Gå til innhold

Flere som begynner å få nok av familiepåske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Påsken i år ble ikke som forventa. Med familie i annen kant av landet droppet vi å reise  i påsken, for å følge anbefalingene. Nå er det tredje dagen med elendig vær, hypre unger og jeg har fått nok😅 Jeg trenger desperat litt egentid snart, men det er vanskelig med en 3-åring som nærmest holder meg i beina. Noen andre i samme situasjon? Jeg føler meg som verdens verst mor, men nå blir det faktisk godt å gå på jobb igjen. 

Anonymkode: 5f343...7f4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner egentlig å få nok av alle disse røde dagene med fri for barna generelt jeg. Her vi bor er det mye hjemmeskole også, så føler nå at påsken bare er påtvunget fri. Høres nok negativ ut nå, men jeg er drittlei unger nå 🤣🤣🤣

Anonymkode: 3aa41...698

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kom dere ut, uansett vær. Påskeegg-hakt, trille egg, hoppe i sølepytter, samle ting i fjæra, fiske i et vann, tenne bål.... Unger elsker det! 

Anonymkode: 07ea2...ab9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kom dere ut, uansett vær. Påskeegg-hakt, trille egg, hoppe i sølepytter, samle ting i fjæra, fiske i et vann, tenne bål.... Unger elsker det! 

Anonymkode: 07ea2...ab9

Det blåser nesten storm her og regner sidelengs. Tror ikke det blir herlig for hverken barn eller voksne i dag. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg begynner egentlig å få nok av alle disse røde dagene med fri for barna generelt jeg. Her vi bor er det mye hjemmeskole også, så føler nå at påsken bare er påtvunget fri. Høres nok negativ ut nå, men jeg er drittlei unger nå 🤣🤣🤣

Haha. Enig, alt av kulturtilbud er jo også stengt nå, så det er lite å finne på😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blåser nesten storm her og regner sidelengs. Tror ikke det blir herlig for hverken barn eller voksne i dag. 

Jeg elsker storm! Da skal jeg UT!!!!! ❤️

Anonymkode: fd5b5...d6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle faktisk ønske påsken ikke tok slutt så fort, har hatt det fantastisk med mannen min og barna mine.

Anonymkode: 19e93...4a8

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha. Enig, alt av kulturtilbud er jo også stengt nå, så det er lite å finne på😂

Ja, bare å ta med disse barna på kino eller McDonalds hadde vært gull akkurat nå gitt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker forøvrig alle sånne "kom dere ut"tips. Kanskje har man vært masse ute, kanskje man er lei det, kanskje barna også er litt lei av å være ute etter et koronaår også. Man når en grense og den grensa kommer ofte i feriene

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg er frivillig barnløs. Har storkost meg i påsken med kjærestetid, øl, tur i påskesola med hunden, brettspill, lammemiddag med vin til, film, gaming... 

Anonymkode: c6b1c...c90

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kulturtilbud? Er det ikke Coronastengt? 

Anonymkode: f74c5...b8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, bare å ta med disse barna på kino eller McDonalds hadde vært gull akkurat nå gitt

McDonald’s er vel åpent?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

McDonald’s er vel åpent?

Ikke for å sitte inne nei! Kan ta med hjem

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kulturtilbud? Er det ikke Coronastengt? 

Anonymkode: f74c5...b8a

Ja, pga Korona er det stengt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er en av grunnene til at jeg er frivillig barnløs. Har storkost meg i påsken med kjærestetid, øl, tur i påskesola med hunden, brettspill, lammemiddag med vin til, film, gaming... 

Anonymkode: c6b1c...c90

Så herlig! Som regel elsker jeg å være med barna, men i ferier når jeg ofte en grense😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gått overraskende greit, 9. dagen idag. Men skal bli godt med hverdag igjen!

Gudskjelov har været vært bra hele tiden, har vært redningen vår!

Anonymkode: c4c32...185

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har gått overraskende greit, 9. dagen idag. Men skal bli godt med hverdag igjen!

Gudskjelov har været vært bra hele tiden, har vært redningen vår!

Anonymkode: c4c32...185

Heldige dere har vært! Bor dere på Østlandet? Føler været alltid er så bra der

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Påsken i år ble ikke som forventa. Med familie i annen kant av landet droppet vi å reise  i påsken, for å følge anbefalingene. Nå er det tredje dagen med elendig vær, hypre unger og jeg har fått nok😅 Jeg trenger desperat litt egentid snart, men det er vanskelig med en 3-åring som nærmest holder meg i beina. Noen andre i samme situasjon? Jeg føler meg som verdens verst mor, men nå blir det faktisk godt å gå på jobb igjen. 

Nei vi koser oss.Far er vekke på jobb. Så er meg og barna.Vi går turer,trampoline,baker,film og har det gøy sammen.De koser seg uten skole og lekser.Deilig. 

Anonymkode: 13076...6ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi hatt flere uker med hjemmeskole, karantener på barna, stengt bhg osv. Så kommer påsken med 1,5 uke i strekk inne/på tur i nærområdet. Ja, vi er veldig slitne og lei!!  Begynner å gå tom for ting å gjøre nå..

Anonymkode: 8246a...21b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi storkoser oss! Men nå er barna 8, 10 og 12. Husker jeg det var litt mer stress når alle var i barnehagealder 😅

Anonymkode: ec559...23d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...