Gå til innhold

Hva synes du om dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er skjørtet til Jenny i Forrest Gump. Hver gang jeg ser filmen blir jeg helt betatt av dette skjørtet 🥰 Filmen er jo en del år gammel og der hun har på dette skjørtet skal vel i filmen være på slutten av 70 tallet kanskje... Så et sånt mønster er vel umulig å få tak i? Ellers skulle jeg sydd.

20210404_102639.jpg

Anonymkode: dc20e...d4a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner vel et gardin som ligner🤔 personlig syntes jeg ikke slike lange skjørt er noe pent. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som et gardinstykke og noe min bestemor ville gått med. Ikke så fint, med andre ord. Men hvis du synes det er fint selv må du jo bare kjøpe det dersom du finner et som ligner. 

Anonymkode: 8ff42...f2d

• Liker 2
Skrevet

Hadde du forventet deg positive kommentarer på dette grompy forumet? Flott og sommerlig skjørt :) Synd det gikk som det gikk med Jenny 😕

• Liker 12
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ligner noen gardiner min bestemor hadde. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå liker ikke jeg blomster på klær, så jeg synes ikke det er noe fint.

Anonymkode: 57624...84b

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Morpheus said:

Hadde du forventet deg positive kommentarer på dette grompy forumet? Flott og sommerlig skjørt :) Synd det gikk som det gikk med Jenny 😕

Er det kun lov å si noe hvis det er positivt? 😮 

Jaja, det var kjempefint det skjørtet. Tante har noe som ligner på sommerhytta, men som gardiner. De har litt klarere farger.

Anonymkode: dbd04...193

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Kanskje kjerring... Men da får jeg bare være kjerring 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er skjørtet til Jenny i Forrest Gump. Hver gang jeg ser filmen blir jeg helt betatt av dette skjørtet 🥰 Filmen er jo en del år gammel og der hun har på dette skjørtet skal vel i filmen være på slutten av 70 tallet kanskje... Så et sånt mønster er vel umulig å få tak i? Ellers skulle jeg sydd.

20210404_102639.jpg

Jeg satt akkurat og tittet litt på klær på Boozt og da dukket dette skjørtet opp.  Ikke det samme, men er vel ganske likt i fasongen i alle fall.  Det er fra By Malina

Raven skirt - lange skjørt - pastel paisley  

Anonymkode: 9142a...922

• Liker 6
Skrevet

Kanskje du kan lage et av sengetøy. Det ser litt dynetrekkmønster ut. Syns mønsteret er fint, liker litt annen form på skjørtet men det er jo en smakssak. 

Skrevet

Ikke min stil, ser ut som en gammel duk

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke skjørtet!

Anonymkode: 5ce68...7af

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes skjørtet er fint.🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den minner meg om en koselig gammel bestemor.

Anonymkode: fd869...3b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint. Romantisk stil. En hvit topp passer fint til

Anonymkode: df82d...f67

Skrevet

Kappeskjørt, finner du et fint stoff er det enkelt å sy. Mønster finner du f.eks på stoff og stil. Synes det er fint!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike skjørt var veldig trendy i fjor, og det ser ut til å fortsette i år. Det er ikke så enkelte å finne akkurat samme mønster så klart, men noe i lignende stil vil du nok finne mye av. Og dersom du leter etter stoff (Etsy, Ebay, ymse stoffbutikker), finner du sikkert noe å sy av også! 

Jeg kjøpte et som er i litt samme gaten i fjor:

Object - OBJBREEZE LONG SKIRT - Maxiskjørt - cloud dancer

Blanding av bomull og lin. Deilig skjørt.

Lykke til med jakten!

Anonymkode: 16f3b...da0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kappeskjørt eller etasjeskjørt kan antakeligvis syes helt uten mønster, bare ved å google rundt på hva ulike sy-influencere har gjort, i alle fall hvis man har litt sy-erfaring. Men hvis du ønsker mønster finnes det blant annet her (husk å velge riktig størrelse før du kjøper).

Et tynt bomullsstoff som faller mykt, eller en bomull-lin-blanding som nevnt over her er gode valg av stoff enten du velger å kjøpe nytt eller bruke gamle stoff.

Anonymkode: 674cb...bec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fasongen er fin, men jeg liker ikke akkurat det mønsteret. Kunne hatt det i et annet mønster :) 

Anonymkode: bc46f...af1

Skrevet

Ikke min stil.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...