AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Har hatt en trist og lei påske, akkurat som i fjor. Ingen har valgt oss, min lille familie på 3, å være sammen med. Noen kunne vi nok vært noe sammen med, men de hadde ikke kun hatt oss og da må vi pga helsesituasjonen holde oss unna. Vi må dessverre være veldig forsiktig og kan ikke være sammen med noen som for eksempel har vært sammen med 3 andre familier på tre foregående dagene. Jeg vet at vår situasjon er vanskelig å forstå for mange, og jeg forventer vel egentlig ikke spesialbehandling, men det er likevel sårt å være alene i påsken, selv om vi selvsagt er mye ute og gjør koselig ting sammen. Barnet kunne hatt besøk av venner fra samme kohort, men mange av disse har vært sammen med familie fra andre steder i landet, eller de har reist bort på påskeferie. Jeg trengte bare å blåse ut litt. Jeg ser frem til skolen starter igjen og kohorten samles igjen. Også er jeg glad det er lysere og lysere tider og at corona snart tar vår/sommerferie. Hvis andre har hatt en kjedelig påske, uansett grunn, så sender jeg herved over en virtuel klem. Anonymkode: 4afe2...ec1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 skjønner at det er trist😞men strengt tatt er du ikke alene? dette er påske nr 2 jeg ikke treffer ett eneste menneske. prøvde å lage avtaler med en veninne, men fikk beskjed om at hun prioriterte familie og barn. jeg kan ikke annet enn å respektere det. men døren min er ikke åpen ved neste krise hun har(mye samlivsproblemer hun trenger å lufte)🥲 Anonymkode: 874e2...305 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Har der ganske likt som deg, men vi er heldigvis friske. Er glad påsken snart er over. En ny dag er snart over, høytiden er snart over, og for hver dag er vi nærmere mer vaksinering og folkeimmunitet mot korona. 💜 Anonymkode: 9b9f1...e16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: skjønner at det er trist😞men strengt tatt er du ikke alene? dette er påske nr 2 jeg ikke treffer ett eneste menneske. prøvde å lage avtaler med en veninne, men fikk beskjed om at hun prioriterte familie og barn. jeg kan ikke annet enn å respektere det. men døren min er ikke åpen ved neste krise hun har(mye samlivsproblemer hun trenger å lufte)🥲 Anonymkode: 874e2...305 Det går an å ha det trist å leit, i både tosomhet og tresomhet! Særlig når dagene blir veldig monotone! Det burde alle single snart fatte! Anonymkode: 9b9f1...e16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det går an å ha det trist å leit, i både tosomhet og tresomhet! Særlig når dagene blir veldig monotone! Det burde alle single snart fatte! Anonymkode: 9b9f1...e16 Gud forby at enslige ytrer at de føler seg ensomme. Anonymkode: c5b77...062
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Gud forby at enslige ytrer at de føler seg ensomme. Anonymkode: c5b77...062 De kan fint føle det, men de behøver ikke å sette seg opp mot folk som ts i tråder som dette. Anonymkode: 9b9f1...e16 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå