Gjest Anonymidag Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Så gikk det ikke denne gangen heller..... Men at jeg får den 2 dager for tidlig , kroppen min har tydeligvis bestemt seg for å sparke meg mens jeg ligger nede Har altid kunne stille kalenderen etter tanten før...jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Off, kjenner følelsen! Fatter ikke at det er så mange ikke planlagte graviditeter når det skal være så vanskelig å få til når man vil - urettferdig er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Del Skrevet 29. august 2005 Tar på den prøvingen! Hadde EL rett før helgen og så går jeg her å venter da. Venter og venter og det er hele 14 dager før jeg får vit om det gikk denne gangen... Hvis man går inderlig inn for å se noe positivt i at tante kommer før hun skal, så slipper du jo noen ventedager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. august 2005 #4 Del Skrevet 30. august 2005 Sånn er det bare. Selv foretrekker jeg to dager før enn to dager etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #5 Del Skrevet 31. august 2005 Sånn er det bare. Selv foretrekker jeg to dager før enn to dager etter... ← Enig med deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå