AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg er en godt voksen dame og får ikke til å få orgasme med klitorisstimuleting med fingrene hverken selv eller med partner. Heller ikke av oral, men får klitorisorgasme med womanizer. Er det noen som har gode tips til teknikk eller må jeg slå meg til ro med at jeg er en av de som ikke er det forunt. Fra jeg var liten var min måte å stimulere meg ved å gni meg inntil en pute og samtidig knipe underlivet, og jeg får orgasme kjapt på denne måten. Har jeg låst meg for mye til den teknikken kanskje? Anonymkode: cbc40...a9b
Fioljenta Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Mulig du har låst deg litt i noen teknikker. Altså, jeg har noen teknikker jeg vet fungerer. Og det er fryktelig lett å snu meg til de når det drar litt ut og jeg blir utålmodig. Men, når jeg har lyst til å lær meg noe nytt - gjerne sammen med partner - så må jeg liksom ta noen steg tilbake. Det nye, ukjente tar ofte lengre tid enn det jeg er spesialtrent på. Derfor prøver jeg å være mentalt forberedt på å bare utforske og nyte fremfor å komme. Og med øvelse så blir også det nye godt. 💜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå