AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Har hatt en klinsj i søskenflokken der jeg har fått all skyld. Min storesøster har bedt om unnskyldning og vi har ordnet opp. Dette er nå 3 måneder siden. Jeg har ikke snakket med min storesøster etter at hun ba om unnskyldning. Jeg har prøvd ringe, sendt sms om løst og fast osv. men ingen svar. i kveld har lillesøster bursdag, og hun inviterer storesøster først, så kan jeg komme i selskap etter hun har dratt.. mer storesøster sur allikevel? Selv om hun ba om unnskyldning? må begynne å dele opp bursdager for å ikke se meg? takket pent nei til dette selskapet. har det fryktelig vondt Anonymkode: a4933...c23
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Kanskje storesøster vil ha unnskyldning fra deg?? Anonymkode: 63053...913 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje storesøster vil ha unnskyldning fra deg?? Anonymkode: 63053...913 Hun ringte meg jo og ba om unnskyldning og fikk snakket ut, jeg sa jo også unnskyld. må legge til at vår mor har nærmest tvunget henne til å ringe med å be om unnskyldning da hun hadde gått langt over streken. satt pris på unnskyldningen, og ba selv om unnskyldning. Trodde alt var ok, så er hun sur fremdeles?? det er mest jeg og lille søs som har kontakt. blir skuffet over at lille søs ikke sier det som det er ang bursdagen. Vet hun noe jeg ikke vet? Kan ikke spør, blir bare mer drama. Og da er jeg den som lager styr. Jeg er en person som liker å rydde opp, når ting er ryddet opp går en videre. Å rydde opp, og fortsette å stenge meg ute å være sur er håpløst for meg. Anonymkode: a4933...c23
SoWhat? Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 En unnskyldning må jo være oppriktig ment. Det er den ikke når den blir tvunget fram. Dessuten er det ikke alltid en vil omgås uansett. Mulig at hun er lei for en spesifikk ting, men fremdeles ikke vil omgås? Kanskje det bare krever tid? Kjipt når en må dele opp selskap, men noen ganger oppstår det familietrøbbel. En må ikke alltid gå overens eller like hverandre selv om en er i familie.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): En unnskyldning må jo være oppriktig ment. Det er den ikke når den blir tvunget fram. Dessuten er det ikke alltid en vil omgås uansett. Mulig at hun er lei for en spesifikk ting, men fremdeles ikke vil omgås? Kanskje det bare krever tid? Kjipt når en må dele opp selskap, men noen ganger oppstår det familietrøbbel. En må ikke alltid gå overens eller like hverandre selv om en er i familie. En voksen dame må selv ta ansvar for det hun sier/ gjør. En dame på snart 50 år som ringer å ber om unnskyldning, må be om unnskyldning fordi hun selv har tatt en valg å gjøre det. Ikke fordi vår mor ønsker det. For meg er det verre å be om unnskyldning og ikke mene det, og fryse meg ut etterpå.. enn å ikke ha bedt om unnskyldning i det hele tatt. Da har hun jo lurt meg da? ting som ikke blir ordnet opp i med en gang.. innen uker måneder, vil ofte sette spor. Anonymkode: a4933...c23 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En voksen dame må selv ta ansvar for det hun sier/ gjør. En dame på snart 50 år som ringer å ber om unnskyldning, må be om unnskyldning fordi hun selv har tatt en valg å gjøre det. Ikke fordi vår mor ønsker det. For meg er det verre å be om unnskyldning og ikke mene det, og fryse meg ut etterpå.. enn å ikke ha bedt om unnskyldning i det hele tatt. Da har hun jo lurt meg da? ting som ikke blir ordnet opp i med en gang.. innen uker måneder, vil ofte sette spor. Anonymkode: a4933...c23 Men da gjorde hun jo det åpenbart bare for å ikke komme i konflikt med moren deres. Anonymkode: 5caf1...c3a 2
SoWhat? Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En voksen dame må selv ta ansvar for det hun sier/ gjør. En dame på snart 50 år som ringer å ber om unnskyldning, må be om unnskyldning fordi hun selv har tatt en valg å gjøre det. Ikke fordi vår mor ønsker det. For meg er det verre å be om unnskyldning og ikke mene det, og fryse meg ut etterpå.. enn å ikke ha bedt om unnskyldning i det hele tatt. Da har hun jo lurt meg da? ting som ikke blir ordnet opp i med en gang.. innen uker måneder, vil ofte sette spor. Anonymkode: a4933...c23 Kanskje hun mente unnskyldningen, men at hun trenger tid da? Noen konflikter sitter jo i... Du kan spørre henne direkte om hva hun tenker, så får du jo se om hun svarer med interesse eller ikke. Skjønner at du syns det er kjipt. Men husk at det du ikke får gjort noe med, det bare stresser deg når du tenker på det.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Kan hende unnskyldningen var oppriktig, men at hun fremdeles trenger litt tid. Kan være lurt av deg å være litt raus nå, hvis du ønsker å reparere relasjonen på sikt. Anonymkode: 228ed...a32
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Jeg har en person i familien som jeg ikke har noe usnakket med etter siste store krangel, men jeg orker bare ikke ha noe med henne å gjøre. Det er rett og slett for mye drama rundt henne, hun eier ikke selvkontroll. Kan det være noe sånt? Søsteren din tenker at det ikke er noe mer å si men nå er det nok. Anonymkode: 7be82...526
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Men da gjorde hun jo det åpenbart bare for å ikke komme i konflikt med moren deres. Anonymkode: 5caf1...c3a Vel, mamma vet jo godt at hun fortsatt ikke svarer på sms eller tlf fra meg etter hun sa unnskyld. Anonymkode: a4933...c23
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan hende unnskyldningen var oppriktig, men at hun fremdeles trenger litt tid. Kan være lurt av deg å være litt raus nå, hvis du ønsker å reparere relasjonen på sikt. Anonymkode: 228ed...a32 Hun og mannen har vært helt jævlig mot meg. Jeg er langt fra perfekt, men i min familie er jeg alltid svarteper, og i denne saken her har det vært skrevet stygge meldinger, og min storesøster har klar meg helt forferdelige ting og skreket meg opp i ansiktet. så her er det flere som bør se seg i speilet. mJeg har blitt herset med i alle år, og fikk nå nok å satt ned foten. Dette er de ikke vant til. Anonymkode: a4933...c23
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun og mannen har vært helt jævlig mot meg. Jeg er langt fra perfekt, men i min familie er jeg alltid svarteper, og i denne saken her har det vært skrevet stygge meldinger, og min storesøster har klar meg helt forferdelige ting og skreket meg opp i ansiktet. så her er det flere som bør se seg i speilet. mJeg har blitt herset med i alle år, og fikk nå nok å satt ned foten. Dette er de ikke vant til. Anonymkode: a4933...c23 Hvorfor vil du ha en relasjon til henne da? Virker destruktivt. Anonymkode: 228ed...a32 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvorfor vil du ha en relasjon til henne da? Virker destruktivt. Anonymkode: 228ed...a32 Vi er søstre.. vi er tanter til hverandres barn. Det kommer bursdager, høytider og konfirmasjoner framover.. og da er det greit å ha et forhold med søskenene sine. barna blir lidende her Anonymkode: a4933...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå