AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Hei, Føler dette nesten er litt kvalmt å spørre om fordi jeg føler jeg har det jeg trenger. Litt om meg: Jeg er 27 år og fyller 28 om noen uker og venter mitt første barn i juni. Har ingen spesielle hobbyer og eier enebolig sammen med samboeren min. Nå har både samboer, søsken, foreldre og svigers begynt å spørre meg hva jeg ønsker meg til bursdag og normalt sett har jeg ønsket meg opplevelser - fordi jeg synes det er kjempe stas! Nå under korona og baby på vei så føler jeg at det er litt dumt å ønske seg det fordi vi ikke helt vet hva som kommer til å skje fremover både iforhold til korona og hvordan babyen er/blir. Har ønsket meg litt babyting som jeg vet vi mangler, men får da streng beskjed om at det ikke er babyens bursdag og at jeg må ønske noe til meg selv. Så derfor, hvis dere har noe forslag til bursdagsønske fyr løs 😁 Alle tips tas imot og gjerne med link/bilde 😊 Anonymkode: 30a0d...00d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Hvis du trives best med opplevelser ville jeg ønsket meg en middagsinvitasjon 😍👍 Eller en inngangsbillett til spa, så du kan dra med mamma/søster/venninne. Anonymkode: e2648...0aa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Noe nytt av kjøkkenutstyr da kanskje? Det er alltids en gryte, panne eller vannkoker som er moden for skraphaugen. Eller en bok av en forfatter eller sjanger du liker? Eller et ullpledd? Anonymkode: fd2f0...b35
Flamme Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Gode fritidsklær til mamma-livet Gode tøfler eller joggesko Litt fancy shampoo eller balsam Lettvint snacks Time til massasje, fotterapi Morgenkåpe Fint undertøy Gode ammeklær Ullsett Treningsklær Nytt headsett Innrammede bilder Fotobok Time til frisør 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Jeg pleier bare å ønske meg penger, syns det er like greit.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Noe som kan spises eller drikkes, lett å tilpasse pris Ansiktsbehandlinger eller SPA, fra mannen eller foreldre, da dette er dyrere Trenignsklær Kjøkkenutstyr er også en favoritt hos meg, og svigerfamilien Har blant annet hatt ekstremt god nytt av både eggekoker og airfryer, som jeg har fått fra den kanten det siste året. Og stektepanna må jo byttes ut nå og da uansett. Anonymkode: bd46f...20b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Catalina Culès skrev (3 minutter siden): Jeg pleier bare å ønske meg penger, syns det er like greit. Det har jeg alltid følt er litt meningsløst. Skal jeg gi 500 til min søster, bare for at hun så gir 500 til meg på min bursdag? Anonymkode: bd46f...20b 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Fine blomster i en fin oppsats. 🌺🌸🌼🌻🌹🌷 Anonymkode: 15fb1...48c 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 Abonnement på en avis eller et blad. Billett til en digital konsert/teater e.l. Pengedonasjon til en veldedig forening som ligger ditt hjerte nær. Anonymkode: 08bda...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå