Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Isabellas
Skrevet

...Noen som har prøvd det? Virker det? (Tenkte å prøve det ut, men ikke hvis det er bare humbug)

Skrevet

Jeg spurte om det samme for ei stund siden, men fikk ikke noe respons... Kanskje det er noen med erfaring som leser det nå?

Skrevet

Det er hudpleieprodukter som skal være bra mot kviser.

Skrevet

Jeg har prøvd den........og nå er jeg TAKKNEMLIG for at jeg tok sjansen å prøve den. Den er sååååååååå bra! Den virker på meg.....kvisene ble borte....urenheter også forsvant.....kremen ga meg glød og huden kjennes så myk nå. Jeg er så fornøyd.

Jeg var litt skeptisk i begynnelsen av, pga TVSHOP....men så leste jeg deres egen hjemmeside på nettet, og synes det virka bra ( ikke sånn typisk TVSHOP-ptodukter ).

Jeg prøvde alt mulig før, fra billig produkter til dyre/hudpleie-produkter, men ingenting hjalp. Jeg anbefaler Proactiv :klappe:

Skrevet

Kjøpte du det på TVshop eller en annen plass? Isåfall, hvor?

Skrevet

Jeg kjøpte via TVSHOP. Nå skal søstra mi reise til USA, skal få henne til å kjøpe fra der...mulig det blir billigere. Ønske deg lykke til med Proactiv! ;)

Klem fra en som er kjempe fornøyd

nb: Anbefaler at du bruker 2-3 uker før du bestemmer om å fortsette å bruke eller ikke. Og hvis du synes huden blir litt tør, ta og smør i fuktighetskrem ved siden av Proactiv-kremen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...