AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #21 Skrevet 4. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor det? Anonymkode: 39be3...6a3 Fordi jeg liker den ikke? Vi er alle ulike. Jeg synes den er både fysisk smertefull og psykisk ubehagelig. Har utviklet et intenst hat mot den pga alt maset (fra flere ulike menn) om den drittstillingen.. Anonymkode: bcc97...9bd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #22 Skrevet 4. april 2021 Leser om menn her som sliter fordi hun trenger klitorisstimulering. At sexen blir ubehagelig, at penis blir for kort osv. Her er løsningen(r). En Sono 17 kan gi dere lenger, tykkere og mer utholden penis. Eller. Ta henne analt mens hun bruker vibratoren. Da vil hun komme lettere, og sterkere, enn ved vanlig samleie. Når hun er ferdig vil du kunne ta av Sono 17, og gjøre deg ferdig i vagina eller andre steder. Hun vil nok være bra ferdig etter noen orgasmer med kombinasjonen klitoris og en solid cocksleeve i vagina eller anus. Bonus. Mens hun holder på, masser brystene og resten av kroppen lett. Da vil hun lettere komme vaginalt, analt og via klitoris. En serie med at hun får helkroppsorgasmer vil løse de utfordringene dere opplever nå. Hun vil bli bra sliten og tilfreds hvis du fokuserer på henne slik at hun kommer seg i mål. Du vil nok få din premie, hvis hun ikke er rein egoist. Funker for oss. Prøv da vel. Anonymkode: 384a8...987
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #23 Skrevet 4. april 2021 Har en liten, men kraftig vibrator. Formet som en leppestift og lett å smette inn i alle ulike posisjoner ☺️ Kan anbefales Anonymkode: bfe60...7a7
blaffen Skrevet 4. april 2021 #24 Skrevet 4. april 2021 Bruker stort sett en variant av misjonæren der hun ligger på rygg mens jeg står på knærne mellom bena hennes. Da får jeg løftet overkroppen så vi kommer til klitten hennes. Enten med fingrene eller en leke(bruker womanizer eller en vibrerende dildo). Likner på den stillingen som kalles 'perfekt vinkel' i denne bildeserien. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/bildeserie-12-stillinger-for-bedre-sex/62156606 Det hender vi bruker en mellomting av skje og saks men den føles litt krøkkete så det er ikke min favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå