Gå til innhold

Hva har du gjort for å komme i kontakt/bli lagt merke til av den du liker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden var jeg avstandsforelsket/besatt av en fyr her jeg bor, han var eldre enn meg og venninnene mine og vi brukte å spionere og snike oss etter ham og kameratene hans 😁 en dag rett etter at jeg fikk lappen så kjørte jeg forbi en butikk her og så at hans bil stod der. Jeg var alene på en lang oversiktelig strekning og bråstoppet i veien, rygget kronglete 50 meter bak, frem og tilbake og måtte rette opp bilen et par ganger, og kjørte ned til butikken hvor jeg møtte ham inne og bare "oi er du her også, så tilfeldig!"

En annen gang gikk jeg en syk omvei til jobben bare for å gå forbi huset til han jeg var interessert i, kom i god form i allefall! 

Anonymkode: 59d30...8f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen med noen artige historier? :)

Anonymkode: 59d30...8f6

• 1 år senere...
Skrevet

Vil gjerne høre historier :)

Anonymkode: 1ca0c...816

Skrevet

Hvis det er noen jeg har vært interessert i, har jeg sagt at du virker hyggelig, og at det hadde vært kjekt å bli nærmere kjent.

Skrevet

Hvis det er noen jeg ikke kjenner: gått bort å spurt om nummeret hvis jeg tror jeg aldri får sjansen til å se dem igjen, eller hvis det er en jeg har pleid å se fast via skole eller samme vennekrets eller utested vi vanket på så gradvis blitt mer kjent 

Hvis det er noen jeg kjenner og vet at jeg ser igjen: gitt han komplimenter for utseendet og spurt om han er interessert i å gå på date med meg 

Er ganske rett frem og gjør aldri ting som å leke med håret eller se og smile, hvertfall aldri bevisst med intensjon om å få oppmerksomhet, da skjer det ubevisst og helt vennskapelig eller tilfeldig i såfall. 

Anonymkode: 3cd01...0ce

Skrevet

Eh, for å bli lagt merke til av en jeg VIL bli lagt merke til hadde jeg nok vært så normal som mulig.

Det unormale er jo dessverre relativt vanlig, så hvis man faktisk er normal er man ganske uvanlig..

Anonymkode: 751be...9b9

Skrevet

Ja jeg og venninna mi den gangen var så opphengt i en som var eldre. Kjekk har han alltid vært.  Værste var jule kvelden da jeg skulle pakke opp julegaven fra venninna mi og hun hadde stjælt en av hette genserne hans og den fikk jeg i julegave .. det var flaut og mamma og pappa lurte på hvorfor jeg fikk en brukt hette genser som var alt for stor😂.

En annen jeg var avstands forelsket i var mens jeg bodde på hybel og gikk på vgs. Da kom jeg på det stuntet å kjøpt to kino billetter ved plass ved siden av hverandre og så sendte jeg den ene i brevs form til han som hemmelig beundrer… ble kino alene gitt😂😂. Syns jeg skal ha for forsøket 🎉😂

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eh, for å bli lagt merke til av en jeg VIL bli lagt merke til hadde jeg nok vært så normal som mulig.

Det unormale er jo dessverre relativt vanlig, så hvis man faktisk er normal er man ganske uvanlig..

Anonymkode: 751be...9b9

Den var dyp😂

Skrevet

Som voksen har jeg aldri gjort noe spesielt annet enn klisjeen "være meg sjøl" eller sende et bilde på snap for å få fortgang i sakene 😂

Men som tenåring typ 12-13 år var jeg avstand forelska i en i klassen det var kun 2 gutter i klassen og jeg byttet på hvem jeg likte 😂i euforisk hormon rush puttet jeg et håndskrevet brev i postkassen til han ene jeg likte som bodde nærmest meg🙈fikk brev tilbake og ble invitert på besøk men så viste jeg ikke helt hva neste steg skulle være så vi satt bare på rommet hans og prata og så gikk jeg hjem etterpå 😂men ja kan jo si det funka 🤔men altså sykt modig av unge meg da kunne jo blitt hengt ut på skolen eller noe 😂men trur nok han likte meg også vi var bare så unge og sjenerte at vi ikke viste hva neste steg skulle være 😂😂husker foreldrene hans var skikkelig hyggelige på det besøket så tror nok de syns vi var søte 🥰☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...