Gå til innhold

Brudekjole med sånne hudfargede armer. Er det en typisk trendting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg en tidløs brudekjole men synes det er så fint med "gjennomsiktige" armer og blonder. Som disse

Men så tenker jeg kanskje at dette ser helt rart ut om 30 år og at det er bedre å velge en kjole som er mer tidløs? Vil jo at den skal være vakker for alltid og ikke bli en sånn 2020-tallet kjoleklisjé som Dianas kjole har blitt med årene.

2A43E3E6-EE25-4206-B695-F62BFCA0F4E3.jpeg

0895A38D-1BE8-447E-8DB1-96A531F5782B.jpeg

Anonymkode: 44190...a79

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Det der er ikke tidløst. Slike ermer som du viser til begynte å bli populært da Kate og William giftet seg. Nye trender kommer, når nye unge kongelige kvinner gifter seg. Særlig de som er populære/er høyt oppe i arverekkefølgen. Neste ut i rekka der blir kanskje vår egen Prinsesse Ingrid? Hun er jo snart myndig nå. Skjønner jo selvsagt at man ikke gifter seg med det samme man blir myndig, men det skjer nok før de 30 årene som du skisserer har gått.

Kjolene du viser til kommer dermed mest sannsynligvis til å være ute av trendbildet igjen om 30 år, tipper jeg, med mindre de da kanskje har blitt "in" igjen.

Endret av Mrs. Random Nick
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke trend sånn som volangskjørt osv. vil si disse er tidløse ja men moderne. Kommer ikke til å tenke at det er krise om 30 år

Anonymkode: 22afb...e53

AnonymBruker
Skrevet

Gift deg da i noe som du synes er fint og ikke tenk på hva du vil synes om kjolen om tretti år! Det får da være måte på til å overtenke, det er ikke sikkert at du lever om tretti år engang. 

Anonymkode: b9dec...1f4

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Føler alle blondene er litt på vei ut jeg, men. Poenget er jo at du velger noe du liker nå, ikke tenk over hva som er rart om 10, 20 og 30 år, for det vil det være uansett. Brudekjoler fra 80-tallet har jo ikke akkurat eldes med stil, men hva så? :) 

Anonymkode: d06b7...131

AnonymBruker
Skrevet

Tidløst, da må du ta noe som dekker skuldrene. Lite blonder og detajer. Mette Marits brudekjole feks

Anonymkode: 55b65...9e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra en som giftet seg for 12 år siden, kjøpte møbler for 15 år siden, og alltid har vært opptatt av å ikke følge strømme, og være mest mulig tidløs, kan jeg love deg en ting: 

du bommer på noe, uansett. Om du har flaks med kjolen, er det sminken, øyebrynene, håret, mannens dress, brillene, kaken.. 

Anonymkode: ff4b8...390

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har det virkelig noe å si om brudekjolen du gifter i nå er umoderne om 30 år!? Altså, det spiller da virkelig ingen rolle. Moter skifter. Velg en kjole du liker.

Anonymkode: be496...917

• Liker 5
Skrevet

Gå for noe du liker nå, jeg tror ingen av kjolene du viser til vil oppfattes som tidløs omnoen år. Jeg synes de nesten er på vei ut nå. Men de er fine og om du liker det, go for it. 

Tidløs er kjoler uten "dill". Mette Marit sin ble nevnt, hun giftet seg vel for ca 20(?) år siden. Og den er enda flott. Selv har jeg ikke sånn kropp og kunne ikke hatt et slikt snitt. 

Men selv om kjolen oppfattes som "rar" om noen år, vil det bli inn igjen. Det er jo bare gøy å se hva som var trender den gang 

• Liker 4
Skrevet

Syns blonder og perler er utrolig pent på og til brudekjoler, så liker også dem.

Tror ikke de vil se håpløse ut om 30 år, men det er da ikke krise om en ser sjarmen ved å være "tidsriktig" da en giftet seg. Syns det er morsomt og fint å se brudekjolene fra ulike tider. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du synes denne kjolen er vakker, så da velger du den. Hva du tenker om 30 år vet man ikke uansett. Kanskje du synes den er nydelig resten av livet, kanskje ikke. Men hva så? 

Og hvis du velger en du synes er sånn helt OK og tidløs nå, så kan det hende du synes den er kjedelig og pregløs om 30 år. 

Anonymkode: 41e06...c8f

Skrevet

Brudebildene av mamma og pappa ser ikke så "tidløse" ut de heller, akkurat. Og den kjolen der synes jeg er flott. Gå for det du liker, ingen av oss kan spå hva som kommer til å se bra ut om 30 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner bare ikke hvorfor det er så viktig at kjolen er "in" eller "ut" om 30 år? Du skal vel ikke bruke den flere ganger? 

Anonymkode: 9ab58...63e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med resten her. Hvorfor bryr du deg om den er in om 30 år? 
bildene du viser til er forresten allerede ut spør du meg. 
velg noe du liker og føler deg vel i, og drit i alt annet. 

Anonymkode: 23573...e24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du er på jakt etter noe tidløst bør du velge konservativt, hent inspirasjon fra kongelige bruder. Ellers er 60-tallet en god kilde til ideer. 

Anonymkode: 2a9ef...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...