AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg har egentlig mitt hele voksne liv brukt frisørshampoo, men jeg gikk nesten tom her for en stund siden og rasket med meg L’Oréal Elvital fra matbutikken. med shampoo fra frisøren har jeg måttet vaske håret minst annenhver dag, for at det ikke skulle bli skikkelig stygt. Med denne butikk shampoo’en så kan jeg gå opptil fem, seks dager uten at håret ser nevneverdig forandret ut. Hva er årsaken? Jeg har ikke sverget til et merke i alle år. Har jevnlig prøvd nesten alle merker frisørene fører, tror jeg. Samme resultat av de alle. Hvorfor holder håret mitt seg fresht så mye lengre med butikkshampoo? Fordi den ikke er like skånsom? Håret mitt har vokst nesten 2 cm på halvannen mnd når jeg har brukt den. Jeg har alltid hatt rask hårvekst. Ikke forandret på. Anonymkode: be313...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Hvilken av de fra Elvital var det du kjøpte? Jeg vil gjerne se ingrediensene:) Anonymkode: 2193d...ecb
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Personlig har jeg byttet til shampoo og balsamer uten sulfater (IKKE bedhead sin! Den fikk meg til å klø noe hinsides i hodebunnen..) og håret mitt har aldri vært sunnere. Det er første gang det ikke føles tørr og krusete. Noen shampooer tynger ned håret mitt veldig og da blir det fortere fett virker det som. Har ikke peiling på hvordan eller hvorfor, men jeg holder meg til det som endelig har funket for meg... Har ikke råd til å prøve ut alle muligere sjampoer dessverre, selv om det hadde vært moro å gjøre personlig forskning på feltet 😂 Anonymkode: a295c...7a1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Det er kanskje fordi du byttet shampo. Det anbefales å ikke bruke samme type shampo hele tiden fordi det da virker dårligere. Jeg bruker aldri samme type shampo to ganger på rad, men bytter mellom flere. Jeg bruker define og elvital og er veldig fornøyd med de. Anonymkode: a8f30...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Sikkert mer/sterkere såpestoffer i butikkens. Fjerner mer fett fra hårer Anonymkode: 909f1...ae3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er kanskje fordi du byttet shampo. Det anbefales å ikke bruke samme type shampo hele tiden fordi det da virker dårligere. Jeg bruker aldri samme type shampo to ganger på rad, men bytter mellom flere. Jeg bruker define og elvital og er veldig fornøyd med de. Anonymkode: a8f30...bb3 Come on! Tror du virkelig på det der Anonymkode: 909f1...ae3 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Har brukt penger pp frisørshampo og det innfrir ikke. Kn like gjerne kjøpe fra butikk. El vital er feks en helt ok shampo. Anonymkode: 56af7...e3e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sikkert mer/sterkere såpestoffer i butikkens. Fjerner mer fett fra hårer Anonymkode: 909f1...ae3 Et hår, flere hår, alle hårene. Ingenting som heter hårer Anonymkode: 56af7...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Har prøvd utallige shampoer fra frisøren. Holdt ut i to måneder før jeg går over til butikkshampo igjen. Håret mitt blir bare fett, friste og stygt når en frisør anbefaler en Shampo. Anonymkode: b9b7c...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sikkert mer/sterkere såpestoffer i butikkens. Fjerner mer fett fra hårer Anonymkode: 909f1...ae3 Hårer 🤣 Søtt da....😀 Anonymkode: 67998...500 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 TS, godt spørsmål! Jeg merker ingen forskjell egentlig, så tror at frisørshampoo er bortkasta.. Anonymkode: 67998...500 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Et hår, flere hår, alle hårene. Ingenting som heter hårer Anonymkode: 56af7...e3e Hørt om skriveleifer Kan av og til treffe feil tast Anonymkode: d265e...af9 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 For meg er det motsatt. Bruker kun frisør-produkter. Vasket håret i dag, da var det 12 dager siden sist, uten at håret var fett. Anonymkode: 658a7...a22 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Kutt det helt ut, begge deler. Trenger bare en såpe, jeg bruker Neutral sine håndsåpe. Den går til alt Både penger OG helse spart. Anonymkode: 0646e...4ad
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Et hår, flere hår, alle hårene. Ingenting som heter hårer Anonymkode: 56af7...e3e Haha auto ‘korreksjon’ 😂 Anonymkode: 909f1...ae3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kutt det helt ut, begge deler. Trenger bare en såpe, jeg bruker Neutral sine håndsåpe. Den går til alt Både penger OG helse spart. Anonymkode: 0646e...4ad Hva mener du med helse spart? Ts jeg holder meg kun til frisør produkter. Er det som funker. Jeg har bleket hår og må ha produkter med masse pleie. Ville aldri brukt billige produkter. Anonymkode: d596e...78a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 De beste for meg er orange Elvital, Aussie og Define. Har prøvd mange dyre, men føler ikke at de gjør noe mer for håret mitt. Har tykt, krøllete hår, så viktig for meg at produktene er greie å skylle ut. Anonymkode: 16f37...0f5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 Jeg velger noe som ikke er testet på dyr og som er uten sulfater. Det betyr dyrere shampo, men ikke nødvendigvis en jeg kjøper hos frisør. Skulle jeg ha kjøpt noe i butikk hadde det vært Sunsilk eller Dove, men bruker gjerne litt mer på shampo. Jeg vasker håret 1-2 ganger i uka, og en flaske holder lenge Anonymkode: eba81...b64 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha auto ‘korreksjon’ 😂 Anonymkode: 909f1...ae3 Det heter autokorreksjon. Ikke auto korreksjon Det kom et forslag på snapchat hos meg. For der hadde 'Overgriper avslører' nettopp blitt med. Har lurt noen ganger på om kontoen er et mellomrom for mye, eller om det er rette navnet. Anonymkode: c23dd...500
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 Det er en oransje, dream length, tror jeg den heter. Det har sikkert noe med sterkere såpe å gjøre. Jeg har som sagt byttet mellom ulike merker, så jeg har ikke brukt én spesiell i mange år. Har ofte kjøpt den frisøren anbefaler meg når jeg har vært der, men jeg har aldri hatt finere hår enn nå. Slutte å bruke shampoo er ikke aktuelt. Anonymkode: be313...f3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå