Gjest 1111 Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Tror jeg er på vei til å få en bihulebetennelse.. Har veldig vondt i bihulene, er sliten, har litt feber og superhovne mandler. Hva kan jeg gjøre for å bli litt bedre i formen? Og kanskje forhindre en eventuell bihulebetennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 Nesespray, ibux og solhatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Bruk et nesehorn. Da skyller du bihulene med saltvann og du får åpent opp og får ut all "gørra". Det er veldig effektivt. Jeg var mye plaget med bihulene før og måtte gjennom en del antibiotikakurer pga det. Etter jeg kjøpte nesehornet på apoteket har jeg ikke hatt en eneste antibiotikakur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Takk for tips! Blir bare dårligere og dårligere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. august 2005 #5 Del Skrevet 29. august 2005 Bruk et nesehorn. Da skyller du bihulene med saltvann og du får åpent opp og får ut all "gørra". Det er veldig effektivt. Jeg var mye plaget med bihulene før og måtte gjennom en del antibiotikakurer pga det. Etter jeg kjøpte nesehornet på apoteket har jeg ikke hatt en eneste antibiotikakur. ← Det kan jeg skrive under på! Det skyller og renser bihulene... (men forhindrer nok ikke en forkjølelse... ) Husk å bruke ordentlig salt, 100% Nacl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå