Gå til innhold

Ang.vurdering hos lege

Gjest Gjest_gjj_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjj_*

Til dere som har tatt brystreduksjon opersajon, eller som har vært til vurdering.

Har noen av dere fått avslag på operasjonen da dere var til vurdering der operasjonen skulle utføres.

Skal til vurdering på torsdag og er kjempenervøs, har ikke bestemt meg 100 prosent på om jeg vil ta denn operasjonen, men dette er noe jeg har ønsket i mang år, så jeg er litt redd for å få avslag der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg kan ikke akkurat svare på det du lurer på, men jeg var hos lege for konsultasjon på bukplastikk og fjerning av ekstra hud på lårene. Jeg spurte han samtidig om et brystløft, men det ville han ikke at jeg skulle gjøre for brystene mine var fine som de var selv om det var litt heng i dem. "Det er ingen gutter som ikke vil synes brystene dine er fine" sa han, og det hjalp meg faktisk til å like dem litt bedre selv også (selv om jeg er langtifra fornøyd...)

Så hør på legen du! Sier han at du ikke trenger operasjon mener han det! De tjener jo penger på operasjonene og jeg er bombesikker på at han mener det hvis han sier at dine er fine nok. Men hvis du har god grunn til å være misfornøyd regner jeg med at han lar deg få operasjonen hvis du virkelig ønsker det! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...