneskeheten av dette her. Anonymkode: 1e20e...42d Harry? Er taco og pizza harry? Anonymkode: a35db...49a 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #32 Skrevet 4. april 2021 Harry mat faktisk🙄😂nå har jeg hørt det også. Heldigvis bryr jeg meg fint lite om hva noen måtte synes er «Harry» mat og spiser det jeg liker (og nei, føler meg ikke truffet, da jeg egentlig ikke er spesielt glad i noe av det på «Harry»-listen din😉) Livet er virkelig for kort til å bry seg om å være kul nok i matveien altså😏 Anonymkode: f8e78...0e6 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #33 Skrevet 4. april 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skrev at jeg ikke ønsket å utbrodere mer, men jo, jeg lager mat selv. MYE MAT. Er lov å fylle igjen enkelte hull selv, du trenger sikkert informasjon om at folk driter også, for ellers må du lansere for dem at de skal drite. Anonymkode: 1e20e...42d Hva lager du selv da, som ikke er kjedelig? Anonymkode: 68d44...06e 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #34 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, goshamei! Her i huset spises bare sofistikert mat som grillet andebryst servert i ullskjerf fra Høyer, kveite med bachelor i samfunnsvitenskap og kamskjell servert på Petter Pilgaards venstre rumpeball. Anonymkode: c4b7f...b2c Kveite med bachelor i samfunnsvitenskap Anonymkode: df03a...0b6 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #35 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er enig i at "norsk" standard taco er litt harry. Samt den norske 80’talls langpanne pizzaen. Slikt serveres ikke hos oss. Men pizza og taco trenger ikke være slik. Og foruten enkelte familiemedlemmer av gamle garden, kjenner jeg ingen som spiser dette. Her serveres taco med hjemmelaget mais tortillas, hjemmelaget guacamole og pico de gallo. Mango og lime dressing er selvsagt på bordet. Er dette harry for deg? Av pizza er det klassisk italiensk stekt i pizzaovn. Buffalo Mozzarella, balsamicomarinert sjampinjong, scampi, marinert kylling.... topping kan variere i det uendelige. Er dette harry?🤔 Mulig det er du som er litt harry, om du tenker så snevert. Anonymkode: e2d47...312 «Slikt serveres ikke hos oss». Nei, gosj. Tenk om noen skulle fått vise at dere spiste slikt, du. Takke seg til «Buffalo Mozzarella» som ikke engang staves slik på norsk. Folk er fader meg så snobbete at jeg blir svimmel. Anonymkode: a35db...49a 19
Gjest TheCatLady Skrevet 5. april 2021 #36 Skrevet 5. april 2021 (endret) Det er kanskje ikke harry og slike ting har ingenting med kjønn å gjøre, men mye av det er mat av lav kvalitet og noen spiser mye sånn drittmat. Når de skal ut og spise så er det kebab, burger eller pizza. Ellers spiser de lite som er hjemmelaget osv, men har inntrykk av at mange unge lever sånn. Litt sånn grandis og pepsi max. Men alle rettene du nevner kan være veldig godt og lett å lage ulike versjoner etter hvor mye man ønsker å gjøre ut av det og hvor mye man har å legge penger i det. Jeg synes allikevel at jeg ønsker å ha en større variasjon i hva jeg spiser og gjerne prøve nye retter nå og da. Endret 5. april 2021 av TheCatLady
Gjest Alterego666 Skrevet 5. april 2021 #37 Skrevet 5. april 2021 Jeg spiser alle rettene som nevnes i HI, men sjelden. Dette er usunn mat dersom det itgjør en stor andel av næringsinntaket. Man kan lett lage mer variert og næringsrik og sunn mat raskt og rimelig dersom man bare gidder å forsøke. Å ikke gidde dette er et tegn på at man er ressurssvak pg derfor harry. Men: Av og til er det bare deilig med en raus hot dog med masse relish, keg skal ikke nekte for det. Disclaimer: Jeg ser ikke kjønnsperspektivet i dette. Dårlig kost er harry hos både kvinner og menn.
SPOCA Skrevet 5. april 2021 #38 Skrevet 5. april 2021 (endret) Feil tråd! Endret 5. april 2021 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #39 Skrevet 5. april 2021 Heller Harry enn snobbete Anonymkode: f9e3e...3fb 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #40 Skrevet 5. april 2021 Tenker du på ensfarget, gulbeige mat uten grønnsaker til? Skal være enig i at det kan kalles Harry. Svaret er vel matkultur. Mat skal være enkelt og lettvint i Norge. Gjerne komme fra en pose. Mange av oss unge voksne i dag lærte aldri å lage mat fra grunnen, heimkunnskapen var også halvfabrikata. Næringsrik mat fra grunnen har blitt noe for spesielt interesserte. Vi andre er for travelt opptatt med tidsklemma til å ha overskudd til å lære noe nytt. Anonymkode: 42db7...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå