AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Vi har fått vikar. En utenlandsk mann. Er ganske flink i jobben sin, men samarbeid med han er tungt. Han misforstår mye. Gjør ikke det han skal. Tar lange pauser når sjefen er borte. Når sjefen er borte har jeg ansvaret og noen ganger må jeg be han om å gjøre noe. Dette liker han ikke. Det vises på hele han. Kanskje pga at jeg er kvinne. Men han er helt motsatt når sjefen er på jobb. Går etter sjefen og sier ja sjef til alt han ber han om. Er det vanlig å kalle sjefen sin for sjef? Jeg bruker navnet. Vi har hatt flere utenlandske vikarer og alle kaller sjefen for sjef 😉 Nå vil sjefen gi han fast ansettelse. Ingen av oss som må jobbe med han er fornøyd med det. Men hva kan vi gjøre? Anonymkode: 577b9...ac1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå vil sjefen gi han fast ansettelse. Ingen av oss som må jobbe med han er fornøyd med det. Men hva kan vi gjøre? Anonymkode: 577b9...ac1 Snakke med sjefen..? Anonymkode: 10e56...bed 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Hvis flere er enige i det du sier her så hadde jeg ønsket å ta et møte med sjefen. Alle som er uenige og sjefen. Eller tatt kontakt med tillitsvalgt og latt alle ta en prat med den personen slik at den kunne gått til sjefen. Sjefen må få beskjed hvertfall, av alle som ikke er fornøyd og som ser hvor unnasluntrer denne mannen er. Forresten spiller det ingen rolle at han er utlending, og burde ikke vært nevnt i HI. Anonymkode: f2862...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Ta en prat med verneombudet og TV på jobben din. Varlse hvordan han er, arbeidsmoral og manglende respekt for dere andre. Så får tv og verneombud ta det videre. Da har du gjort din del. Anonymkode: 3d6f6...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå