Gå til innhold

Hvor ofte er far ute med barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er det sånn at skal vi ut så må jeg alltid være med. Syntes det hadde vært deilig og kunne nyte roen en gang inni mellom. Så hvor ofte er far ute med barn/barna hos dere? Hvor gamle barn/barna? 

Anonymkode: 46084...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte, gravid og dårlig til beins.

Barna er 3, 4 og 8

Til vanlig er jeg oftest med pga det er det som skjer i helga..at vi et ute med barna. Åsså jobber jeg 3 hver helg da da er han alene med de.

Men ca 1 gang i mnd el går han avsted med med så jeg kan ha noen timer alene og det samme gjlr jeg.

Bare si fra, kan jo være han tenker det er hyggelig å gjøre ting sammen i helgene😊

AnonymBruker
Skrevet

Det vanligste i omgangskretsen er gjerne at det er far som er alene ute med barna. For å gi mor et pusterom. Særlig når barna er små, det er permisjon, amming, med mer. Og man trenger å bare være seg selv innimellom, noe far ofte får på jobb. 

Når alle barna er eldre er det ganske likt. Man gjør ting sammen, eller bytter litt på, for å få alenetid. 

Anonymkode: 838e4...f79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 807e0...d27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg maser på at han må ta ut barna daglig (vi hsr hjemmekontor begge, men han kan jobbe kveld men jeg må være på 8-16 (altså når det er dagslys...). Hn gjør det omtrent 2 gangeri uka.

Anonymkode: 54022...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Her begynner barna å bli store (skolebarn). Sjelden han har tatt dem med ut alene. Det er ikke det at jeg må være med, men at han aldri finner på kor ute av huset med alle, uten meg. Var litt bedre før, han kunne f.eks dra på aktiviteter da vi bare hadde to, og de var i barnehagealder.

Anonymkode: 38c34...ff4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her begynner barna å bli store (skolebarn). Sjelden han har tatt dem med ut alene. Det er ikke det at jeg må være med, men at han aldri finner på kor ute av huset med alle, uten meg. Var litt bedre før, han kunne f.eks dra på aktiviteter da vi bare hadde to, og de var i barnehagealder.

*noe, ikke kor

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2 barn (4+6 år) og vi er ute ca 50/50 og oftest ute alle sammen. Både kona og barna trenger å luftes minst en gang til dagen for at vi skal ha det trivelig ellers :) 

Anonymkode: cecc4...68e

AnonymBruker
Skrevet

Ofte. Han har alltid vært flink til å ha dem med når han er ute og fikser til ute med bilen,  sykler, hagen osv.

Anonymkode: d9609...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Aldri 😂 1-åring og 3-åring. Vi er mye ute alle fire, men han er aldri ute alene med barna. Jeg er ute med begge innimellom men han tar husvasken. 

Anonymkode: 6028a...af9

AnonymBruker
Skrevet

Ofte. Min mann er ikke så glad i rot inne og ei heller å leke (bortsett fra Lego som MÅ byges etter bruksanvisningen 😝), så han tar de gjerne med ut! I går var de å fisket og i dag er de i slalombakken..

Anonymkode: 799a8...668

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, men vår er bare 6 mnd da. En sjelden gang er vi begge ute, men stort sett er det kun meg og babyen. Pappaen er sliten etter jobb og trenger hvile (selv om han sover i fred på gjesterommet.)

Anonymkode: 3e8d2...32e

Gjest Smeltemann
Skrevet

Barna er vel med når noe skjer? Her har det ikke vært noe min eller din tur,men barna har vært med ute når noen av oss har vært ute. Vi har vært mye ute som en hel familie,det er bra for både mor og far. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er mer ute enn meg. Barna er 2 og 4. Han går alltid ut med de først og så kommer jeg etterhvert eller ikke i det hele tatt 😅. Trives best inne. 

Anonymkode: 50ac6...cb5

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ganske jevnt, og ofte synes vi det er hyggelig å være ute alle sammen. Noen ganger fikser jeg noe inne (støvsuging etc), så pappaen er ute med barnet på 2,5 år. Eller motsatt 🙂

Anonymkode: 83d44...4ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det sånn at skal vi ut så må jeg alltid være med. Syntes det hadde vært deilig og kunne nyte roen en gang inni mellom. Så hvor ofte er far ute med barn/barna hos dere? Hvor gamle barn/barna? 

Jeg synes han er flink til å ta seg av eldste, nå som jeg nettop har vært gravid og født. Han tar henne ikke alltid med ut på turer, men flink til å aktivisere, dra på besøk, trampolinepark, få med jevnaldrende søskenbarn, eller leke noe gøy inne, han pleier å finne på spontane koseturer også (typ lekeplass og piknik/drive thru og kjøpe milkshake etter butikkhandling eller før barnehagen om han begynner sent på jobb). Hun er fire år😊 

Anonymkode: 49ba4...1f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes han er flink til å ta seg av eldste, nå som jeg nettop har vært gravid og født. Han tar henne ikke alltid med ut på turer, men flink til å aktivisere, dra på besøk, trampolinepark, få med jevnaldrende søskenbarn, eller leke noe gøy inne, han pleier å finne på spontane koseturer også (typ lekeplass og piknik/drive thru og kjøpe milkshake etter butikkhandling eller før barnehagen om han begynner sent på jobb). Hun er fire år😊 

Flere ganger i uka

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver dag, mini går ikke i barnehage enda så det blir stort sett en trilletur eller tur ut på hver av oss hver dag.  

Anonymkode: b0087...267

AnonymBruker
Skrevet

Ett barn på 1.5 år, når jeg er på jobb og bhg har steng/det er helg, går de ut daglig i et par timer. Om jeg har fri går vi ut en tur hver som regel, formiddag og ettermiddag 

Anonymkode: f3ecd...75e

Skrevet

Hver dag og ofte flere ganger hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...