Gjest Anonymidag Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Så gikk det ikke denne gangen heller..... Men at jeg får den 2 dager for tidlig , kroppen min har tydeligvis bestemt seg for å sparke meg mens jeg ligger nede Har altid kunne stille kalenderen etter tanten før...jaja...
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Off, kjenner følelsen! Fatter ikke at det er så mange ikke planlagte graviditeter når det skal være så vanskelig å få til når man vil - urettferdig er det!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Tar på den prøvingen! Hadde EL rett før helgen og så går jeg her å venter da. Venter og venter og det er hele 14 dager før jeg får vit om det gikk denne gangen... Hvis man går inderlig inn for å se noe positivt i at tante kommer før hun skal, så slipper du jo noen ventedager....
Imax Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Sånn er det bare. Selv foretrekker jeg to dager før enn to dager etter...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Sånn er det bare. Selv foretrekker jeg to dager før enn to dager etter... ← Enig med deg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå