AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Det er skjørtet til Jenny i Forrest Gump. Hver gang jeg ser filmen blir jeg helt betatt av dette skjørtet 🥰 Filmen er jo en del år gammel og der hun har på dette skjørtet skal vel i filmen være på slutten av 70 tallet kanskje... Så et sånt mønster er vel umulig å få tak i? Ellers skulle jeg sydd. Anonymkode: dc20e...d4a 2
tånegla Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Du finner vel et gardin som ligner🤔 personlig syntes jeg ikke slike lange skjørt er noe pent. 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Ser ut som et gardinstykke og noe min bestemor ville gått med. Ikke så fint, med andre ord. Men hvis du synes det er fint selv må du jo bare kjøpe det dersom du finner et som ligner. Anonymkode: 8ff42...f2d 2
Morpheus Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Hadde du forventet deg positive kommentarer på dette grompy forumet? Flott og sommerlig skjørt Synd det gikk som det gikk med Jenny 😕 12
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Ligner noen gardiner min bestemor hadde.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Nå liker ikke jeg blomster på klær, så jeg synes ikke det er noe fint. Anonymkode: 57624...84b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 7 minutter siden, Morpheus said: Hadde du forventet deg positive kommentarer på dette grompy forumet? Flott og sommerlig skjørt Synd det gikk som det gikk med Jenny 😕 Er det kun lov å si noe hvis det er positivt? 😮 Jaja, det var kjempefint det skjørtet. Tante har noe som ligner på sommerhytta, men som gardiner. De har litt klarere farger. Anonymkode: dbd04...193 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Ok. Kanskje kjerring... Men da får jeg bare være kjerring 😅 Anonymkode: dc20e...d4a 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #9 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er skjørtet til Jenny i Forrest Gump. Hver gang jeg ser filmen blir jeg helt betatt av dette skjørtet 🥰 Filmen er jo en del år gammel og der hun har på dette skjørtet skal vel i filmen være på slutten av 70 tallet kanskje... Så et sånt mønster er vel umulig å få tak i? Ellers skulle jeg sydd. Anonymkode: dc20e...d4a Jeg satt akkurat og tittet litt på klær på Boozt og da dukket dette skjørtet opp. Ikke det samme, men er vel ganske likt i fasongen i alle fall. Det er fra By Malina Anonymkode: 9142a...922 6
Gjest Saph Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Kanskje du kan lage et av sengetøy. Det ser litt dynetrekkmønster ut. Syns mønsteret er fint, liker litt annen form på skjørtet men det er jo en smakssak.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Liker ikke skjørtet! Anonymkode: 5ce68...7af 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #14 Skrevet 4. april 2021 Den minner meg om en koselig gammel bestemor. Anonymkode: fd869...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #15 Skrevet 4. april 2021 Fint. Romantisk stil. En hvit topp passer fint til Anonymkode: df82d...f67
Snabeltann Skrevet 4. april 2021 #16 Skrevet 4. april 2021 Kappeskjørt, finner du et fint stoff er det enkelt å sy. Mønster finner du f.eks på stoff og stil. Synes det er fint! 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 Slike skjørt var veldig trendy i fjor, og det ser ut til å fortsette i år. Det er ikke så enkelte å finne akkurat samme mønster så klart, men noe i lignende stil vil du nok finne mye av. Og dersom du leter etter stoff (Etsy, Ebay, ymse stoffbutikker), finner du sikkert noe å sy av også! Jeg kjøpte et som er i litt samme gaten i fjor: Blanding av bomull og lin. Deilig skjørt. Lykke til med jakten! Anonymkode: 16f3b...da0 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 Kappeskjørt eller etasjeskjørt kan antakeligvis syes helt uten mønster, bare ved å google rundt på hva ulike sy-influencere har gjort, i alle fall hvis man har litt sy-erfaring. Men hvis du ønsker mønster finnes det blant annet her (husk å velge riktig størrelse før du kjøper). Et tynt bomullsstoff som faller mykt, eller en bomull-lin-blanding som nevnt over her er gode valg av stoff enten du velger å kjøpe nytt eller bruke gamle stoff. Anonymkode: 674cb...bec 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 Fasongen er fin, men jeg liker ikke akkurat det mønsteret. Kunne hatt det i et annet mønster Anonymkode: bc46f...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå