AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg trenger å føle at jeg ikke har gjort noe galt når jeg ikke har det. Kjæresten gjør så jeg må trå varsomt rundt henne. Vi har slått opp før, men funnet sammen igjen. Hun var bedre i starten, men nå har det blitt verre. Hvordan kan jeg si jeg trenger en elskerinne uten at hun blir sur? Anonymkode: 5f7a4...111
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Tror ikke det går. Anonymkode: a1d73...1d9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Er det ikke lettere å bli singel og få en annen kjæreste? Anonymkode: b449f...222 9
maseprateren Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trenger å føle at jeg ikke har gjort noe galt når jeg ikke har det. Kjæresten gjør så jeg må trå varsomt rundt henne. Vi har slått opp før, men funnet sammen igjen. Hun var bedre i starten, men nå har det blitt verre. Hvordan kan jeg si jeg trenger en elskerinne uten at hun blir sur? Anonymkode: 5f7a4...111 Hvorfor skal hun bli sur for at du skaffer deg en elskerinne. Mulighetene for at du får kjønns sykdommer eller gjør elskerinnen gravid må hun akseptere siden hun er i lettere ubalanse. Det kan ikke være så lett for deg som er sensitiv.
Perleugla Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Du skal ikke bare finne deg en ny kjæreste? 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Jeg skulle gjerne visst alderen din. Jeg tipper gutt 13? Anonymkode: b5fdf...53d 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Du trenger nok heller et brudd. Dere har prøvd to ganger og endt opp på samme kjipe sted. Og å se på hvordan du velger dame. Antagelig bør du presentere deg på andre måter, hvis du vil ha anna type dame. Anonymkode: db222...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 Gro deg et par baller, og gjør det rette. Og det er ikke utroskap. Anonymkode: 3affa...bd5
Nymerïa Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 I overskrifta har du ei kone, i HI nevnes det en kjæreste du innimellom slår opp med. Da er vel kjæresten din i virkeligheten en elskerinne? Hvor mange elskerinner har du tenkt å ha? Hvis kona di først aksepterer at du har en elskerinne tror jeg ikke det spiller så stor rolle om det er en eller to. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå