Gjest Gjesten Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Har en type jeg flørter heftig med (nesten kjærester...!). Opplever når det blir mye teksting med sex og fantasier pirrer det veldig. Har bare så lyst på han!!! Er det andre som opplever det samme??
Gjest Mann 44 Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Ikke med en "nesten kæreste" men med fruen. Vi har mye glede av å kåte hinannen opp via SMS. Sender vi noen frekke SMS'er i løbet av dagen, blir det som oftest fantastisk sex om kvelden
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Jeg har hatt sms sex med en på jobben. Det var opphissende og pirrende! Mer enn jeg hadde trodd! Men det var ganske rart å treffe han igjen på jobb
L@dy in red Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Har en type jeg flørter heftig med (nesten kjærester...!). Opplever når det blir mye teksting med sex og fantasier pirrer det veldig. Har bare så lyst på han!!! Er det andre som opplever det samme?? ← Tenker på mannen i mitt liv heletiden, men jeg har enda ikke sendt sms. Men det kommer vel det og. Kjenner han ikke så veldig godt da. Skjønner at det kan virke litt rart, men det er en laaaaang historie bak det hele. En solskinns historie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå