Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man tenke/hva ville dere tenkt og gjort om typen hadde kondomer i undertøyskuffen sin når dere ikke bruker det sammen? lurer på hva jeg skal tro, om det er noe å uroe seg for eller ikke.

Til info har vi vært sammen ett år og vi har aldri brukt kondom til noe sammen. Han har også flyttet i løpet av året så synes kanskje det er rart han har de i nye leiligheten sin? Tenker også de bare random var med på flyttelasset, men ja. Tanker her? 

Tør ikke spørre foreløpig for jeg burde ikke vært i den skuffen, haha.

Anonymkode: a64ee...28d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg hadde ikke klart å la være å spørre. Hadde syntes det var veldig rart, hadde blitt ganske bekymret,hvertfall mtp hvor de lå.. Men, og det er jo et stort men her.. Det kan være helt uskyldig, som du sier så kan han ha tatt det med i et flyttelass. De jeg har vært sammen med er slike typer at de drasser med seg alt. Kanskje han bare slang de i undertøysskuffen fordi han alltid har hatt kondomene sine der? 

Anonymkode: 04742...b3b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva med å si du har kastet opp nylig og at du er bekymret for at p-pillene ikke har god nok effekt pga. dette, neste fang du er hos han og ting begynner å bli intime? Si at du «gjerne skulle», men at dere nok må skaffe en kondom først. Dersom han da hoster opp en kondom fra skuffen så kan du spørre han hvorfor i alle dager han har kondomer, og se an reaksjonen hans og svaret. 
Hvis han ikke fisker fram kondomene så betyr det enten at han har hatt de så lenge at han har glemt de, eller så vil han ikke at du skal vite at han har. Så da er du egentlig like langt :P 

Anonymkode: c9394...4f3

• Liker 13
Skrevet

Tell kondomene og sjekk jevnlig hvor mange som ligger der. Hadde også stusset på kondomer i nattbordsskuffa, og da spesielt når han har flyttet mens dere har vært sammen..

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
SaySomething skrev (4 minutter siden):

Tell kondomene og sjekk jevnlig hvor mange som ligger der. Hadde også stusset på kondomer i nattbordsskuffa, og da spesielt når han har flyttet mens dere har vært sammen..

Planer er absolutt å følge med ja! Har telt.

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet

Om du er så bekymra sjekk dato stemplingen. 

AnonymBruker
Skrevet
SaySomething skrev (7 minutter siden):

Men hvis han allerede har brukt ti stk så er jo ikke det så fett heller, er jo ikke sikkert antallet endrer seg mer... vil gjerne vite om noen er brukt også. Men skal følge med om flere blir borte. Kan man ha kondomer for noen annen grunn ?

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Om du er så bekymra sjekk dato stemplingen. 

Hva finner jeg ut av det?

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk dato.. Da finner du jo ut om de er produsert nylig, eller om det bare er noen han har glemt å kaste underveis. 

Anonymkode: dbb18...f71

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap!

Anonymkode: 95538...a2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en overdramatisering og overtenking. Har også kondomer i skuffen. De har ligget der siden.................. ja, husker ikke. Hvis min partner hadde overdramatisert så mye hadde jeg revurdert hele forholdet. Hvertfall om partner ikke hadde konfrontert meg. Såpass mye skal man kunne stole på den andre, og kunne være åpen og snakke om ting. Voks opp!

Anonymkode: 32ec5...839

• Liker 12
Gjest Smeltemann
Skrevet

Står det ikke på hver enkelt pakke da?

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva finner jeg ut av det?

Står vel på hver enkelt pakke

AnonymBruker
Skrevet

Analsex tenker jeg han har spart de til

Anonymkode: bb3a4...29e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sjekk dato.. Da finner du jo ut om de er produsert nylig, eller om det bare er noen han har glemt å kaste underveis. 

Anonymkode: dbb18...f71

Hvis de er produsert nylig så er han mest sannsynlig utro? Men hvis det er ett år siden så vet jeg jo ikke, siden da kan de jo være fra rett før vi ble sammen.

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utroskap!

Anonymkode: 95538...a2a

Skal du ikke skrive DUMP HAN  OG DA? Så blir det komplett?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Analsex tenker jeg han har spart de til

Anonymkode: bb3a4...29e

Kan stemme det, han har sagt han er keen på det. Får håpe det da :)

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis de er produsert nylig så er han mest sannsynlig utro? Men hvis det er ett år siden så vet jeg jo ikke, siden da kan de jo være fra rett før vi ble sammen.

Ville ikke tatt for hastige beslutninger. 

Skrevet
Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Står vel på hver enkelt pakke

Kondomer har vel i hovedsak en holdbarhet på 5 år? Da sier ikke best før dato så mye, om han kjøpte dem rett før de ble sammen, hvis de har vært sammen i 1 år. 

Gjest Smeltemann
Skrevet (endret)

Har de det? 

@Vera

Endret av Smeltemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...