AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Kan dere anbefale gode matbokser til barnehagebarn? Min begynner i barnehagen til høsten og jeg ser etter en god matboks. Den må ikke være i plast, ha flere rom, være helt tett og være enkel å åpne og lukke for et lite barn? Finnes dette? Jeg vil også ha en god mattermos til samme formål. Anonymkode: a9551...141
Mellion Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Jeg er veldig glad i blafre sin matboks - vår er med i flere vask i oppvaskmaskinen i uka og den ser like fin ut - den kan være litt kronglete for små barn og åpne selv. De jeg har kjøpt er i plast men resirkulerbare. De har også stål matbokser, men de har jeg ikke prøvd. Vi bruker denne mattermosen, den holder godt på varme og kulde. https://www.jollyroom.no/fritid-hobby/friluftsliv/tur-piknik/termoser-matbokser/skip-hop-zoo-termos-ugle
Gjest Trynefaktor Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kan dere anbefale gode matbokser til barnehagebarn? Min begynner i barnehagen til høsten og jeg ser etter en god matboks. Den må ikke være i plast, ha flere rom, være helt tett og være enkel å åpne og lukke for et lite barn? Finnes dette? Jeg vil også ha en god mattermos til samme formål. Anonymkode: a9551...141 Liewood har fine i metall. Silikonlokk. Ikke så lett å lukke selv, men de får hjelp til dette. Vi har den og en fra Beeorganic i metall, pluss flere fra Sistema i plast. Mattermos har jeg aldri brukt.. Endret 4. april 2021 av Trynefaktor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå