AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Hei! Jeg er gravid og er nå 16 + 1. Første trimester sov jeg veldig dårlig, måtte på do om natta og klarte ikke å sove lenger enn til kl. 8 på morgenen, selv når jeg hadde fri. Nå derimot sover jeg helt fantastisk. Jeg sover 10-11 timer hver natt, må ikke på do om natta, og klarer å sove til 10-11 tida på morgenen. Det jeg lurer på er, kan det være tegn på at noe er galt med barnet når jeg sover så godt og lenge? Jeg har tidligere hatt MA så har stor angst for dette (selv om det sist skjedde første trimester). Jeg så sist at alt var supert med barnet på UL 14 + 2. Anonymkode: d744b...da1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg er gravid og er nå 16 + 1. Første trimester sov jeg veldig dårlig, måtte på do om natta og klarte ikke å sove lenger enn til kl. 8 på morgenen, selv når jeg hadde fri. Nå derimot sover jeg helt fantastisk. Jeg sover 10-11 timer hver natt, må ikke på do om natta, og klarer å sove til 10-11 tida på morgenen. Det jeg lurer på er, kan det være tegn på at noe er galt med barnet når jeg sover så godt og lenge? Jeg har tidligere hatt MA så har stor angst for dette (selv om det sist skjedde første trimester). Jeg så sist at alt var supert med barnet på UL 14 + 2. Anonymkode: d744b...da1 Helt normalt, sov også godt igjen i 2.trimester... ble fort nok drit igjen k 3 trimester 2 trimester er det som regnes som det beste trimesteret Anonymkode: 32c06...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Helt normalt, sov også godt igjen i 2.trimester... ble fort nok drit igjen k 3 trimester 2 trimester er det som regnes som det beste trimesteret Anonymkode: 32c06...0b2 Takk for svar ❤️❤️ Da må jeg bare prøve å slappe av og nyte 2. trimester! Anonymkode: d744b...da1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for svar ❤️❤️ Da må jeg bare prøve å slappe av og nyte 2. trimester! Anonymkode: d744b...da1 Kos deg mens du kan, det er større sannsynlighet for at det går bra enn ikke 💕 å for Guds skyld sov, sov , sov 😂 Er i 3 trimester å holder på å krepere av lite søvn 😅 Anonymkode: 32c06...0b2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Savner sovetiden i 2 trimester 😂 Nå i 3 trimester er det tungt om jeg ligger på ryggen, hoftene kreperer om jeg sover på sidene, det å snu seg i senga er som ekstremsport, jeg tisser 2-3 ganger om natta, i det hele tatt .. Nyyyt å få sove litt igjen ❤️ Anonymkode: 1f880...413
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kos deg mens du kan, det er større sannsynlighet for at det går bra enn ikke 💕 å for Guds skyld sov, sov , sov 😂 Er i 3 trimester å holder på å krepere av lite søvn 😅 Anonymkode: 32c06...0b2 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Savner sovetiden i 2 trimester 😂 Nå i 3 trimester er det tungt om jeg ligger på ryggen, hoftene kreperer om jeg sover på sidene, det å snu seg i senga er som ekstremsport, jeg tisser 2-3 ganger om natta, i det hele tatt .. Nyyyt å få sove litt igjen ❤️ Anonymkode: 1f880...413 Takk, damer ❤️❤️ Ble mye mer rolig nå av å høre at dette er vanlig! Får nyte og lade opp batteriene til 3. trimester 🥰 TS Anonymkode: d744b...da1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Savner sovetiden i 2 trimester 😂 Nå i 3 trimester er det tungt om jeg ligger på ryggen, hoftene kreperer om jeg sover på sidene, det å snu seg i senga er som ekstremsport, jeg tisser 2-3 ganger om natta, i det hele tatt .. Nyyyt å få sove litt igjen ❤️ Anonymkode: 1f880...413 Haha samme her!!! Godt jeg ikke er alene, Kjøpte t.o.m ny overmadrass til 1300kr for å hjelpe med hoftene ...hjalp i to dager det 😂 Anonymkode: 32c06...0b2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 2.trimester er typisk den perioden hvor du ikke merker at du er gravid. I 1.trimester er man ofte kjempekvalm og dårlig og i 3.trimester blir det tungt, kanskje vondt og man er sliten. Det et bare å nyte 2.trimester! Anonymkode: 6216b...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå