Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva hjemmesiden til mango og oasis er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.oasis-stores.com

www.mango.es

www.mangoshop.com

Av og til går det faktisk an å søke på Google... Litt teit at jeg gadd å bidra egentlig

Skrevet
www.oasis-stores.com

www.mango.es

www.mangoshop.com

Av og til går det faktisk an å søke på Google... Litt teit at jeg gadd å bidra egentlig

Egentlig utrolig at enkelte bare må sende sånne sure oppgulp :overrasket:

Skaff deg et liv!

Skrevet (endret)
Egentlig utrolig at enkelte bare må sende sånne sure oppgulp  :overrasket:

Skaff deg et liv!

Jeg holder med Frysepulver, enkelte ting kan man finne ut selv.

Endret av Cassiopeia
Skrevet

Ja så ikke gidd å svar da hvis det er så teit å hjelpe til med en så liten sak!!!

Skrevet
Egentlig utrolig at enkelte bare må sende sånne sure oppgulp  :overrasket:

Skaff deg et liv!

Det er dessverre ikke lov til å skrive slike ting jeg kunne tenke meg å skrive...

Heidi76: Jeg hadde allerede funnet linkene, og så begynte jeg å tenke på at trådstarter kanskje var litt i overkant lat... Men så la jeg de inn da, sånn for å være grei. Beklager dersom det støtet deg :roll:

Skrevet
www.oasis-stores.com

www.mango.es

www.mangoshop.com

:overrasket: Og det klages over at Gjester kommer med sure oppgulp.....

Skrevet

Nuvel

Jeg er ihvertfall såpass frempå at jeg står for det og skriver mens jeg er innlogget, ikke som det klages over av moderatorne her; at brukere logger ut for å slenge dritt.

Forøvrig synes jeg ikke det er noe surt oppgulp å påpeke at det på de fleste datamaskiner meg bekjent finnes en søkefunksjon

Skrevet

Forøvrig synes jeg ikke det er noe surt oppgulp å påpeke at det på de fleste datamaskiner meg bekjent finnes en søkefunksjon

Enig

Skrevet

Heh! For en holdning. "Jeg er innlogget så jeg kan skrive hva jeg vil..." :roll: Om det er så ufattelig teit å hjelpe noen som spør, så får du heller la vær å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...