Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Noen som vet hva hjemmesiden til mango og oasis er ?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 www.oasis-stores.com www.mango.es www.mangoshop.com Av og til går det faktisk an å søke på Google... Litt teit at jeg gadd å bidra egentlig
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 www.oasis-stores.com www.mango.es www.mangoshop.com Av og til går det faktisk an å søke på Google... Litt teit at jeg gadd å bidra egentlig ← Egentlig utrolig at enkelte bare må sende sånne sure oppgulp Skaff deg et liv!
Cassiopeia Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 (endret) Egentlig utrolig at enkelte bare må sende sånne sure oppgulp Skaff deg et liv! ← Jeg holder med Frysepulver, enkelte ting kan man finne ut selv. Endret 28. august 2005 av Cassiopeia
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #5 Skrevet 28. august 2005 Ja så ikke gidd å svar da hvis det er så teit å hjelpe til med en så liten sak!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Egentlig utrolig at enkelte bare må sende sånne sure oppgulp Skaff deg et liv! ← Det er dessverre ikke lov til å skrive slike ting jeg kunne tenke meg å skrive... Heidi76: Jeg hadde allerede funnet linkene, og så begynte jeg å tenke på at trådstarter kanskje var litt i overkant lat... Men så la jeg de inn da, sånn for å være grei. Beklager dersom det støtet deg
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 www.oasis-stores.com www.mango.es www.mangoshop.com Av og til går det faktisk an å søke på Google... Litt teit at jeg gadd å bidra egentlig ← Og det klages over at Gjester kommer med sure oppgulp.....
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #8 Skrevet 28. august 2005 Nuvel Jeg er ihvertfall såpass frempå at jeg står for det og skriver mens jeg er innlogget, ikke som det klages over av moderatorne her; at brukere logger ut for å slenge dritt. Forøvrig synes jeg ikke det er noe surt oppgulp å påpeke at det på de fleste datamaskiner meg bekjent finnes en søkefunksjon
Gjest Melk Skrevet 28. august 2005 #9 Skrevet 28. august 2005 Forøvrig synes jeg ikke det er noe surt oppgulp å påpeke at det på de fleste datamaskiner meg bekjent finnes en søkefunksjon ← Enig
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #10 Skrevet 28. august 2005 Heh! For en holdning. "Jeg er innlogget så jeg kan skrive hva jeg vil..." Om det er så ufattelig teit å hjelpe noen som spør, så får du heller la vær å svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå