AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Som nattmat i bryllup?? Litt spesielt, men.. Kjør på! Anonymkode: f379e...f77 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 God ide. Men ikke brenn brødet og husk å skru av komfyren. Anonymkode: 288c5...99b 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Ikke verdens beste ide all den tid det tar en del tid å lage nok til alle. Anonymkode: f7a38...a37 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som nattmat i bryllup?? Litt spesielt, men.. Kjør på! Anonymkode: f379e...f77 Bryllup ja. Har aldri hørt om noen andre som har hatt det så ble veldig usikker. Anonymkode: e61db...54e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #6 Skrevet 4. april 2021 Jeg tenker det er litt mer dessert enn det er 'mat'? Anonymkode: a07dc...a4e 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #7 Skrevet 4. april 2021 Vanskelig å lage til mange, blir fort grisete og er vel mer dessert enn saltmat som gjerne er det folk vil ha. Anonymkode: 8cb1d...55f 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #8 Skrevet 4. april 2021 Det er vel frokost? Anonymkode: 4720f...bc8 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. april 2021 #10 Skrevet 4. april 2021 Just now, Mrs. Random Nick said: Nope. Ikke i bryllup. Med det mener jeg at arme riddere ikke passer seg i bryllup, pga tiden det tar å lage det og mengde gjester.
Ullvott Skrevet 4. april 2021 #11 Skrevet 4. april 2021 Hvis bryllupet har fem gjester: ja. Hvis det er flere: nei. 5
Boetica Skrevet 4. april 2021 #12 Skrevet 4. april 2021 Steking av arme riddere til X antall gjester vil da ta halve natta. Hadde dog satt pris på å få det servert. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 Ikke i det hele tatt. Hvorfor må folk overkomplisere ting? Disse må serveres med engang de blir lagd, tar evigheter for mange gjester osv. Anonymkode: 69fab...049 2
Djungelvrål Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 Har aldri skjønt poenget med nattmat. Middagen er fra 16-17 til 19-20-21. Kommer an på hvor mange taler osv, og etter noen timer er det kake og kaffe. Man rekker ikke å bli sulten etter kake...dessuten mister man litt fokus på mat når man drikker alkohol. Men er det alkoholfritt så kanskje. 3
Fabienne Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 Nei, det er upraktisk, tidkrevende og ikke noe folk flest har lyst på. Pølser i brød er utmerket nattmat. Det må være noe salt. Ertesuppe var vanlig i gamle dager. 2
Meadow Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 Sett frem litt chips/snacks, holder lenge. Alle er mette på middag og kake uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Nattmat er et must i et gjennomført bryllup. Uansett hvor stilfullt det har vært, er litt enkel mat en perfekt del av festen. Men det MÅ være saltmat, noe enkelt, og nærmest i grensen mot junkfood. Man har vært på beina hele dagen, drukket litt alkohol, er aktiv på dansegulvet, og det siste man spiste var sukkersjokk i form av mengder kaker. Har opp gjennom fått servert pizza, sodd, pølser i brød, suppe, chili, tacosuppe. Men kan helt trygt si at wienerpølser i brød, som jeg vanligvis ikke er en tilhenger av, er det som alltid er mest populært. Anonymkode: 0c34a...c50 8
Fabienne Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nattmat er et must i et gjennomført bryllup. Uansett hvor stilfullt det har vært, er litt enkel mat en perfekt del av festen. Men det MÅ være saltmat, noe enkelt, og nærmest i grensen mot junkfood. Man har vært på beina hele dagen, drukket litt alkohol, er aktiv på dansegulvet, og det siste man spiste var sukkersjokk i form av mengder kaker. Har opp gjennom fått servert pizza, sodd, pølser i brød, suppe, chili, tacosuppe. Men kan helt trygt si at wienerpølser i brød, som jeg vanligvis ikke er en tilhenger av, er det som alltid er mest populært. Anonymkode: 0c34a...c50 Enig i dette, og spesielt i det jeg har uthevet. Jeg spiser aldri wienerpølser i brød ellers, men som nattmat i bryllup smaker det helt fantastisk. Arme riddere hadde fått meg til å føle meg kvalm, det er det siste man trenger etter kaker. Det blir jo som man er på vei hjem fra byen midt på natta: man vil ha noe junkfood-lignende, ikke en søt dessert. 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #19 Skrevet 14. april 2021 Jeg er en søtmums, men selv for meg hadde arme riddere blitt for søtt til nattmat i festlig lag. Noe så enkelt som pølser er helt topp 😉 men jeg hadde likt toast/panini også, men det er jo en kjempe utfordring å få servert til mange mange samtidig. Anonymkode: f6bfc...36b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå