Gå til innhold

Hjemmekontor - en boost for sexlivet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For oss har pandemien og hjemmekontor vært en kjempeboost på sexlivet. Med lite hus og store barn blir det få anledninger til å utfolde seg seksuelt. Med hjemmekontor har vi muligheten til å knalle til når barna er på skolen. Og det har vi gjort ofte!

Helt herlig - har gjort underverker med parforholdet vårt :-)

Hvordan pandemien påvirket deres sexliv og parforhold?

Anonymkode: 77223...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.. vi har hatt veldig mye mer sex under pandemien siden vi er så mye hjemme. Vi har også blitt et «bedre» par, selvom vi er hjemme hele tiden så er vi ikke oppå hverandre dagen lang

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har ikke vært en boost! Spesielt ikke siden det stort sett er ett av barna som har hjemmeskole til enhver tid 😉

Anonymkode: 12a21...54d

AnonymBruker
Skrevet

Det begynte bra, med sex mellom møter, oralsex til lunsj osv., og det var rått, men etter ett år med hjemmekontor så har det dabbet av. Vi har mindre sex nå enn før pandemien begynte. Vi har blitt så late begge to og vi er vel ikke på vårt mest sexy når vi sitter i joggebukse hele dagen.

Anonymkode: 43c4e...77f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å oppmuntre mannen til dette. Både direkte og hintende. Trodde også deg var bra muligheter med store barn på skolen og mye tid til «kaffepause». Blei nei det gitt. Alle ganger jeg prøvde 🙈

Anonymkode: 181df...1fa

AnonymBruker
Skrevet

Frøkna prøvde å suge meg under stuebordet mens jeg var i et møte. Det ble bare feil av flere grunner. Klarte ikke å se på kollegaer mens det skjedde. Måtte skru av kameraet og be henne gi seg.

Anonymkode: 43c4e...77f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen jobber når han er på jobb, som han sier. Jeg er mer tilbøyelig til større eller mindre nytelsespauser. Så blir endel alene, men når han har hørt meg stønne på rommet eller badet så har det hendt at han har kommet for å joine. Pandemien har nok sånn sett åpnet øynene hans enda mer for hvor kåt jeg er i perioder når jeg er "for meg selv". Og det har vært litt boost.

Anonymkode: 16391...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex i "lunsjen" hver dag mellom man-fredag nå :) Kler oss vanlig selv om vi har hjemmekontor, da får man litt variasjon der også. Men har blitt mye skjørt og stay-ups.

Anonymkode: 1d3be...4db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex rett rundt lusnj, sex i arbeidstiden er fantastisk. 

Blir mer sex når jeg er hjemme, når jeg må gå til jobb så blir jeg så sliten når jeg kommer hjem. Alltid 1000 ting å ordne så er man helt utmattet på kvelden 

Anonymkode: 38155...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...