AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg holder på å lete etter leilighet, og har funnet en som virker midt i blinken for meg på mange områder. Den har virkelig alt jeg ønsker, egen inngang med hageflekk i et hus hvor ene halvpart er "min" og andre halvpart er kollektiv, forhåpentligvis med studenter. Den har garasje som jeg kan bruke som verksted for mine kreative prosjekter, har turmuligheter like ved, er nær butikk og nær bussholdeplass -alt hva jeg har behov for og ønsker meg. Det ser kjempekoselig ut på bildene. For å finne ut litt mer om området så søkte jeg litt på google, og alt så helt ok ut. Det er et enebolig-område, med barnehage rett i nærheten, skole og idrettsanlegg med fotballbaner osv. (jeg har ikke barn, men det er jo positivt for området) og et mini-sentrum med butikk, apotek og cafe osv. Men så var det da at jeg så jeg en ting, og det er at rett i samme gate, rett ved barnehagen faktisk, så ligger det et døgnbemannet botilbud for rus og psykisk helse. Jeg må forbi stedet for å komme meg til eiendommen med bil, og jeg må forbi der for å gå på butikken som er der (men jeg kan handle i sentrum også). Bussholdeplassen ligger slik til at jeg ikke trenger å gå forbi, så jeg kommer meg forsåvidt til og fra uten stress, kommer ikke til å ha bil. Det er jo sikkert 40-50 andre eneboliger i området, og det ut i fra det jeg leser og ser så er gjennomsnittsinntekten ganske høy, godt etablert nabolag altså. Men hvordan er det å bo så nære et slikt botilbud? Er det trygt? Det må jo være det tenker jeg, når det ligger så mye tilrettelagt for barn i området. Det står også at det er døgnbemannet, og ut i fra det jeg forstår så er det ikke et såkalt hospits. Men likevel, jeg er en singel kvinne i tredveårene og føler på utryggheten som kvinne. Jeg har vært borti rusmisbrukere før, en ting er sliten heroinmisbruker osv. men "speedfreaks" er vel de jeg vet hvor ustabile kan være. Samtidig er jeg selv ganske åpen som person, og litt "alternativ", jeg dømmer ikke, jeg hilser gjerne på folk -jeg vil bare bo trygt. Huset jeg ønsker å flytte inn i ligger kanskje 100 meter fra botilbudet. Noen erfaringer med å være nabo med et slikt bo-tilbud? Anonymkode: 82873...793
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Jeg er nabo med et slikt tilbud og det går helt greit. Ser dem ofte på butikken og på turer rund omkring i nabolaget . Aldri opplevd noe ubehagelig med dem og har ett par faste som jeg pleier å slå av en prat med. Anonymkode: 45a4a...8d9 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Hadde ei nabo i blokk over meg. Hun var oppe hele natta og trakk til seg rufsete folk av typen som går halvdrita rundt med øl/cider i hånden og kaster sneiper i heisen. Osv osv. Dråpen var innbrudd i boden m.m. Kjenner enda på raseriet i kroppen Anonymkode: ef009...8f2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Er slik en plass og alle naboene fikk beskjed om at det skulle være folk der på jobb hele tiden. Ikke er det folk der og politi og brannvesenet er der ofte. Ting forsvinner fra hager og garasjer. Anonymkode: f7a39...40f 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Ingenting å uroe seg for. Husk at pasientene som er innlagt der er rusfrie og i behandling. Det er heller kommunale boliger du bør være skeptisk til. Der kan du møte på «speedfreaks». Anonymkode: 30743...481 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 En sjelden gang et det en bruker som går runden og tømmer nabohagene for pyntegjenstander og lignende. Og du bør låse inn sykkelen dersom du bor der mange av de går forbi hver dag. Men i hovedsak er det ikke noe problem i det hele tatt. Hadde vært mer bekymret for kollektivet du får som naboer. Anonymkode: dd43e...1e6 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er nabo med et slikt tilbud og det går helt greit. Ser dem ofte på butikken og på turer rund omkring i nabolaget . Aldri opplevd noe ubehagelig med dem og har ett par faste som jeg pleier å slå av en prat med. Anonymkode: 45a4a...8d9 Takk for at du svarte, er kanskje ikke så finne mange med erfaring på området. Så bra å høre at du har god erfaring! Nei, i utgangspunktet så tror ikke jeg det skal være så ille heller, spesielt ikke når det er døgnbemannet. I noen avisartikler jeg leste så var det jo mest frykt i forkant for at slike botilbud skulle etableres i deres område, og jeg leste i en annen artikkel (helt annet område av landet) at barnehagen der skulle ta ekstra runder for å sjekke etter sprøytespisser osv. Håper og krysser fingrene for at dette er et rolig sted, finner ingen avisartikler om akkurat det stedet jeg ser på, så det er jo bra. Egentlig så er jeg helt for at rusmisbrukere i behandling skal få bo tett på det mer normale samfunnet, jeg sitter bare på denne frykten fordi jeg er en enslig kvinne som ikke ønsker uønsket besøk i hagen/på døra eller oppleve noe ekkelt av menn med rusproblemer. Hadde jeg hatt kjæreste eller hund nå så hadde jeg nok ikke brydd meg like mye. Jeg bodde lenge ved siden av et hospits i Bergen for mange år siden, og det var ikke spesielt hyggelig å se på, og det skjedde litt av hvert i det området innimellom, men de folka var jo mer "på gata" da, ikke i behandling. Har ikke vært på visning enda, så føler nok mer på det nå etter påske når jeg skal dra for å se. Kommer nok til å spørre om miljøet på butikken, litt forsiktig. Vet du om de som bor nær deg er folk som bor fast? Eller er de der på behandling i noen måneder osv.? Altså, er det følelse av utskifting av folk veldig ofte? Anonymkode: 82873...793
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde ei nabo i blokk over meg. Hun var oppe hele natta og trakk til seg rufsete folk av typen som går halvdrita rundt med øl/cider i hånden og kaster sneiper i heisen. Osv osv. Dråpen var innbrudd i boden m.m. Kjenner enda på raseriet i kroppen Anonymkode: ef009...8f2 Jo, men nå folk bor i egen leilighet i et fritt område er det vel annerledes. Dette er et botilbud jeg regner med Dps står bak, siden det er for rus og psykisk helse, hvor mange med rusproblemer bor sammen i samme bygg. Men altså med døgnbemanning, og med behandling regner jeg med. Anonymkode: 82873...793 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er slik en plass og alle naboene fikk beskjed om at det skulle være folk der på jobb hele tiden. Ikke er det folk der og politi og brannvesenet er der ofte. Ting forsvinner fra hager og garasjer. Anonymkode: f7a39...40f Hmm, ja sant, jeg tror jeg skal sjekke direkte mer om akkurat dette området, forhøre meg litt. Det du beskriver er likt noe av det jeg leste om fra andre steder, men fant jo ingenting om akkurat dette området så kanskje kommunen gjør en bra jobb akkurat her. Håper på det! Anonymkode: 82873...793
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingenting å uroe seg for. Husk at pasientene som er innlagt der er rusfrie og i behandling. Det er heller kommunale boliger du bør være skeptisk til. Der kan du møte på «speedfreaks». Anonymkode: 30743...481 Ja, er de rusfrie? Jeg vet lite om denne typen botilbud.. Anonymkode: 82873...793
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, er de rusfrie? Jeg vet lite om denne typen botilbud.. Anonymkode: 82873...793 De har ikke lov å ruse seg på avdelingen. Også kommer det nok litt an på om det er frivillig i behandling eller på tvang. Uansett så er behandlingen i seg selv rusfri og på de fleste slike institusjoner skal det veldig små ting/rusepisoder før en blir kastet ut. Anonymkode: 6a629...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En sjelden gang et det en bruker som går runden og tømmer nabohagene for pyntegjenstander og lignende. Og du bør låse inn sykkelen dersom du bor der mange av de går forbi hver dag. Men i hovedsak er det ikke noe problem i det hele tatt. Hadde vært mer bekymret for kollektivet du får som naboer. Anonymkode: dd43e...1e6 Hadde håpet å egentlig ha ganske mange ting i hagen jeg, haha, jeg vil jo ha drivhus og hagekasser, maleverksted i garasjen osv. Men jo, akkurat sykkelen kan jeg vel ta med inn. Har og tenkt å ha noe elektronikk inne for hjemmekontor som jeg ikke akkurat vil at skal bli stjelt osv. Hmm.. ikke underdrive ikke overdrive, tror jeg må snakke litt med de i nabolaget jeg.. Har tenkt på det kollektivet jeg også, men akkurat nå står alle rommene ledig, så om jeg får leiligheten først så kan jeg kanskje komme med innspill til de som leier ut. Hadde håpet på hyggelige studenter. Er et firma som er utleier. Anonymkode: 82873...793
Gjest ti10 Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 Tror du gjør lurt i å finne ut av nøyaktig hva dette dreier seg om. Er det snakk om folk i aktiv rus? Hva vil døgnbemannet si? For å si det sånn, betegnelsen kommunen bruker på boliger for rusmisbrukere er ikke nødvendigvis beskrivende for hva som egentlig foregår der. Det beste hadde vært å snakke med noen av de andre som bor i området. Google gjerne adressen og navnet på botiltaket også, så finner du kanskje ut noe mer.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Jeg bodde med en slik bolig som nabo i 4 år, aldri igjen. Vi hadde politi luskende i hagen ukentlig. Narkomane som gravde ned narkotika i hagen til folk og på fellesområder. Tyveri, jævlig mye tyveri. Såpass at jeg til slutt måtte ha tom bod i kjelleren og heller oppbevare ting på hytta. Vi ble anbefalt å ikke bruke bodene, på grunn av så hyppig tyveri. Du trengte ikke å låse boden, for inn kom de seg allikevel. To ganger har jeg møtt på en kompis av en bober sovende i kjelleren. Brann og vannskader i boden, på grunn av ustabile folk som gjør både hærverk og tyveri. Verandaen til naboen ble påtent, to ganger av en ustabil psykisk syk person som lagde et helvete for hele nabolaget. Han har fått klager i media flere ganger. Folk flyttet og slet med å selge, på grunn av han. Han er en av mange, men han var maks psyko. Støy sent om kvelden, brøling, hyling, slåsskamper, rusa og ustabile folk som ligger paddeflat på gangfeltet på høylys dag, med barn like ved som leker og som aner ingen fred eller fare. Det var helt normalt og hverdagslig. Utrolig hva man blir vandt til. Jeg kunne ikke gå tur med hunden etter midnatt. For enten så møtte jeg på rusa og ustabile folk, eller så ble jeg nedrent av sivilpoliti som ba meg om å gå hjem. Fordi de aksjonerte mot noen i området. De hadde vannlekkasje 3 ganger på et halvår og ble påtent til slutt. Takk gud for at de ikke bygde opp boligen igjen! Hadde de ikke blitt lagt ned og flyttet, så hadde jeg flyttet. Jeg var villig til å bo dyrere enn det jeg evnet, bare for å komme meg unna. Det første jeg gjorde da jeg flyttet noen år senere, var å sjekke hvor langt unna nærmeste bolig var. Jeg har mistet all sympati for de som bor i slike boliger. For de ødelegger for alle rundt seg og det er absolutt ingen som stopper dem. For deres rettigheter trumfer over alle andres rett til å ha det trygt. Anonymkode: 000ad...c0a 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 ti10 skrev (11 minutter siden): Tror du gjør lurt i å finne ut av nøyaktig hva dette dreier seg om. Er det snakk om folk i aktiv rus? Hva vil døgnbemannet si? For å si det sånn, betegnelsen kommunen bruker på boliger for rusmisbrukere er ikke nødvendigvis beskrivende for hva som egentlig foregår der. Det beste hadde vært å snakke med noen av de andre som bor i området. Google gjerne adressen og navnet på botiltaket også, så finner du kanskje ut noe mer. Jeg har googlet endel, men finner lite info. Håper det betyr noe positivt (ingen som har klaget til avisen eller lignende). Fant akkurat ut at det er over 30 ansatte ved botilbudet da, det tar jeg som et positivt tegn også. Men jo, det er nok best at jeg forhører meg litt så jeg får vite akkurat hva dette er ja. Når det er så mye tilrettelagt for barn i området så må det jo nesten bli sett på som trygt, håper jeg. Jeg bodde faktisk rett ved et horestrøk i en storby i utlandet en gang, og der var det også skoler, barnehage m.m Og det var både et helt normalt område, men også virkelig ufint i neste gate igjen. Men nå er jeg i "lille" Norge, tenker liksom det er mer orden her. Tror jeg har fått svar på det som Kg kunne hjelpe meg med, dere kjenner jo heller ikke akkurat dette området. Skal ta meg en tur utenom visning jeg, bare for å se meg litt rundt. Takk til dere som har svart!! Anonymkode: 82873...793 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spoiler Jeg bodde med en slik bolig som nabo i 4 år, aldri igjen. Vi hadde politi luskende i hagen ukentlig. Narkomane som gravde ned narkotika i hagen til folk og på fellesområder. Tyveri, jævlig mye tyveri. Såpass at jeg til slutt måtte ha tom bod i kjelleren og heller oppbevare ting på hytta. Vi ble anbefalt å ikke bruke bodene, på grunn av så hyppig tyveri. Du trengte ikke å låse boden, for inn kom de seg allikevel. To ganger har jeg møtt på en kompis av en bober sovende i kjelleren. Brann og vannskader i boden, på grunn av ustabile folk som gjør både hærverk og tyveri. Verandaen til naboen ble påtent, to ganger av en ustabil psykisk syk person som lagde et helvete for hele nabolaget. Han har fått klager i media flere ganger. Folk flyttet og slet med å selge, på grunn av han. Han er en av mange, men han var maks psyko. Støy sent om kvelden, brøling, hyling, slåsskamper, rusa og ustabile folk som ligger paddeflat på gangfeltet på høylys dag, med barn like ved som leker og som aner ingen fred eller fare. Det var helt normalt og hverdagslig. Utrolig hva man blir vandt til. Jeg kunne ikke gå tur med hunden etter midnatt. For enten så møtte jeg på rusa og ustabile folk, eller så ble jeg nedrent av sivilpoliti som ba meg om å gå hjem. Fordi de aksjonerte mot noen i området. De hadde vannlekkasje 3 ganger på et halvår og ble påtent til slutt. Takk gud for at de ikke bygde opp boligen igjen! Hadde de ikke blitt lagt ned og flyttet, så hadde jeg flyttet. Jeg var villig til å bo dyrere enn det jeg evnet, bare for å komme meg unna. Det første jeg gjorde da jeg flyttet noen år senere, var å sjekke hvor langt unna nærmeste bolig var. Jeg har mistet all sympati for de som bor i slike boliger. For de ødelegger for alle rundt seg og det er absolutt ingen som stopper dem. For deres rettigheter trumfer over alle andres rett til å ha det trygt. Anonymkode: 000ad...c0a Oi, det hørtes heftig ut! Det finnes en annen bolig i denne byen som har mer det ryktet du beskriver, godt kjent i nyhetene og blant folk i den bydelen. Men om den boligen jeg beskriver så finner jeg altså ingen spesielle nyhetssaker eller lignende, hadde det vært mye dritt som skjedde i området så hadde det vel stått i avisa tenker jeg!? Krysser fingrene for at at jeg bekymrer meg mer enn nødvendig. Anonymkode: 82873...793 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Oi, det hørtes heftig ut! Det finnes en annen bolig i denne byen som har mer det ryktet du beskriver, godt kjent i nyhetene og blant folk i den bydelen. Men om den boligen jeg beskriver så finner jeg altså ingen spesielle nyhetssaker eller lignende, hadde det vært mye dritt som skjedde i området så hadde det vel stått i avisa tenker jeg!? Krysser fingrene for at at jeg bekymrer meg mer enn nødvendig. Anonymkode: 82873...793 Det er svært lite som havner i media, så jeg ville ikke ha dømt et nabolag uti fra det. Googler du navnet på nabolaget mitt så får du opp følgende: - Brann i selve boligen. Ikke nevnt at det var en utkastet beboer som sto bak. - Uspesifikk politiaksjon i nabolaget med varsel om at folk skal holde seg inne. Fakta var at en i boligen knivstakk en annen og gjemte seg et sted i nærområdet. - Brann i et bygg i området, en av mange men den ble nevnt fordi han som bodde der brant seg da han skulle slukke flammene. Står ingenting om at det var en beboer fra boligen som tente på en veranda. - En trussel situasjon med kniv på bensinstasjonen. Ikke nevnt at det er beboer fra boligen og som hadde ranet en annen kiosk i nærheten samme kveld. - Funn av større mengder narkotika i et skogholt. Ikke nevnt at det var 2. gang på kort tid og at det igjen var en beboer fra bolig. Det er mye fra nærområdet som aldri havnet i media. Alt fra utagering på nærbussen som ble stående i en timestid på grunn av en krakilsk psykisk syk person. Til hærverk i barnehagen, tyveri og trussel om vold hos nærbutikken. Om vi var vitne til tyveri, så måtte vi varsle etter at de gikk. For å unngå unødvendige farlige situasjoner. For om de så at du sladret så risikerte du at det ble en voldssak utav det. Det er helt sykt. Politiaksjoner grunnet vold, slåsskamper, støy og uhygge blir aldri nevnt og det var ukentlig! Det var langt ifra et rolig og fredelig nabolag, men om du googler stedet så virker det som et normalt nabolag. Selv om at media, politiet og vi som bor her vet hvem som står bak. Så blir det aldri nevnt, aldri. Det er alltid en "ukjent" person eller så bare driter de i å nevne noe om hvem som kan eller som står bak. Så ikke stol på google, du må heller spørre de som bor der for å få sannheten. Anonymkode: 000ad...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting å uroe seg for. Husk at pasientene som er innlagt der er rusfrie og i behandling. Det er heller kommunale boliger du bør være skeptisk til. Der kan du møte på «speedfreaks». Anonymkode: 30743...481 Det trenger slett ikke å være tilfelle, de kan absolutt være i aktiv rus med alt det innebærer. TS det kommer helt an på hvordan tilbud det er. Jeg er oppvokst 100 meter bortenfor en bolig for folk som var på botrening og skulle lære seg å fungere i arbeid igjen etter et liv med rus, og der var det får problemer, men de var ferdig med å være i aktiv rus. Jeg hadde ikke orket bo i nærheten av et sted med aktiv rusede beboere, uansett hvor mye bemanning det er. Du i kan jo lese dette leserinnlegget fra nabo til "et midlertidig botilbud til rusavhengige" https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/50Mx7b/takk-til-dere-som-oedela-gaten-min så kommer noen politikere med et flåsete tilsvar, og da beskriver damen mer om situasjonen her https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/0nOrKG/stakkars-pike-som-har-faatt-gaten-oedelagt leder i en barnehage som ligger i nærheten av et bo og omsorgssenter for rusavhengige beskriver sine utfordringer her https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/JJl19X/feil-aa-fremstille-rus-som-et-ikke-problem Så type tiltak vil jeg si er avgjørende. Og om du skal leie eller kjøpe, for hvis du skal leie er det enkelt å flytte igjen om det blir et problem. Anonymkode: 9651b...acc
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg holder på å lete etter leilighet, og har funnet en som virker midt i blinken for meg på mange områder. Den har virkelig alt jeg ønsker, egen inngang med hageflekk i et hus hvor ene halvpart er "min" og andre halvpart er kollektiv, forhåpentligvis med studenter. Den har garasje som jeg kan bruke som verksted for mine kreative prosjekter, har turmuligheter like ved, er nær butikk og nær bussholdeplass -alt hva jeg har behov for og ønsker meg. Det ser kjempekoselig ut på bildene. For å finne ut litt mer om området så søkte jeg litt på google, og alt så helt ok ut. Det er et enebolig-område, med barnehage rett i nærheten, skole og idrettsanlegg med fotballbaner osv. (jeg har ikke barn, men det er jo positivt for området) og et mini-sentrum med butikk, apotek og cafe osv. Men så var det da at jeg så jeg en ting, og det er at rett i samme gate, rett ved barnehagen faktisk, så ligger det et døgnbemannet botilbud for rus og psykisk helse. Jeg må forbi stedet for å komme meg til eiendommen med bil, og jeg må forbi der for å gå på butikken som er der (men jeg kan handle i sentrum også). Bussholdeplassen ligger slik til at jeg ikke trenger å gå forbi, så jeg kommer meg forsåvidt til og fra uten stress, kommer ikke til å ha bil. Det er jo sikkert 40-50 andre eneboliger i området, og det ut i fra det jeg leser og ser så er gjennomsnittsinntekten ganske høy, godt etablert nabolag altså. Men hvordan er det å bo så nære et slikt botilbud? Er det trygt? Det må jo være det tenker jeg, når det ligger så mye tilrettelagt for barn i området. Det står også at det er døgnbemannet, og ut i fra det jeg forstår så er det ikke et såkalt hospits. Men likevel, jeg er en singel kvinne i tredveårene og føler på utryggheten som kvinne. Jeg har vært borti rusmisbrukere før, en ting er sliten heroinmisbruker osv. men "speedfreaks" er vel de jeg vet hvor ustabile kan være. Samtidig er jeg selv ganske åpen som person, og litt "alternativ", jeg dømmer ikke, jeg hilser gjerne på folk -jeg vil bare bo trygt. Huset jeg ønsker å flytte inn i ligger kanskje 100 meter fra botilbudet. Noen erfaringer med å være nabo med et slikt bo-tilbud? Anonymkode: 82873...793 Om du skal leie kan du jo prøve og evt flytte om det ikke funker? Om du skal kjøpe, ville jeg tenkt meg om to ganger om du har rusklinikk på ene siden og studentkollektiv på andre siden. Etter corona vil det bli mye festing. Anonymkode: 602ed...14a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du skal leie kan du jo prøve og evt flytte om det ikke funker? Om du skal kjøpe, ville jeg tenkt meg om to ganger om du har rusklinikk på ene siden og studentkollektiv på andre siden. Etter corona vil det bli mye festing. Anonymkode: 602ed...14a Skal leie ja, så joda, det er jo en mulighet å tenke at man kan flytte igjen. Jeg er ikke så bekymret for et evt. studentkollektiv, jeg skal ha hjemmekontor og er mest opptatt av at det er ro på dagtid. Tenker også at det er hyggelig med litt "liv og røre" i huset, og vil heller at det er en fest i gang i blant enn å leie sokkel hos pensjonister eller barnefamilie hvor jeg også må ta mye mer hensyn. Har ike hatt mulighet til å spille musikk uten hodetelefoner på en stund f.eks, så jeg tror at med et kollektiv som nabo så kan jeg også føle meg litt fri -selv om jeg også vil bli den som setter foten ned som den "gamlisen" jeg er. Har forresten sett litt mer på kartet og ser at botilbudet må være for rimelig fastboende ut i fra det jeg kan se, det er egne leiligheter med balkong, og mange av de balkongene går ut mot lekeplassen til barnehagen. Tror mer og mer på at dette er et ganske rolig område, men har bestemt meg for å dra dit en stund før visning for å gå litt rundt i området, sjekke ut litt. Det ligger også to andre leiligheter 10min unna, så får ta det som en bli-kjent-tur sånn generelt tenker jeg. Takk for svar! Anonymkode: 82873...793 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå