AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Del Skrevet 4. april 2021 Det er mulig jeg har for mye næringsvett, men hvorfor gidder kvinner på 40 + å søke tilfeldige opplegg med menn over 40 år? Det finnes massevis av kjekke 20-30 åringer som er interessert i casual sex med damer godt opp til 60 år. Hvorfor skal noen damer da velge å ha en fuck friend som er eldre enn 40 år? Dårligere utseende, potens og humør. Mindre spretten og spontan, vanskeligere å få til å dukke opp på kort varsel enn yngre utgaver. Greit nok at de duger til faste forhold, det skjønner jeg. Anonymkode: e9e39...1c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Del Skrevet 4. april 2021 Det er lettere å føle seg komfortabel med en mann på samme alder synes jeg. Også når det gjelder det fysiske. Kan godt være noen år yngre enn meg, men ikke så mye som 20 år og mer. Det blir bare rart. Anonymkode: 5e945...876 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Del Skrevet 4. april 2021 Nå syns jeg tilfeldig sex er for fjols, men samme hva mitt ønske skulle være så er det samme menn jeg tiltrekkes av. Jeg tiltrekkes av jevnaldrende menn. Ikke yngre eller eldre menn. Men jeg skal være enig i at menn på 40+ er lite spontan, kjedelig, ofte har potensproblemer/lav sexlyst og er gubbete og sure. Men det verste med dem er at de går etter yngre damer. DET er ekkelt. Anonymkode: 4607e...2a6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 4. april 2021 #4 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Fordi menn over 40 gjerne er modnere, tryggere, har det meste på stell, er gjerne ferdige med småbarnsperioden og har godt utviklede omsorgsgener, noe man som kvinne også nyter godt av. Har ikke opplevd at de har verken dårligere humør eller potens. Tvert imot så vet de å håndtere en kvinnekropp 💕 Utseendemessig så tenner jeg ikke på guttevalper uansett, men på voksne menn. Syns også modenheten er en stor fordel når man skal bli enige om hva slags opplegg man egentlig skal ha. God kommunikasjon er viktig mellom FF syns jeg. Nei, selv om tilbudene kommer fra et vidt aldersspekter av menn, så har de få jeg sier ja til vært voksne menn. Blir nok sånn framover også vil jeg tro. K40+ Endret 4. april 2021 av Hippogriff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Del Skrevet 4. april 2021 Det er generelt ikke enkelt, fordi mengden kvinner som vil ha et slik opplegg, ikke står i forholdet til antall menn som vil. I stedet for å la det kretse kun om ff og sex, så er det lettere for en mann å gå inn for noe mer seriøst, men f.eks avstandsforhold, særboerskap, helgekjæreste etc. Mange voksne kvinner vil ha en kjæreste, men ikke gi fra seg friheten ved å bo alene. Det gjelder egentlig bare å finne et opplegg som passer for begge. M51 Anonymkode: d8d4f...db5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Del Skrevet 4. april 2021 Mange voksne damer ville nok følt seg ekkel, uattraktiv og lite feminin om de lå med unggutter. Og ungguttene ville kanskje følt seg ekkel når akten er ferdig og de ser bort på en naken, middelaldrende dame. Og gått rett i dusjen for så å flykte ut døra Anonymkode: d9119...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange voksne damer ville nok følt seg ekkel, uattraktiv og lite feminin om de lå med unggutter. Og ungguttene ville kanskje følt seg ekkel når akten er ferdig og de ser bort på en naken, middelaldrende dame. Og gått rett i dusjen for så å flykte ut døra Anonymkode: d9119...a00 Du har ikke sett mange nakne kvinner på 40, skjønner jeg Anonymkode: 789be...579 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. april 2021 #8 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er mulig jeg har for mye næringsvett, men hvorfor gidder kvinner på 40 + å søke tilfeldige opplegg med menn over 40 år? Det finnes massevis av kjekke 20-30 åringer som er interessert i casual sex med damer godt opp til 60 år. Hvorfor skal noen damer da velge å ha en fuck friend som er eldre enn 40 år? Dårligere utseende, potens og humør. Mindre spretten og spontan, vanskeligere å få til å dukke opp på kort varsel enn yngre utgaver. Greit nok at de duger til faste forhold, det skjønner jeg. Anonymkode: e9e39...1c1 40 åring her: Dersom jeg var singel hadde jeg gått for jevnaldrende+/såvidt -. Hvorfor? Fordi jeg ikke tiltrekkes menn på 20-30 år og 55+. Kunne muligens dukket opp et unntak, men det hadde isåfall vært unntak. Menn på 40-50 ser helt oppriktig ikke mindre attraktive ut enn noen på 30 i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. april 2021 #9 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mange voksne damer ville nok følt seg ekkel, uattraktiv og lite feminin om de lå med unggutter. Og ungguttene ville kanskje følt seg ekkel når akten er ferdig og de ser bort på en naken, middelaldrende dame. Og gått rett i dusjen for så å flykte ut døra Anonymkode: d9119...a00 Hvorfor mindre feminin som 45 enn 25? Endrer man kroppstype liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 4. april 2021 #10 Del Skrevet 4. april 2021 Fordi selv om det er sex som er formålet så må kjemien stemme for at det skal funke. Og menn på min egen alder har ofte litt mer mellom øra enn de i 20-årene. Vi har mer til felles 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #11 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg er for tiden kun uten etter sex, ff, og useriøs Morro. Gutter 20-30 er ikke vanskelig å be. Ingen er interessert hverken foehold eller vennskap, og det har vi en felles forståelse for. Jeg er en k46, og ser rimelig bra ut for alderen Anonymkode: c03cd...b93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Del Skrevet 4. april 2021 Jadzia skrev (26 minutter siden): Fordi selv om det er sex som er formålet så må kjemien stemme for at det skal funke. Og menn på min egen alder har ofte litt mer mellom øra enn de i 20-årene. Vi har mer til felles Det er virkelig ikke slik at intelligens fordeles etter alder, yngre kan være like intelligent som eldre selv om IQ har sunket noe de siste årene statistisk sett i populasjonen som helhet. Anonymkode: e9e39...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #13 Del Skrevet 4. april 2021 Hvis mannen i 40-årene ser bra ut for alderen, så ville jeg vurdert han. Er selv i 40-årene, ser bra ut. Man føler jo ofte at man har mer til felles med folk på egen alder, så ville jo bare vært en fordel. Anonymkode: 0e544...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LyseLine Skrevet 4. april 2021 #14 Del Skrevet 4. april 2021 De to beste elskerne jeg har hatt har begge vært over 40, Kan ikke skjønne at det skal være så håpløst for menn i den aldersgruppen. K28. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 4. april 2021 #15 Del Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er virkelig ikke slik at intelligens fordeles etter alder, yngre kan være like intelligent som eldre selv om IQ har sunket noe de siste årene statistisk sett i populasjonen som helhet. Anonymkode: e9e39...1c1 Nei men de har mer erfaring. Og erfaring skal man ikke undervurdere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #16 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg er i utgangspunktet på jakt etter et fast forhold med en mann på 40+. På veien dit leker jeg meg og har det deilig med en god del yngre menn. K43 Anonymkode: 458b2...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg puler også for å sjekke grunnlaget for faste relasjoner, så da blir det min egen alder +/- 10 år, fordi jeg har veldig lite til felles med de som er lengre unna min egen alder. Jeg kan godt ha et eventyr med noen utenfor denne gruppa, men da blir det gjerne med den ene gangen, og jeg vil enten ha et slags forhold eller en fwb. Synes menn er best i midten av tredveåra, men de gode holder seg kanskje til 50. Ble sammen med kjæresten da han var 35, og jeg er 5 år eldre, håper jo at han skal holde lenge, og at jeg er mer fleksibel om ti år, smaken modnes jo hele livet. Anonymkode: a3f7e...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #18 Del Skrevet 4. april 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg puler også for å sjekke grunnlaget for faste relasjoner, så da blir det min egen alder +/- 10 år, fordi jeg har veldig lite til felles med de som er lengre unna min egen alder. Jeg kan godt ha et eventyr med noen utenfor denne gruppa, men da blir det gjerne med den ene gangen, og jeg vil enten ha et slags forhold eller en fwb. Synes menn er best i midten av tredveåra, men de gode holder seg kanskje til 50. Ble sammen med kjæresten da han var 35, og jeg er 5 år eldre, håper jo at han skal holde lenge, og at jeg er mer fleksibel om ti år, smaken modnes jo hele livet. Anonymkode: a3f7e...192 Jeg er 50, og har aldri sett bedre ut eller vært i bedre form . Kølla står som ei flaggstang bare jeg lukter mus. Fet jobb, greit med kroner, ferdig med rot i livet, skal bare nyte fremover. Hilsen mann i sin aller beste alder. Anonymkode: 6d487...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Del Skrevet 4. april 2021 Litt off topic, men jeg skjønner ikke greia med å prate ned menn på 40+ !! Menn som holder seg bra i denne alderen er jo helt fantastiske å ha med å gjøre! Aktive, åpne og villige i senga med toveis-fokus, ferdig med småbarn, ikke så opptatt av hva «alle andre» synes om ting lenger og åpen for hva livet har å by på (ved siden av fast jobb og ting i orden). Finnes ikke bedre enn en slike menn etter min smak ❤️👌 Anonymkode: f9431...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 4. april 2021 #20 Del Skrevet 4. april 2021 Nå er ikke jeg på jakt etter ffer, men jeg ser jo rundt meg. Mine venner i 50+-kategorien er i bra form, har god økonomi og barn som er eller er i ferd med å bli voksne. De tar godt vare på seg selv og har en ny type selvsikkerhet og glede over livet. Folk under 32 (begge kjønn) er drittunger som ikke har lært å være bra hverken mot seg selv eller andre Folk som grovt sett er i gruppen 35-45 er overarbeidet, forgjeldet og lever i hamsterhjulet jagende etter barn, hjem, karriere og kapital. 50+ er den andre ungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå