Gå til innhold

1,5 år og EKSTREMT mammadalt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt på 1,5 år. Som baby var han veldig mammadalt, men det er jo naturlig siden jeg fullammet han lenge. Etter vi avsluttet ammingen ved 1-års alder, ble pappa mer populær. Det var jo ekstremt deilig for meg å få litt fritid 🤭 Nå er det derimot kun meg han godtar igjen. Kun jeg som kan legge, kun jeg som får gi mat, og hvis jeg er hjemme skal han henge på meg hvert sekund. Hvis pappa står opp med han, prøver å legge han eller leke med han mens jeg feks er på do - er tredje verdenskrig løs og han hyylgråter med tårer og alt. Hvorfor? Er så slitsomt. Pappa sier at når jeg er ute av huset (arbeidshelg eller seinvakt feks) går det kjempe fint med dem og ungen er bare blid. Så snart jeg kommer inn døra begynner klengingen og gråtingen. Hva som gjør det?😩 når går det over?😩 Til nå har vi vært konsekvente på at han ikke får velge mellom oss - men far må jo stå i utrolig mye gråt for tiden. Er det feil løsning?

Anonymkode: 70d69...6cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig i denne perioden. La barnet få bestemme over hans behov til en viss grad.

Anonymkode: e6f9d...a9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...