AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Hei! Holder på å bli kjent med nye mennesker, og vi er i en spessiell situasjon. Derfor blir det meldinger over snap. Sikekrt ganske unaturlig i seg selv, men siden vennskap ikke kan sammenliknes med dating, så tenker i hvertfall jeg at det ikke er like krav og forventninger ovenfor en venninne. Studerer for tiden, og får mye tid fo meg selv. Bor alene og er singel, så derfor er det viktig for med kontakt med andre. Ser at jeg derfor er satt i en sårbar posisjon, også fordi det ikke er jobb akkurat nå. Poenget er, hittil har jeg snakket med endel nye jenter, i håp om å finne vennskap. Hva jeg merker, er at enkelte sletter meg fra snap, uten videre, etter at vi har snakket om å møtes og om løst og fast gjennom dagaene. Hver gang, er det jeg som har tatt kontakt, og jeg stiller spørsmål ved denne behandligen? Er det andre som opplever dette? Er ikke dette ganske frekt? Dårlig stil? Jeg har ihvertfall alltid sagt ifra hvis jeg merker dårlig kjemi, men noe annet er også å idolisere relasjonen videre, ved å spille "dum" med meg, for å så jatte med på hva som hadde vært gøy osv? Andre som opplever å ha blitt slettet uten forvarsel? Vet at jeg ikke la så mye i disse vennskapene, og godt er jo det, men betyr jo ikke at det ikke treffer litt? Vet at det er vanlig etter jobbintervju, under dating osv, men er en egen opplevelse når du merker det selv. Somsagt, så er det en litt melankolsk opplevelse her, hvor jeg sitter og halvveis ler, men også sitter med litt trist følelse, for er jo alltid trist med relasjoner som ikke fungerer, men likevel... Ville høre om andre vet eller har merket denne trenden? Anonymkode: 01e3a...326
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Har du dårlig selvbilde? Anonymkode: f53c3...c79 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har du dårlig selvbilde? Anonymkode: f53c3...c79 ? Anonymkode: 01e3a...326 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Jeg syns generelt det er dårlig stil å drive lange samtaler over snap, så det hadde jeg ikke giddet. Anonymkode: c6315...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Å herregud her er du igjen ja med disse venninnene dine på snap. Kan du snart forstå etter x antall tråder om dette at DU mangler antenner og folkeskikk og at tilfeldige jenter du adder på snap IKKE har ansvar for deg??? Anonymkode: e82d4...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Etter alle disse trådene tenker jeg at du tråkker over noen sosiale grenser og mangler litt sosiale koder. Anonymkode: f8ba4...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Du høres litt gæern ut, det kan være derfor. Anonymkode: 669af...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Deg igjen ja.. Du mangler sosiale antenner og folk liker ikke folk uten sosiale antenner. Anonymkode: 7cd4c...079 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå