AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg elsker å stryke og kjenne på kroppen til kona før vi sovner, uten at det fører til sex. Eller på morran. Stryke henne over rompa, holde på en av de flotte puppene hennes, legge meg inntil henne i skje, kjenne på musa hennes. Eller omvendt, at hun legger seg inntil meg, helst naken, og at jeg kjenner brystvortene mot ryggen min, den hårete fitta hennes mot rompa, og aller best: at hun tar et godt grep rundt pikken min. Og at vi sovner slik. Men dette hører til historien nå... Blir nesten alltid avvist. Spørsmålet til deg, kvinne eller mann: hvor raus er du overfor partner i tilsvarende situasjon? Liker du selv å stryke, kjenne, evt. at din partner får lov til å "klå" på deg før dere sovner? Eller blir du stressa, kald og avvisende? Og tenker at dette skaper forventninger du ikke er klar for? M55+ Anonymkode: a8e15...4c3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Kjenner meg ikke igjen i problemstillingen. Klår ikke på hverandre på den måten utenom sex. Sover ikke med en hånd rundt pikken hans. Når én av oss klår så ender det i sex, så sånn sett er vi vel rause. Anonymkode: bf7a1...4a1
Fioljenta Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Vi pleier å sove nakne inntil hverandre. Ofte blir det litt kjærtegn før vi sovner. Holder han rundt meg i skje, presser jeg baken inntil ham. Jeg holder også gjerne rundt pålen hans når vi sovner. Han kjærtegner meg både her og der. 🤗 Det føles trygt og nært. Men. Noen ganger leder kosen til mer, men langt fra alltid. Ofte er vi rett og slett slitne og ønsker bare en trygg havn i slutten av en lang, innholdsrik dag. Andre ganger er energien der, men ikke lysten. Vi kan være stresset, ha tankene på andre ting, bekymret, etc. Noen ganger kan tilnærmelsene virke påtrengende for en av oss fordi vi ikke er helt der - og det er helt greit at vi avviser. Før var jeg redd for å gi ham forhåpninger, jeg ikke orket/ønsket å innfri og avviste kjærtegnene. Nå kan vi begge glede oss over kosen uten at det blir noe mer. Om jeg er mottagelig for hans tilnærmelser kommer også veldig an på hvor elsket jeg føler meg. Hvis jeg føler meg elsket og verdsatt på mitt eget kjærlighetsspråk blir det oftere kos. ☺️ Det jeg prøver å si er at det kan være mange grunner til å avvise. Kanskje dere kan ta en ærlig prat (uten å anklage) mens dere går eller kjører en tur? Kanskje du kan forsikre henne om at du egentlig ikke ønsker å presse henne, men likevel ønsker å være nær? Kanskje du kan lære deg hennes kjærlighetsspråk? Kanskje du kan finne ut hva som er årsakene til avvisningene (ikke sikkert hun vet det selv)? Hvis du ønsker en endring, så tror jeg det er lurt at du er på tilbudssiden og prøver å se situasjonen fra hennes side. Det hadde i alle fall jeg satt pris på. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Takk for et godt og vakkert svar. Jeg er selvsagt klar over at vi har noen utfordringer mht. kommunikasjon på dette feltet. Vi mangler nok et "kjærlighetspråk"... Ikke lett å finne det etter mer enn 20 års ekteskap. Men jeg slutter ikke å prøve. TS Anonymkode: a8e15...4c3
Fioljenta Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for et godt og vakkert svar. Jeg er selvsagt klar over at vi har noen utfordringer mht. kommunikasjon på dette feltet. Vi mangler nok et "kjærlighetspråk"... Ikke lett å finne det etter mer enn 20 års ekteskap. Men jeg slutter ikke å prøve. TS Anonymkode: a8e15...4c3 Jeg liker at du ikke slutter å prøve. Vakkert! Jeg har laget en test for å hjelpe folk med å finne deres kjærlighetsspråk. Kanskje dere kan ta den sammen? Ellers kan jeg sterkt anbefale dere boken «Kjærlighetens 5 språk». Den har hatt MYE å si for vårt forhold. 💜
Gjest Alterego666 Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Vi ligger alltid og koser når vi legger oss. Vi har en to-tre stillinger vi må innom før vi sovner. Det er ikke ofte vi har sex på kvelden, det er mer vanlig når vi våkner, så disse tett sammenflettede stillingene fører oftest ikke til sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå