AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Noen som kjenner folk fra Sri Lanka? Som eventuelt har datet menn derfra? Litt nysgjerrig på kulturen, om de skiller seg ut på et vis. Er blitt sjekket opp på jobb av en mann fra Sri Lanka, han er drit kjekk, og veldig hyggelig. Men jeg vet ingenting om kultur, folkeslaget osv. Har en følelse av at han er gift, da han har bilde på Facebook med en dame og barn. Men det må jeg jo finne ut av før jeg lar meg sjarmere! 🙊 Anonymkode: efa4a...44a 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Vet om to bekjente som var sammen med sri lenkere i tidlig tyveårene. Begge jentene var norske. Hun ene var samboer og ble nesten drept av han så hun havna på krisesenteret. Hun andre ble holdt i skjul og de kunne ikke gå sammen utendørs for hvis andre sri lenkere så de sammen, ville han bli utstøtt. Det varte ikke lenge og han måtte gifte seg med ei Sri Lankisk dame. Kom frem senere at det generelle synet sri lenkere har på norske damer, er at norske damer er horer og ikke noe de skal ha noen slags form for omgang med. Har han profilbilde med dame og barn, er han jo mest sannsynligvis gift. Anonymkode: 1d698...3db 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Tre av mine nærmeste venner er tamiler, og jeg kjenner flere også, både gutter og jenter. Alle jeg kjenner er veldig liberale, og er jo 2. gangs innvandrere, så godt integrert. De fleste jeg kjenner er heller ikke religiøse (et par av dem er kristne). Da vi var i tenårene måtte de for det meste holde forhold skjult, fordi familiene var strenge på at det skulle fokuseres på skole og utdanning først og fremst. Nå i sent 20-årene dater de åpent, og de fleste har en partner som ikke er tamiler selv. Ellers er de jo individer som alle andre, og dersom han ikke er gift, anbefaler jeg bare å bli kjent med han! Anonymkode: 524d9...96e 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Alltid undret meg på om de går under kategorien «svart» og er like godt utstyrt nedentil som mange mørke er! 😆 Spør om han er gift før noe som helst i hvertfall, kjedelig å bli bare en fling og ikke bety noe for han. Anonymkode: efa4a...44a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 16.01): Tre av mine nærmeste venner er tamiler, og jeg kjenner flere også, både gutter og jenter. Alle jeg kjenner er veldig liberale, og er jo 2. gangs innvandrere, så godt integrert. De fleste jeg kjenner er heller ikke religiøse (et par av dem er kristne). Da vi var i tenårene måtte de for det meste holde forhold skjult, fordi familiene var strenge på at det skulle fokuseres på skole og utdanning først og fremst. Nå i sent 20-årene dater de åpent, og de fleste har en partner som ikke er tamiler selv. Ellers er de jo individer som alle andre, og dersom han ikke er gift, anbefaler jeg bare å bli kjent med han! Anonymkode: 524d9...96e Dette stemmer godt med virkeligheten. Anonymkode: 0b2a9...a04 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 De jeg har møtt er jo fødti Norge, så sånnsett er de jo ganske "norske". Har inntrykk av at mange av de er høflige, skikkelige, hardtarbeidende og seriøse folk. De kan være ganske kjekke ja! Anonymkode: 0d356...117
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Da er han nok gift ja. Selvom kulturen der er veldig vennlig betyr det ikke at de ikke er utro.. Anonymkode: 82149...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå