Gå til innhold

Gråter


Hiro

Anbefalte innlegg

Er det noen jeg kan prate med her siden jeg har det veldig tungt. Hvis det er noen kan noen snakke med meg privat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpetelefonen (Mental Helse) - tlf nr: 116 123

Anonymkode: 5fbe6...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hiro said:

Er det noen jeg kan prate med her siden jeg har det veldig tungt. Hvis det er noen kan noen snakke med meg privat 

Jeg vet ikke, men hvis det var du som var redd for at det hadde skjedd noe med tennene dine, kan jeg trøste deg med at det sikkert ikke har skjedd noe; forstår likevel godt at man kan få angst av en slik uventet hendelse.

En gang jeg spiste pannekaker og var litt for rask med å spise, klarte jeg å brekke et lite stykke av en fortann ved å bite hardt i gaffelen - det gjorde ikke vondt i det hele tatt, men resultatet ble et kjedelig hakk i tannen, noe tannlegen min fikk fylt opp på en fin måte, slik at det idag er umulig å se at jeg har brukket noe i det hele tatt. Ising i tennene har derimot som regel årsak i skader på selve emaljen, og den er såpass solid at det skal mye til for å slite den ned, men folk som for eksempel ofte drikker brus uten å skylle tennene etterpå, kan skade emaljen etter hvert. Dette er likevel noe helt annet enn å brekke en tann, så du trenger ikke å bekymre deg; dersom det likevel gjør litt vondt nå, kommer det til å gå over.

Skulle gjerne ha skrevet noe for å muntre deg litt opp på denne påskenatten, men er utrolig sliten selv, så skriveinspirasjonen er dessverre ikke helt til stede; kanskje pinvintråden kunne være en liten oppmuntring hvis du har lyst til å lese et eventyr om en søt pingvin og vennene hans ...?

Ja, iblant kan livet virke grått og trist slik at tårene dukker opp i øyekroken, men senere kommer det bedre dager fylt av livsgnist og solskinn; det finnes alltid håp, også nå, i disse tunge koronatider da håpet virker litt lenger unna - men det er fortsatt der.

Ønsker deg ellers alt godt videre; opp med hodet, og håper alt ordner seg for deg.

- Brian

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40


Med vennlig hilsen,

Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...