Ingvelina87 Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 For 5 år siden var jeg ferdig utdannet, da jeg hadde bodd i Oslo hele livet ville jeg prøve noe nytt. Valget falt på Bergen da jeg syns det er en flott by, samtidig som det passer meg perfekt med fjell i umiddelbar nærhet da jeg virkelig elsker tur. de første årene gikk det greit og jeg trivdes... folk tøyset med at jeg var fra Oslo og østlending, sånn er det. Men etterhvert ble det et tema hele tiden. jeg hadde blitt dumpa av en gutt «sikkert fordi du er østlending» sa en kollega det ble alltid snakket om at jeg var fra Oslo, om jeg ikke savnet godværet i Oslo. jeg gikk til jobb hver dag, og ofte ble jeg overrasket med regn (hadde alltid paraply i vesken) alltid fikk jeg kommentaren «sånn er det i Bergen» avisen BT skriver hele tiden artikler om hvor dumme østlendinger er, hvor fælt det er i Oslo. jeg har nå flyttet tilbake og vil aldri til Bergen. jeg trodde bergensere ble glade av at folk ville være i byen deres, men jeg opplevde det stikk motsatt...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Tror nok du har hatt uflaks og muligenss er litt hårsår.. Du er velkommen tilbake korti som helst! Anonymkode: 38abe...745 5
Ingvelina87 Skrevet 4. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror nok du har hatt uflaks og muligenss er litt hårsår.. Du er velkommen tilbake korti som helst! Anonymkode: 38abe...745 Jeg tar meg ikke nær av det, men det er irriterende at det skal bli et tema hele tiden
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 4 hours ago, Ingvelina87 said: Jeg tar meg ikke nær av det, men det er irriterende at det skal bli et tema hele tiden Jeg skjønner hva du mener. Mange er litt sånn "begrenset", om du skjønner. Gjerne de som blir mest hissig over at andre er tilsvarende irriterende. Andre skal bare "tåle" det, mens de selv begynner å vræle om menneskerettighetene sine. Anonymkode: a7a43...871
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Det har jeg opplevd i mange byer. Føler at det er helt akseptert å slenge dritt om Oslo og oslofolk, dessverre. Anonymkode: ef6d1...4c9
Ingvelina87 Skrevet 4. april 2021 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har jeg opplevd i mange byer. Føler at det er helt akseptert å slenge dritt om Oslo og oslofolk, dessverre. Anonymkode: ef6d1...4c9 Men hvorfor? jeg kjøpte leilighet i Bergen og betalte skatt til byen, men likevel ble jeg møtt med hån hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå