AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Fortell om din beste sexopplevelse gjerne litt details og ikke bare en setning! lei av påskekrim og regn, nå vil jeg ha noe digg og frekt å lese på Anonymkode: f389a...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Møtte en dame og vi har sykt bra og lidenskapelig sex. Vi har gjort det meste "dirty" og kinky , men det deiligste er rolig "lotus" mens vi kysser lidenskapelig. Velbekomme, håper du får noe å onanere til 😂 Anonymkode: 53948...806 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Hverdagssex med dama. Lyden av luft som presses ut når jeg tar henne bakfra med min 23 cm røslige kuk. Og ikke minst når hun etter orgasmene faller fremover mens tær og fingre krøller seg. Anonymkode: 53132...6be 3 1
HannaLena Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Ble kjent med en tysk mann over nett og swingerstreff, og ble invitert hjem til han i Tyskland der vi dro på diverse klubber i byen der han bodde. Deriblant en swingers/sexklubb som var veldig flott, bra hygiene, ordentlige regler og masse fasiliteter. Brukte mye tid i gloryholeboks og slik fuckbox. Min beste opplevelse var i den store swingerssenga der jeg kunne delta, se på og få inn alle sanser og inntrykk. Så deilig å være midtpunktet i en slik setting, en i hvert hull og både damer og menn som deltar i samme klynge. Prøvde vanlig GB og omvendt GB (mange damer og en mann) var der i flere dager og skal tilbake så fort som mulig når verden blir normal igjen 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Beste sex var med en mann med litt stor penis som knulla meg som en gud. Det gjorde godt-vondt og fikk meg til å komme over 100 ganger den kvelden... om ikke mer. Anonymkode: d1a94...e66 9
Gjest Alterego666 Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 HannaLena skrev (7 minutter siden): Ble kjent med en tysk mann over nett og swingerstreff, og ble invitert hjem til han i Tyskland der vi dro på diverse klubber i byen der han bodde. Deriblant en swingers/sexklubb som var veldig flott, bra hygiene, ordentlige regler og masse fasiliteter. Brukte mye tid i gloryholeboks og slik fuckbox. Min beste opplevelse var i den store swingerssenga der jeg kunne delta, se på og få inn alle sanser og inntrykk. Så deilig å være midtpunktet i en slik setting, en i hvert hull og både damer og menn som deltar i samme klynge. Prøvde vanlig GB og omvendt GB (mange damer og en mann) var der i flere dager og skal tilbake så fort som mulig når verden blir normal igjen Hva heter klubben? Partner og jeg leter etter bra swingersklubber i et nært utland, og vi elsker begge Berlin (av flere årsaker enn det åpenbare).
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Min beste opplevelse var som tatt ut fra en erotisk novelle med en dom/sub-relasjon. Det startet med uskyldig chatting som gradvis ble frekkere og frekkere, samtidig som vi ble godt kjent. Vi møttes på en offentlig plass etterhvert for å se an kjemien og kodeord var avtalt på forhånd for begges sikkerhet. Det mentale spillet som var etablert gjennom chattingen fortsatte da vi møttes og det ble en skikkelig helaften ut av det hele uten at jeg skal gå i detaljer om hva som ble gjort. Anonymkode: 6fef9...b05 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Var sammen med en mann som jobbet på båt, så han var borte i mange uker om gangen. Himmelsk, deilig og lidenskapelig sex hver gang han kom hjem. Sexlivet vårt var generelt bra, vi utforsket mye, men den "jeg har savnet deg"-sexen slår absolutt alt. Det var magisk. Anonymkode: 07ae3...fb2 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #9 Skrevet 7. april 2021 Min beste opplevelse har dessverre vært når jeg har vært utro. Den begynte som en ons, så avtalte vi nytt treff og det ble et døgn med sex i alle varianter over hele leiligheten hennes. Vi hadde sex i senga, i sofaen, på stuebordet, på verandaen, i dusjen og på kjøkkenet. Hun sugde og svelget, jeg fikk ta henne i toeren, ja, det var rett og slett fantastisk og den seksuelle kjemien vi hadde har jeg aldri opplevd før eller siden. Jeg slikket og fingret henne til noe som må ha vært borti 100 orgasmer det døgnet. Anonymkode: cf0df...b78 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #10 Skrevet 7. april 2021 Den ene gangen jeg var utro. En venn av oss hadde ligget over. Om morgenen hadde mannen min og jeg hatt sex, før han sto opp og dro på jobb. Jeg hadde fri og sov litt lenger. Badet/toalettet ligger i en gang ved soverommene. Han som overnattet sto opp, på veien kikket han inn til meg. Døren var ikke helt lukket. Jeg hadde skjøvet av meg dynen (med vilje?) og lå på magen. Vi så på hverandre, jeg dekket meg ikke til, og han kom inn og la seg. Morrabrød. Så tok han meg, mens jeg fortsatt lå på magen. Etter hvert gjorde han noe med meg som jeg aldri hadde opplevd før, og fullførte der. Det gikk helt bra og var ganske sykt digg. Vi dusjet sammen, jeg laget frokost, og det var det. Har aldri gjort noe med ham etterpå, heller ikke med noen andre. Ikke før og ikke etter. Den ene gangen bare. Nesten fem år siden nå. Anonymkode: 07f11...3bc 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #11 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den ene gangen jeg var utro. En venn av oss hadde ligget over. Om morgenen hadde mannen min og jeg hatt sex, før han sto opp og dro på jobb. Jeg hadde fri og sov litt lenger. Badet/toalettet ligger i en gang ved soverommene. Han som overnattet sto opp, på veien kikket han inn til meg. Døren var ikke helt lukket. Jeg hadde skjøvet av meg dynen (med vilje?) og lå på magen. Vi så på hverandre, jeg dekket meg ikke til, og han kom inn og la seg. Morrabrød. Så tok han meg, mens jeg fortsatt lå på magen. Etter hvert gjorde han noe med meg som jeg aldri hadde opplevd før, og fullførte der. Det gikk helt bra og var ganske sykt digg. Vi dusjet sammen, jeg laget frokost, og det var det. Har aldri gjort noe med ham etterpå, heller ikke med noen andre. Ikke før og ikke etter. Den ene gangen bare. Nesten fem år siden nå. Anonymkode: 07f11...3bc Jøss, spennende! Hva var det han gjorde som du aldri har opplevd før? Anonymkode: d5296...76f
911 Skrevet 7. april 2021 #12 Skrevet 7. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den ene gangen jeg var utro. En venn av oss hadde ligget over. Om morgenen hadde mannen min og jeg hatt sex, før han sto opp og dro på jobb. Jeg hadde fri og sov litt lenger. Badet/toalettet ligger i en gang ved soverommene. Han som overnattet sto opp, på veien kikket han inn til meg. Døren var ikke helt lukket. Jeg hadde skjøvet av meg dynen (med vilje?) og lå på magen. Vi så på hverandre, jeg dekket meg ikke til, og han kom inn og la seg. Morrabrød. Så tok han meg, mens jeg fortsatt lå på magen. Etter hvert gjorde han noe med meg som jeg aldri hadde opplevd før, og fullførte der. Det gikk helt bra og var ganske sykt digg. Vi dusjet sammen, jeg laget frokost, og det var det. Har aldri gjort noe med ham etterpå, heller ikke med noen andre. Ikke før og ikke etter. Den ene gangen bare. Nesten fem år siden nå. Anonymkode: 07f11...3bc Litt av en venn som bare forsyner seg 😄 men du "inviterte" jo så det var ikke bare hans feil. Men lurer også på hva han gjorde med deg som du aldri hadde opplevd før...? Endret 7. april 2021 av 911
TrønderM Skrevet 7. april 2021 #13 Skrevet 7. april 2021 Ble kjent med ei på Fetlife som det viste seg at jeg visste om fra før(hadde jobbet for min x). Vi snappet litt hele helgen og på søndagen var hun på vei hjem ifra hytta. Så på impuls avtalte vi at hun skulle stikke innom for en kaffe. Ikke noe sex var avtalt, men før det hadde gått 2min var vi allerede i gang. Knullet henne hardt og heftig på sofan til hun squirtet skikkelig utover sofaen flere ganger før vi måtte fortsette i sengen. Husker hun fikk noen sinnsyke orgasmer. Og hun dro ikke hjem før på morrakvisten helt utkjørt da vi ikke hadde sovet men bare hatt heftig sex hele tiden. Dette er den heftigste ONS jeg noen gang har hatt. 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 911 skrev (På 7.4.2021 den 8.35): Litt av en venn som bare forsyner seg 😄 men du "inviterte" jo så det var ikke bare hans feil. Men lurer også på hva han gjorde med deg som du aldri hadde opplevd før...? Analt. Han flyttet seg etter hvert og bare tok, og fullførte der. Har aldri gjort det før og trodde det trengtes mye glid, men har etterpå lest at det ikke gjelder for alle. Siden jeg hadde hatt sex med mannen i forveien var vel noe rent ned, så det hjalp vel. Sprøtt, han spurte ikke, vi snakket aldri, men helt superdigg. Anonymkode: 07f11...3bc 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #15 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (På 7.4.2021 den 8.24): Den ene gangen jeg var utro. En venn av oss hadde ligget over. Om morgenen hadde mannen min og jeg hatt sex, før han sto opp og dro på jobb. Jeg hadde fri og sov litt lenger. Badet/toalettet ligger i en gang ved soverommene. Han som overnattet sto opp, på veien kikket han inn til meg. Døren var ikke helt lukket. Jeg hadde skjøvet av meg dynen (med vilje?) og lå på magen. Vi så på hverandre, jeg dekket meg ikke til, og han kom inn og la seg. Morrabrød. Så tok han meg, mens jeg fortsatt lå på magen. Etter hvert gjorde han noe med meg som jeg aldri hadde opplevd før, og fullførte der. Det gikk helt bra og var ganske sykt digg. Vi dusjet sammen, jeg laget frokost, og det var det. Har aldri gjort noe med ham etterpå, heller ikke med noen andre. Ikke før og ikke etter. Den ene gangen bare. Nesten fem år siden nå. Anonymkode: 07f11...3bc Hva gjorde han med deg da, tok han deg i rompa ? Anonymkode: fcd21...390
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #16 Skrevet 13. april 2021 Mine beste sexopplevelser har jeg fått med min nåverende samboer, nyter han hver dag♥️😍 Anonymkode: cb693...793 4
Østkantgutt1913 Skrevet 13. april 2021 #17 Skrevet 13. april 2021 Med exen og venninna de gangene vi hadde trekant.. Et par ganger sleika de kukhodet sammen når jeg kom, det var fantastisk digg 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #18 Skrevet 14. april 2021 Beste må vel ha vært med exkona og ei yngre veninne av henne. Begge var nok litt bi, men definitivt mest hetero. Den følelsen å ha to velformede bakender rett foran seg, begge med litt svai i ryggen og hovne fitter. Skikkelig kongen på haugen følelse, knulle den ene litt, så presse kuken inn i den andre. Venninna var trangere og ikke like dyp som exkona, så jeg bunnet henne lett. Noe hun tydeligvis likte godt. Så sugde de meg litt begge to, slikket skaftet osv. Tror vi prøvde alle tenkelige stillinger i løpet av den natten. Et utrolig bra minne..... Anonymkode: 39892...476 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #19 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva gjorde han med deg da, tok han deg i rompa ? Anonymkode: fcd21...390 Les innlegget over der du spurte så får du svar 🙂 Anonymkode: dcae4...1d3 2
3lis3 Skrevet 14. april 2021 #20 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 11.51): Hverdagssex med dama. Lyden av luft som presses ut når jeg tar henne bakfra med min 23 cm røslige kuk. Og ikke minst når hun etter orgasmene faller fremover mens tær og fingre krøller seg. Anonymkode: 53132...6be 23 cm. Jeg får vann i munnen. 🤤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå