Gå til innhold

Hvordan finne ut hvor en person bor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså den unike leiligheten (Bruksenhetsnummeret).

På 1881 osv. står det bare selve adressen til bygget hvor personen bor. Ikke hvilken leilighet.

Anonymkode: 0168a...f3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er åpenbart ikke en person som har noen relasjon til deg, så hvorfor ønsker du denne informasjonen?

Skulle dette være noen i din bekjentskapskrets kan du vel bare spørre personen selv, eller noen bekjente.

Anonymkode: 53575...912

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er åpenbart ikke en person som har noen relasjon til deg, så hvorfor ønsker du denne informasjonen?

Skulle dette være noen i din bekjentskapskrets kan du vel bare spørre personen selv, eller noen bekjente.

Hold deg innenfor tråden tema!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oj! Skjønner jo hvorfor vedkommende ikke vil at du skal vite hvor han eller hun bor. Du virker ikke akkurat så veldig hyggelig. 

Anonymkode: e0cc2...f2a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan finne ut hvor en person bor?Altså den unike leiligheten (Bruksenhetsnummeret).

På 1881 osv. står det bare selve adressen til bygget hvor personen bor. Ikke hvilken leilighet.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan var svaret ikke innenfor trådens tema, mener du?

Anonymkode: 07866...0d4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg holder meg absolutt innenfor trådens tema når jeg skriver at du kan spørre personen selv, eller noen i bekjentskapskretsen. Dette kan du tydeligvis ikke gjøre, derfor stilte jeg spørsmål ved hvorfor du trenger slik informasjon. At du ikke ønsker å svare på det, taler for seg selv.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg holder meg absolutt innenfor trådens tema når jeg skriver at du kan spørre personen selv, eller noen i bekjentskapskretsen. Dette kan du tydeligvis ikke gjøre, derfor stilte jeg spørsmål ved hvorfor du trenger slik informasjon. At du ikke ønsker å svare på det, taler for seg selv.

Ikke meg du siterer men Det kan jo være mange grunner til det fks ved bråk som en vil rapportere til politiet da spør politiet om hvilken leilighet det gjelder dette er bare ett av mange eksempler

Anonymkode: ddb40...c2f

AnonymBruker
Skrevet

Creepy... Hva skal du med leilighetsnummeret?

Anonymkode: 7e9a2...e6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke meg du siterer men Det kan jo være mange grunner til det fks ved bråk som en vil rapportere til politiet da spør politiet om hvilken leilighet det gjelder dette er bare ett av mange eksempler

Aldri opplevd at politet spør om det, de finner enkelt fram til hvilken leilighet det er bråk i.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Aldri opplevd at politet spør om det, de finner enkelt fram til hvilken leilighet det er bråk i.

Det har jeg opplevd det er jo rellevant for de og  vite hvilken leilighet det gjelder slik at de vet hvor de skal kjøre for og få slutt på bråken/støyen

AnonymBruker
Skrevet

Politiet har null problem med å finne ut dette, dessuten har hun navnet på vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg opplevd det er jo rellevant for de og  vite hvilken leilighet det gjelder slik at de vet hvor de skal kjøre for og få slutt på bråken/støyen

Det finner de selv, de er da ikke så tafatte så lenge du har navn og adresse så trenger de ikke mer. Et tastetrykk så har de informasjonen de trenger.

AnonymBruker
Skrevet

Politiet har null problem med å finne ut dette, dessuten har hun navnet på vedkommende.

Da kan du jo forklare hvorfor det er null problem for politiet og finne ut av! Om det fks er ett stort borettslag det er snakk om så må politiet vite hvilken leilighet støyen kommer fra. Det er normalt da for politiet og spørre personen som ringer inn hvilken adresse det gjelder OG om det er borettslag/blokk/hus så vil de vite fra personen som ringer inn hvilken enhet personen klager på

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det finner de selv, de er da ikke så tafatte så lenge du har navn og adresse så trenger de ikke mer. Et tastetrykk så har de informasjonen de trenger.

Ikke om det er snakk om ett stort borettslag fks da er det veldig mange boenheter of forholde seg til. De Peter ikke og banker ikke på alle dørene de har de ikke tid til.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke om det er snakk om ett stort borettslag fks da er det veldig mange boenheter of forholde seg til. De Peter ikke og banker ikke på alle dørene de har de ikke tid til.

Og**  banker** 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis det er slik at ts er nabo med den som hun ønsker leilighetsnummeret til, hadde hun kunnet finne det nummeret veldig enkelt. Leilighetsnummeret står jo på postkassen som vanligvis befinner seg i et fellesområde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er noe i denne retningen.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er slik at ts er nabo med den som hun ønsker leilighetsnummeret til, hadde hun kunnet finne det nummeret veldig enkelt. Leilighetsnummeret står jo på postkassen som vanligvis befinner seg i et fellesområde.

Men hva om det er flere naboer en 1? Lyder I blokk og  borettslag kan være vannskelig og finne frem til da det kan være mange naboer og forhokde seg til.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva om det er flere naboer en 1? Lyder I blokk og  borettslag kan være vannskelig og finne frem til da det kan være mange naboer og forhokde seg til.

Forholde**

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er noe i denne retningen.

ts

Men om det er bråk hører vel politiet det dersom de kommer seg til noenlunde riktig sted

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...