AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Vi skal gifte oss 45 min unna der vi bor og har kun en bil. Vi skal kun ha 6 gjester. Har ikke tenk over hvordan vi kommer oss dit men er det veldig rart om vi drar sammen? Anonymkode: 387d6...b06
Nymerïa Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Jeg hadde syntes det var enda rarere om dere kom hver for dere når dere bare er 8 stykker totalt. Hvem bryr seg? Bare gjør det dere er mest komfortable med. Til lykke med dagen, når den kommer. 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Helt ærlig er det virkelig ingen som bryr seg om hvordan brudeparet ankommer Vi kommer til å kjøre selv til vielsen vår på tinghuset. Anonymkode: febbd...ccd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Tenker du på de gamle skikk og bruk/overtro-greiene der det står bl.a.: Om dette er noe dere tar seriøst, får dere kanskje finne på noe. Kanskje en av dere kan sitte på med noen av gjestene? Anonymkode: 87c07...c68
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker du på de gamle skikk og bruk/overtro-greiene der det står bl.a.: Om dette er noe dere tar seriøst, får dere kanskje finne på noe. Kanskje en av dere kan sitte på med noen av gjestene? Anonymkode: 87c07...c68 Men når de kun skal ha seks gjester, så bruker de sikkert ikke en kirke til vielsen?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Lite å bry seg om synes nå jeg. Det blir jo bare teit om du tar bilen og han tar bussen? 😜 Anonymkode: 5bd90...e47
Nymerïa Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Mrs. Random Nick skrev (7 minutter siden): Men når de kun skal ha seks gjester, så bruker de sikkert ikke en kirke til vielsen? Det står "kirken" i overskrifta. Jeg regner med at det er relevant for TS. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 1 minutt siden, NymeriaRhoynar said: Det står "kirken" i overskrifta. Jeg regner med at det er relevant for TS. Oj 🙈.
Nymerïa Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Mrs. Random Nick skrev (1 minutt siden): Oj 🙈. Skjer med oss alle innimellom.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Nei, det er ikke rart. Gjør det som er mest praktisk og minst stress for dere Anonymkode: 599cd...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå