AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Så.. på andre året singel og jeg er så kåt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hbordan gjør dere andre single det nå oppi korona og nedstegninger hvor man må begrense nærkontakter? Anonymkode: cd1b5...554 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så.. på andre året singel og jeg er så kåt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hbordan gjør dere andre single det nå oppi korona og nedstegninger hvor man må begrense nærkontakter? Anonymkode: cd1b5...554 Har det som deg. Ingen løsning. Anonymkode: 7430e...08d 2
LyseLine Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Det går an å date - ved hjelp av nettet, for eksempel? Og nå som våren er kommet så kan man jo ta en date ute i det fri, istedenfor å måtte sette seg på en kafe, liksom? Selv har jeg faktisk rukket mye det siste året... Jeg har gått ut av et langt og nitrist forhold, datet litt og "kost" meg litt (uff, det høres nesten ille ut - bør kanskje presisere at jeg kan telle på én hånd hvor mange jeg har hat sex med i løpet av hele denne perioden), OG gått inn i et nytt forhold (samboerskap til og med - det har gått raskt...) siden pandemien startet i fjor. Og dette uten å føle at jeg har vært direkte uforsiktig - det er faktisk veldig få mennesker jeg har hatt fysisk kontakt med i denne perioden. Akkurat nå er smittetrykket kanskje litt verre enn da jeg traff typen i fjor, men det burde da ikke være umulig å få seg noe. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 De fleste damer i din situasjon velger seg vel ut en (eventuelt flere) fra tinder å ha sex med. Du kan jo prøve? Anonymkode: 04be2...2ca
Hippogriff Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Har du en venn/bekjent som kan oppgraderes? Har gode erfaringer med det. Bare ikke velg en du er veldig redd for å miste vennskapet med, for en viss risiko er det jo. Menn blir etter min erfaring fort betatt av en kvinne de ligger med.
Østkantgutt1913 Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så.. på andre året singel og jeg er så kåt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hbordan gjør dere andre single det nå oppi korona og nedstegninger hvor man må begrense nærkontakter? Anonymkode: cd1b5...554 Kjøp deg hore, og få tømt deg 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): Kjøp deg hore, og få tømt deg Jeg er kvinne og blakk😂 jeg ønsker jo å finne noen jeg har kjemi med for det gjør jo sex bedre selv om jeg ikke ønsker forhold. Anonymkode: cd1b5...554
Gjest Kaiminator Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne og blakk😂 jeg ønsker jo å finne noen jeg har kjemi med for det gjør jo sex bedre selv om jeg ikke ønsker forhold. Anonymkode: cd1b5...554 Samme her, bare at jeg ikke er kvinne 😂 eller, jeg ønsker forhold med den rette.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er kvinne og blakk😂 jeg ønsker jo å finne noen jeg har kjemi med for det gjør jo sex bedre selv om jeg ikke ønsker forhold. Anonymkode: cd1b5...554 Dette er jo kjempeenkelt, hva er problemet? Bruk tinder og skriv hva du søker. Anonymkode: f44dc...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Vi er mange som har det sånn. Både kvinner og menn. Jeg er hverken på Tinder eller andre dating-nettsider. Går egentlig rundt å håper på et mirakel.. Anonymkode: 97fe6...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så.. på andre året singel og jeg er så kåt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hbordan gjør dere andre single det nå oppi korona og nedstegninger hvor man må begrense nærkontakter? Anonymkode: cd1b5...554 Jeg er mann og må bare leve med det du derimot som er kvinne burde ikke ha noen problemer med å finne deg noen. Anonymkode: 98341...641
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Dater og har tilgang på sex. Kun meg selv som setter grenser på hyppigheten der. Er 38år og kvinne Anonymkode: 50af4...199 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann og må bare leve med det du derimot som er kvinne burde ikke ha noen problemer med å finne deg noen. Anonymkode: 98341...641 Tull. Du har mange muligheter men du velger å ikke ta med dem i beregning. Anonymkode: b26f0...174 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tull. Du har mange muligheter men du velger å ikke ta med dem i beregning. Anonymkode: b26f0...174 Hvilke da? Anonymkode: 1628a...ed2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dater og har tilgang på sex. Kun meg selv som setter grenser på hyppigheten der. Er 38år og kvinne Anonymkode: 50af4...199 Må være noe vesentlig galt med en hver dame, som ikke har det tilsvarende Anonymkode: 38acf...221
Gjest Kaiminator Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 (endret) Synes det er rart om en kvinne sutrer over ingen tilgang på sex, finnes jo massevis av desperate mannfolk. Endret 4. april 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 Er bare på kg dette er et problem. Ta en time på tinder. Gå deg en tur på et sted med relativt mange mennesker og smil lenge til de mennene du synes er tiltrekkende. Skriv "Hei, hva skjer?" til en (singel) mann du kunne hatt sex med i venneliste di på messenger. Hvis det bare er sex du er ute etter så er det virkelig ikke verre enn det. Anonymkode: 33265...d43
Scoops Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 Kaiminator skrev (24 minutter siden): Synes det er rart om en kvinne sutrer over ingen tilgang på sex, finnes jo massevis av desperate mannfolk. Jeg føler det litt som trådstarter og vet jo at det stemmer dette du skriver her, men så er det nå ihvertfall sånn for min del at jeg vil ikke bare ha sex med desperate mannfolk som tar hvem som helst.. Har flere jeg vet hadde stilt opp med engang, men så desperat blir jeg aldri, da får jeg heller gå rundt og være kåt og frustrert 1
Gjest Kaiminator Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 (endret) 2 minutter siden, Scoops said: Jeg føler det litt som trådstarter og vet jo at det stemmer dette du skriver her, men så er det nå ihvertfall sånn for min del at jeg vil ikke bare ha sex med desperate mannfolk som tar hvem som helst.. Har flere jeg vet hadde stilt opp med engang, men så desperat blir jeg aldri, da får jeg heller gå rundt og være kåt og frustrert Jo jeg ser den. Jeg tar heller ikke hva som helst og heller høyrehånda enn en jeg ikke tenner på. Endret 4. april 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #20 Skrevet 4. april 2021 4 hours ago, Hippogriff said: Har du en venn/bekjent som kan oppgraderes? Har gode erfaringer med det. Bare ikke velg en du er veldig redd for å miste vennskapet med, for en viss risiko er det jo. Menn blir etter min erfaring fort betatt av en kvinne de ligger med. Ja, vi menn blir ofte betatt bare vi får oppmerksomhet. Vi er rare akkurat der. Anonymkode: 699aa...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå